AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet, er is inderdaad een staking geweest (zie onder). Ik verwacht dat je het toch vandaag moet krijgen dan.

Is waarschijnlijk de reden inderdaad...
Ik heb het laten leveren op het werk van mijn vriendin en het pakje is inderdaad zaterdag aangekomen. Enkel was er niemand aanwezig en is het nu nergens te bespeuren :roflol: klasse werk weer van PostNL.

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.142
Kloten net na dat je een bestelling doet komt de 10%korting :(

Ben echt verliefd op sauzen! Zojuist weer voor 75 euro besteld :p
Komt er ook nog een big tasty variant?? :D

Is er een kortingsactie? Zit te overwegen om de crunchy protein bars weer allemaal op te kopen. Hopelijk dat ze dan niet zo snel opgaan als laatste keer.

Welke smaken zijn aanraders? Heb de Sweet Chili en knoflook geprobeerd maar werd er niet echt vrolijk van.

• #37.149

Sauzen zijn top! Big Tasty? wat bedoel je precies?

Is er een kortingsactie? Zit te overwegen om de crunchy protein bars weer allemaal op te kopen. Hopelijk dat ze dan niet zo snel opgaan als laatste keer.

Welke smaken zijn aanraders? Heb de Sweet Chili en knoflook geprobeerd maar werd er niet echt vrolijk van.

We hebben vandaag en morgen 10% korting :) ... De beste sauzen naar mijn mening zijn BBQ, Teriyaki , Chipotle en Chicken Curry maar smaken verschillen.

Heus vind je de knoflook niks!? Die is heerlijk man :p

Sauzen zijn top! Big Tasty? wat bedoel je precies?

We hebben vandaag en morgen 10% korting :) ... De beste sauzen naar mijn mening zijn BBQ, Teriyaki , Chipotle en Chicken Curry maar smaken verschillen.

Big Tasty Saus die op de Big Tasty hamburger zit van de mc donalds. Is de meest gewilde saus ter wereld. Op het internet 1000en topics over hoe je hem na kunt maken.

Zou echt een dikke aanrader zijn!

Helaas gisteren een dikke bestelling geplaatst en de 10% korting gemist!:eek:

Laatst bewerkt:
  • #37.152
Big Tasty Saus die op de Big Tasty hamburger zit van de mc donalds. Is de meest gewilde saus ter wereld. Op het internet 1000en topics over hoe je hem na kunt maken.

Helaas gisteren een dikke bestelling geplaatst en de 10% korting gemist!:eek:

Ik ga laten kijken naar de saus :brew:, mail even voor de misgelopen korting naar de klantenservice info@xxlnutrition.nl

Laatst bewerkt:
Jammer, ook de 10% korting net misgelopen. Wat is er gebeurd met de goede oude tijd dat je dat nog melde op het forum @XXL Nutrition ?

Ik ga laten kijken naar de saus :brew:, mail even voor de misgelopen korting naar de klantenservice info@xxlnutrition.nl

Ik dacht gisteren ook even wat te bestellen. Helaas niet op voorraad. Ik dus de klantenservice gemaild met de vraag of ik een kortingscode zou kunnen krijgen voor als het product weer op voorraad is. Helaas niet mogelijk, maar ik kon wel een andere smaak kiezen :). Dan kreeg ik daar de korting op.

Maar het ging me juist om die ene smaak :o.

• #37.155

Vandaag de sample van de saus al gehad en is super lekker! we gaan eraan werken :D

Jammer, ook de 10% korting net misgelopen. Wat is er gebeurd met de goede oude tijd dat je dat nog melde op het forum @XXL Nutrition ?

Heb je een goed punt, door drukte niet op het forum gezet, check je PM.

Ik dacht gisteren ook even wat te bestellen. Helaas niet op voorraad. Ik dus de klantenservice gemaild met de vraag of ik een kortingscode zou kunnen krijgen voor als het product weer op voorraad is. Helaas niet mogelijk, maar ik kon wel een andere smaak kiezen :). Dan kreeg ik daar de korting op.

Maar het ging me juist om die ene smaak :o.

Kortingen op producten die er niet zijn worden er nooit gegeven, deze zouden dan ingewisseld kunnen worden als het product b.v. al een de weekaanbieding is en hebben we daar geen controle meer over.

Gisteren mijn pakketje weer keurig ontvangen. Bedankt weer! :D

Terug
Naar boven