XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Hebben jullie vaker dat die XXL eindbaas bidon stuk is ? Had laatst 1 besteld, handig als ik een dag ga jagen en genoeg water wil drinken.
Had hem sochtends uit de folie gehaald en meegenomen, maar hij lekte door een klein gaatje dus alles in de auto was nat geworden :p.
Zal wel nieuwe bestellen maar dit is al de 2e waarbij dit gebeurd, en dit was zelfs de eerste keer dat ik deze gebruikte.
 
Hebben jullie vaker dat die XXL eindbaas bidon stuk is ? Had laatst 1 besteld, handig als ik een dag ga jagen en genoeg water wil drinken.
Had hem sochtends uit de folie gehaald en meegenomen, maar hij lekte door een klein gaatje dus alles in de auto was nat geworden :p.
Zal wel nieuwe bestellen maar dit is al de 2e waarbij dit gebeurd, en dit was zelfs de eerste keer dat ik deze gebruikte.

Ze horen uiteraard niet te lekken maar zijn we gevoelig voor vallen. Als je dit uitlegt aan de klanteservice lossen ze het netjes voor je op.

The Big Mug is veel sterker en kan je zelf laten vallen en dan gaat deze nog niet stuk > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/the-big-mug
 
Zag dat jullie not4pussy nieuw hebben maar is dmae niet verboden in Nederland?
 
we kunnen tegenwoordig niet zomaar iets aan een bestelling aanpassen helaas.

Jammer, vond het wel cool om ipv enkele goodies een simpel t-shirt te ontvangen, zelfs al is het knal geel :D

1293285 de shakers gaan zeker van pas komen :)
 
Hoeveel moet ik er per dag van pakken Glutamine in zuivere L-vorm
3x 1 schepje per dag ?
 
Hebben jullie geen Whey Crisps meer?
 
Komen er nog posters met atleten zoals jullie eerst ook hadden?
 
Woensdag een bestelling geplaatst (1297049) en gisteren kreeg ik de melding dat het pakketje vertraging had opgelopen. Normaal zou het vandaag geleverd worden, maar ik zie dat het pakje nog steeds in het sorteercentrum zit. Zal het vandaag aankomen, of zal het eerder voor na het weekend zijn?
 
Woensdag een bestelling geplaatst (1297049) en gisteren kreeg ik de melding dat het pakketje vertraging had opgelopen. Normaal zou het vandaag geleverd worden, maar ik zie dat het pakje nog steeds in het sorteercentrum zit. Zal het vandaag aankomen, of zal het eerder voor na het weekend zijn?

Volgens mij staken ze bij PostNL en dit zou dan ook de reden kunnen zijn.....?
 
Woensdag een bestelling geplaatst (1297049) en gisteren kreeg ik de melding dat het pakketje vertraging had opgelopen. Normaal zou het vandaag geleverd worden, maar ik zie dat het pakje nog steeds in het sorteercentrum zit. Zal het vandaag aankomen, of zal het eerder voor na het weekend zijn?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet, er is inderdaad een staking geweest (zie onder). Ik verwacht dat je het toch vandaag moet krijgen dan.

Volgens mij staken ze bij PostNL en dit zou dan ook de reden kunnen zijn.....?

Is waarschijnlijk de reden inderdaad...
 
Back
Naar boven