XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag eerste keer blast! Gebruikt...echter leek ik geen verschil te merken.
Is het aan te raden om morgen 2 scoops te pakken als 1 niet werkt? Of kan het gewoon zo zijn dat niet alle Pre work outs werken bij iedereen?

Thanks alvast.

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.202
Vandaag eerste keer blast! Gebruikt...echter leek ik geen verschil te merken.
Is het aan te raden om morgen 2 scoops te pakken als 1 niet werkt? Of kan het gewoon zo zijn dat niet alle Pre work outs werken bij iedereen?

Thanks alvast.

er zit al redelijk veel cafeine in bij Blast, meer gebruiken zou ik niet direct doen. Mogelijk op een redelijk volle maag genomen? dan is de werking ook minder goed.

Leuke try-out box :D! En nog cut-friendly ook. Vooral de grotere shakebeker is toch handig naast de berg standaard bekers die ik al heb :o

er zit al redelijk veel cafeine in bij Blast, meer gebruiken zou ik niet direct doen. Mogelijk op een redelijk volle maag genomen? dan is de werking ook minder goed.

Ik heb laatst eens 1.5 schep genomen en wat koffie ervoor op. Nou ik dacht dat ik opsteeg

• #37.205
Wat is het verschil qua smaak tussen whey delicious chocolade en whey delicious chocolademelk?

• #37.209
Chocolade is wel echt :meal:

Ook maar aangevraagd, ben benieuwd!

Ook gedaan. Absurd goeie macro's ook!

Ben benieuwd :D

• #37.216
protein_milkshake_mock_up_strawberry.png

Ook sample aangevraagd, al enig idee wanneer in de verkoop komt?

Oei....nu ben ik ook nieuwsgierig. Hoop dat-ie niet lekkerder is dan Scitec want dan heb ik een issue (van zo’n 5 potten :))

Terug
Naar boven