Fitness Seller

een vraagje aan de experts.

Bezoekers in dit topic

dreamy1

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Berichten
4.780
Waardering
9.036
Lengte
1m75
ik zit met een vraag.. als je producten neemt zoals test, deca, dbol of oxy krijg je nogal vocht en vet gains.
mijn vraag is dan stel je neemt hgh erbij, met of zonder t3 of igf-1 wat voor reactie krijg je dan van aas als het om vocht en vet gaat? is dat dan echt minimaal of? ik hoor graag gebruikservaringen en meningen

zit nu momenteel in de cut, 8ste week en weeg nu 13kg lichter en ga zeker nog 4 weken door
maar zodra ik weer (lean)bulk wil ik wel minimale vetgains.
 
Een product zoals test, deca, dbol of oxy geeft je geen vet gains..
 
Op zich gaat deca/dbol/... geen vetgains opleveren. Die vetgains komen gewoon omdat je teveel eet.

Het is wel zo dat wanneer je kuursamenstelling niet goed is, je a:e verhouding uit evenwicht kan zijn waardoor je gemakkelijker vet gaat aanzetten in een kcal surplus.

Je doet er dus goed aan om een degelijke kuur samen te stellen.

Om het in bro-taal te zeggen: Vermijd natte kuren.

VB van een goede kuur met deca: Test 500, deca 400 en masteron 400. Deze kuur is zelfs voor de meeste "ervaren" gebruikers op het forum nog voldoende om te groeien.

Orals laat je als recreant best links liggen. Voordeel is heel tijdelijk en weegt niet op tegen impact op gezondheid.
 
Minder eten, cleaner eten, meer bewegen. Je krijgt geen vetgains van AAS, vocht kan natuurlijk wel, maar ook dat is meer dan 50% voeding gerelateerd...
 
Minder eten, cleaner eten, meer bewegen. Je krijgt geen vetgains van AAS, vocht kan natuurlijk wel, maar ook dat is meer dan 50% voeding gerelateerd...
mijn voeding is sowieso lean geen snelle suikers etc. maar ik ben ook een grote eter dus ik zal wel in de bulk 3x of zelfs 4x per week cardio pakken heeft trouwens ook veel voordelen.
 
Op zich gaat deca/dbol/... geen vetgains opleveren. Die vetgains komen gewoon omdat je teveel eet.

Het is wel zo dat wanneer je kuursamenstelling niet goed is, je a:e verhouding uit evenwicht kan zijn waardoor je gemakkelijker vet gaat aanzetten in een kcal surplus.

Je doet er dus goed aan om een degelijke kuur samen te stellen.

Om het in bro-taal te zeggen: Vermijd natte kuren.

VB van een goede kuur met deca: Test 500, deca 400 en masteron 400. Deze kuur is zelfs voor de meeste "ervaren" gebruikers op het forum nog voldoende om te groeien.

Orals laat je als recreant best links liggen. Voordeel is heel tijdelijk en weegt niet op tegen impact op gezondheid.
wat bedoelje? tjaa... i love orals waardoor ik superzwaar kan gaan. hehe. zelf heb ik nooit masteron in de bulk genomen hoorde dat dat alleen een vetverbrander was. dus nam ik dat alleen in de cut
 
Je gebrek aan kennis, die je minimaal nodig hebt om verstandig te kuren, kan ik met enkele posts niet ongedaan maken.

Verder levert het mij niets op om je tot die elementaire inzichten te brengen. Vandaar opteer ik voor een oplossing die enerzijds gemakkelijk is voor mij en bovendien verstandig voor jou: Stop met kuren.
 
mijn voeding is sowieso lean geen snelle suikers etc. maar ik ben ook een grote eter dus ik zal wel in de bulk 3x of zelfs 4x per week cardio pakken heeft trouwens ook veel voordelen.
Dat je voeding "lean" is maakt geen drol uit, je kan zelfs niet dik worden op een dieet dat alleen uit frituurvet bestaat. Je zou je moeten schamen dat je op zo'n niveau kuurt zonder überhaupt de basis te snappen.

Dingen die je roept zoals; masteron neem ik niet in de bulk want het is een vet verbrander... Geen een AAS laat je vet verbranden, dat doet je voeding. Geen een AAS laat je dik worden, dat doet je voeding.
 
Gewoon DNP toevoegen en eten wat je wil.
 
hGH is het geld niet waard als je 13 kg kunt afvallen in een cut-kuur.
hGH is duur, en het is maar matig te bepalen of en hoe goed het werkt (voor jou) en mensen gebruiken het vooral omdat anderen het ook doen en je uiteindelijk zo groot bent dat je alles aanpakt om nog groter te worden, ondanks dat je eigenlijk weet dat het niet goed (genoeg) werkt en vooral veel geld kost.

hGH en andere peptides gaan je dus niet helpen om van je angst af te komen dik te worden omdat je eigenlijk te veel eet.
 
Back
Naar boven