Fitness Seller

Meningen over voor altijd on gaan

Bezoekers in dit topic

Sorry ik heb niet alles gelezen, voor als de vraag al is gesteld.

Maar zou je er dan ook een lichte dosis hgh bij nemen 2 à 3 IU per dag? Aangezien dat ook omlaag gaat als je ouders word?
 
Denk dat skydirk problemen heeft om Met de tijd mee te gaan zoals nog
Een paar hier de tijd dat he groot werd op 2 kuurtjes van 500mg zijn voorbij vooral hoe bodybuilding geëvolueerd is laatste jaren
Kan zijn. Voor mij heeft het niets meer met sport te maken. Hetzelfde als iemand die anorexia heeft en zijn/haar grenzen ook niet meer kent. Het zijn geen ondersteuningen meer om wat vlugger vooruit te gaan maar het is belangrijker geworden dan het trainen zelf en het heeft niets meer met een gespierd uiterlijk te maken maar met een onwerkelijk lichaam waar de meesten je mee uitlachen.
 
Laatst bewerkt:
Vind het best zorgwekkend hoever sommigen hier zouden gaan om groot te kunnen blijven.
 
Vergrote prostaat en prostaatkanker zijn 2 verschillende zaken. Een vergrote prostaat kan vervelend zijn maar heeft daarom niet iets met prostaatkanker te maken. TRT zou eigenlijk enkel nodig mogen zijn voor diegenen die echt een te lage testosteronspiegel hebben en dan is het beter om dit te corrigeren omdat men anders ook gezondheidsproblemen krijgt. Dit zou om de zes maanden met bloedonderzoeken door een dokter moeten begeleid worden. Dan kan er op tijd ingegrepen worden.

Dacht dat een vergrote prostaat wel de kans vergroot, zocht even een onderzoek op en het heeft inderdaad niks met elkaar te maken buiten dat ze vaak samen gaan.

Ik denk wel dat de gemiddelde serieuze bodybuilder die tientallen jaren heeft gekuurd toe is aan TRT. Of het nou met of zonder doktersbegeleiding is, je kunt ook zelf een bloedtest om de half jaar of kwartaal aanvragen. Als je resultaten er dan slecht uit komen kan er ook gewoon gelijk ingegrepen worden. TRT is verder niet alleen voor dat zogenaamde 'anti-aging' maar ook gewoon zodat je je goed voelt, en dan zorgt het voor BBers er ook nog eens voor dat hij er beter uit zal zien.

Heeft inderdaad wel een verband in de zin dat vergroting in het algemeen meer kans geeft op tumorgroei. Overigens vind ik dat hier erg losjes wordt gedaan over dergelijke zaken. De mogelijke gevolgen van een vergrootte prostaat vind ik allesbehalve aantrekkelijk.

OT:

TRT is niet alleen zelden voorkomend omdat het geen goeie winst zou opleveren, maar omdat de gevolgen voor de gezondheid van een individu van dergelijke leeftijd nu eenmaal veel groter zijn dan de voordelen. De AAS zitten bij sommigen hier toch wel erg diep in de hersenen gegrift.
 
Denk dat skydirk problemen heeft om Met de tijd mee te gaan zoals nog
Een paar hier de tijd dat he groot werd op 2 kuurtjes van 500mg zijn voorbij vooral hoe bodybuilding geëvolueerd is laatste jaren
De laatste tijd zijn ze al bezig met cruisen en blasten wanneer ze nog geen twee jaar trainen en één kuurtje achter de rug hebben. Lees de topics maar door. En dat zijn beginnelingen die eigenlijk nog goed zouden kunnen groeien zonder AS. Da's wel een verschil met iemand die op hoog niveau zit en al jaren trainen en andere kuren achter de rug heeft en al op een niveau zit waar je moet kiezen tussen een carrière als bodybuilder of niet meer vooruitgaan. Alleszins is voor mij bodybuilding in de slechte zin geëvolueerd en wordt het nu iets lachwekkends en abnrmaal. Waar is de tijd dat kampioenen groot waren maar er nog normaal en menselijk uitzagen alhoewel dat ze toen ook al teveel aan de snoepjes zaten.
 
De laatste tijd zijn ze al bezig met cruisen en blasten wanneer ze nog geen twee jaar trainen en één kuurtje achter de rug hebben. Lees de topics maar door. En dat zijn beginnelingen die eigenlijk nog goed zouden kunnen groeien zonder AS. Da's wel een verschil met iemand die op hoog niveau zit en al jaren trainen en andere kuren achter de rug heeft en al op een niveau zit waar je moet kiezen tussen een carrière als bodybuilder of niet meer vooruitgaan. Alleszins is voor mij bodybuilding in de slechte zin geëvolueerd en wordt het nu iets lachwekkends en abnrmaal. Waar is de tijd dat kampioenen groot waren maar er nog normaal en menselijk uitzagen alhoewel dat ze toen ook al teveel aan de snoepjes zaten.
Niemand betaalt om iets normaal te zien en ik vind niets mis met de huidige bodybuilders imo was de jaren 90 de golden era .
Om deze tijd op een redelijk niveau te komen moet je al blasten en cruisen anders kom je er gewoon niet
 
Spiergeheugen kan snel gaan. MrInk met 1 test/bold kuurtje
kutshape-jpg.jpg
shapelog-jpg.jpg

Ik had zijn log gezien ja heftig
Wel 10 kg erbij op !
 
Vrouw past op, jij trainen.
jij past op, vrouw trainen.

Zal natuurlijk wel wat minder worden, maar tijd is er altijd wel te vinden.

Zo doen wij het ook met 2 kleine kinderen en we trainen allebei nog gewoon 3-4x per week.
 
Niemand betaalt om iets normaal te zien en ik vind niets mis met de huidige bodybuilders imo was de jaren 90 de golden era .
Om deze tijd op een redelijk niveau te komen moet je al blasten en cruisen anders kom je er gewoon niet

Ik denk dat hier ook maar weinig mensen zijn die zo groot worden zoals tegenwoordig, en als je altijd on zal zijn zonder er nog andere spullen bij kijken zoals hgh , igf , mgf , folistatin en nog wel veel meer
 
Ik denk dat hier ook maar weinig mensen zijn die zo groot worden zoals tegenwoordig, en als je altijd on zal zijn zonder er nog andere spullen bij kijken zoals hgh , igf , mgf , folistatin en nog wel veel meer
Ook voor 'mindere' fysieken dan de grote jongens van nu mag/moet je wel zeker on blijven. Daarvoor mag mogelijk ook nog wel wat HGH in game komen en moet je de genen ook nog eens mee hebben zitten.

Kijk bijvoorbeeld naar deze grote jongens, aesthetic af en nog flinke monsters:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
18774280ee.jpg
 
Even offtopic.
Nice pickture Nootmuskaatje

Regan Grimes. Wat een fysiek man:)

Nu ben ik vanmiddag een discussie aangegaan met een aantal dames die dus vonden dat dit fysiek zwaar overdreven was.

Degene hadden dus zelf een normale man thuis zitten met een standaard (geen fitness/bb) normaal fysiek.

Naarmate het gesprek vorderde, en wij toevallig ergens in de buurt van een sportschool stonden te praten, zagen ze redelijk grote gespierde mannen voorbij komen, en daarbij sloegen ze aan als jonge honden, ik dacht. Dit is toch overdreven, en hun aankeek van wtf, dus dit is wel waar jullie nat van worden en stiekem eigelijk wel willen maar niet durven zeggen omdat je zelf zo in je eigen situatie gerold bent, zonder eigelijk een keuze te maken...Toen was het even stil. En het druppelde eruit, jaaaa het is toch wel mooi..Maar niet te overdreven hé

Ik heb mn eige kapot staan lachen:roflol:

En voor het geval dat het verkeerd opgevat word. Ik vergelijk fitness aas gebruikers niet met het fysiek van Regan :)
 
Back
Naar boven