Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Enorm tof dat jullie ons willen sponsoren op de forum meet! Nog nooit zo'n grote doos gezien:D

20180929_185252.jpg
 
Hahah wovano dat xxl vestje is al ooouuuddd bro :p

Draag ik ook nog steeds maar is al redelijk ver heen :D
 
Zat er ook op te wachten en gemist, wanneer is de volgende ronde korting?

Ik durf het niet te zeggen, meestal zo rond de 24e van de maand. Ik verwacht rond 22 oktober deze keer.

Enorm tof dat jullie ons willen sponsoren op de forum meet! Nog nooit zo'n grote doos gezien:D

Bekijk bijlage 435432

Ja graag gedaan! haha old scool vestje inderdaad ;-)

Hahah wovano dat xxl vestje is al ooouuuddd bro :p

Draag ik ook nog steeds maar is al redelijk ver heen :D

:D
 
Ook weer eens een order geplaatst, top die protein kortingsactie :)
 
Is de Speculaas whey er in december weer?
 
Hoi Rene,

Weet niet of dit probleem bekend is bij jullie, maar ik heb nog geen twee maanden geleden de XXL Nutrition - Stretch Hoodie, Zwart gekocht (bestelnummer1277870), en ik wil deze net uittrekken en hij scheurt in het midden bovenaan bij de kraag. En dan heb ik hem echt niet op een bijzondere manier uitgetrokken.

IMG_20181019_121824.jpg
 
Zie ik daar weer een nieuwe smaak crunchy bar aankomen :D:D
 
Hoi Rene,

Weet niet of dit probleem bekend is bij jullie, maar ik heb nog geen twee maanden geleden de XXL Nutrition - Stretch Hoodie, Zwart gekocht (bestelnummer1277870), en ik wil deze net uittrekken en hij scheurt in het midden bovenaan bij de kraag. En dan heb ik hem echt niet op een bijzondere manier uitgetrokken.

Bekijk bijlage 436056
Verkapte kijk-mij-zo-beest-zijn-dat-mijn-hoodie-scheurt-post.
 
Hoi Rene,

Weet niet of dit probleem bekend is bij jullie, maar ik heb nog geen twee maanden geleden de XXL Nutrition - Stretch Hoodie, Zwart gekocht (bestelnummer1277870), en ik wil deze net uittrekken en hij scheurt in het midden bovenaan bij de kraag. En dan heb ik hem echt niet op een bijzondere manier uitgetrokken.

Bekijk bijlage 436056

Ik heb het nog niet eerder gehoord is geen bekend euvel. Mail even met de klantenservice mogelijk is er daar meer van bekend. Denk dat er wel een coulance is ;) info@xxlnutrition.nl

Zie ik daar weer een nieuwe smaak crunchy bar aankomen :D:D

ja klopt stracciatella :meal:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven