XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Verdorie! Wil die variety box voor chruncy bars meebestellen isdie uitverkocht... kunnen jullie niet die straciatella bar vervangen door een ander ofso? :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.189
Boxen moeten gemaakt worden weer bij de sociale werkplaats, dat wordt op zijn vroegst over een week helaas..

Even een kleine headsup mensen, de speculoos smaak is er weer!! :)

Ik vond die best tegenvallen vorig jaar...
De snicker doodle valt ook tegen..

Chocolade daarentegen

• #37.194
Wanneer eindigen/beginnen de (nieuwe) weekaanbiedingen?

Net mijn bestelling ontvangen, waarvoor dank.
Echter voor de eerste keer een keer blast! Besteld. Maar dit is echt letterlijk 1 bonk poeder...
ik weet dat er een beetje vocht onttrokken word maar dit lijkt me niet helemaal normaal wel?

• #37.198
Net mijn bestelling ontvangen, waarvoor dank.
Echter voor de eerste keer een keer blast! Besteld. Maar dit is echt letterlijk 1 bonk poeder...
ik weet dat er een beetje vocht onttrokken word maar dit lijkt me niet helemaal normaal wel?

Hi daniel . Het kan zijn dat de pot een klap moet hebben en dat alles dat in 1 keer loskomt. Daar hebben veel pre workouts last van. Als dat niet het geval is neem dan even contact op met de klantenservice info@xxlnutrition.nl dan lossen ze dat met je op.

Die squeeze bidons zijn niet echt van "XXL" kwaliteit. Nu de tweede al die loslaat bij het zwart rode gedeelte en flink gaat lekken. Terwijl ik hem alleen meeneem naar me werk.

• #37.200
Die squeeze bidons zijn niet echt van "XXL" kwaliteit. Nu de tweede al die loslaat bij het zwart rode gedeelte en flink gaat lekken. Terwijl ik hem alleen meeneem naar me werk.

Dat is minder, we gaan deze ook niet meer bestellen straks. We weten dat het maar een klein deel een probleem vormt. Als je mailt met de klantenservice dan lossen ze dat voor je op > info@xxlnutrition.nl

Terug
Naar boven