MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Niemand zegt dat Ronaldo niets bewezen heeft a zibbie, hij is alleen overrated as fuck
Nee natuurlijk beweert niemand dat, dan hoor je gewoon een een rijtje met flat-earthers en mensen die in sinterklaas geloven.
Oh wacht.
In Engeland, spanje en nu Italië bewijst ie helemaal niks.
 
De Argentijnen doen het zichzelf aan.

Hoe vaak zijn er niet (grote) spelers thuis gelaten die er eigenlijk bij moesten zijn? Het is een ellenlange lijst. In 2018 zagen we Mascherano met een rollator over het veld strompelen terwijl Paredes op de bank lag in Rusland.

Pastore, Icardi, Garay, Perotti en Fazio waren er ook niet bij. (al was laatstgenoemde wellicht geblesseerd)

Zanetti (2006 & 2010) en Cambiasso (2010) werden ook weleens gepasseerd.
 
Overigens zijn de statistieken van Messi bij Argentinië best goed, vooral omdat Argentinië zo'n duiventil is. Ze zijn vast terug te vinden op sites zoals Squawka.

p.s. zonder Messi waren ze er niet eens bij geweest in 2018

Ik vraag me nog steeds af wat Sampaoli bezielde toen hij er trainer was. :thinking: Nu hebben ze Scaloni... Tja...
 

Ik word gek van die gozer bij Argentinië. Vooral als hij de voorkeur krijgt boven Agüero. Afgezien van Agüero en Icardi zou ik nog liever Lautaro of Simeone opstellen dan die patjakker.

Is het nog steeds zo dat Higuain nog nooit scoorde in een finale? :thinking:
 
Argentinië heeft aanvallers ja, alle goede spelers die genoemd worden zijn aanvallers.
Je kan er maar 3 opstellen.
Als messi speelt, geen dybala.
Bij Juve hetzelfde, als Ronaldo speelt, speelt dybala niet.

Je kan niet zeggen dat Messi internationaal niks presteert als je achtereenvolgens finale Copa, WK en Copa speelt.

Als je elke week de wedstrijden van Juve en Barca kijkt, en ze dan vergelijkt. Dan heb je waarschijnlijk zelf nooit gevoetbald als je serieus Ronaldo een betere voetballer vindt.

Een betere afmaker, mwua ja kan. Betere kopper, ja dat zeker. Maar daar houdt het ook wel bij op.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik word gek van die gozer bij Argentinië. Vooral als hij de voorkeur krijgt boven Agüero. Afgezien van Agüero en Icardi zou ik nog liever Lautaro of Simeone opstellen dan die patjakker.

Is het nog steeds zo dat Higuain nog nooit scoorde in een finale? :thinking:
Die man heeft mij minimaal 1000 euro aan bets gekost, heb al honderden mails gestuurd om dat geld alsnog te krijgen :mad:


Heb geen flauw idee,
 
Misschien zal deze kapoen je meer opleveren in de toekomst. (21 jaar momenteel)

Een echte 16 meter spits.
 
Beetje de liefde voor voetbal kwijt geraakt door het beleid van Barcelona bestuur.

Misschien dat het terugkomt als de jong en de ligt samen komen ballen.
 
Ben toch benieuwd naar de combinatie Arthur - de Jong.
 
Niemand zegt dat Ronaldo niets bewezen heeft a zibbie, hij is alleen overrated as fuck
Dat laatste meen je toch niet he:o. Ik ben een grote fanboy van Cristiano maar hem overrated as fuck noemen:roflol:...... Die discussies over de 'goat' hebben toch geen nut want het is en blijft een persoonlijke mening. Daarnaast hebben we het over meerdere tijdperken, ik heb bijv Cruijff en Maradona etc nooit live gezien dus kan daar helaas niet over oordelen maar ieder heeft zijn favorietje.
 
Ik vind het onzinnig om voetballers te beoordelen op basis van het aantal gewonnen prijzen, laat staan op interland niveau. Er zijn teveel variabelen. Uiteindelijk gaat het om hun kwaliteiten. Het is en blijft ook een teamsport.

Totti en De Rossi wonnen amper iets op clubniveau omdat Roma hun grote liefde was. Giggs speelde nooit op een eindtoernooi. Roy Keane had de pech dat hij een Ier was. En ga zo maar verder...

Mensen lijken niet door te hebben hoe uniek het is dat Spanje drie toernooien op een rij won, Barcelona zo dominant is in Spanje en Madrid 4 keer de CL won in 5 seizoenen.

Messi heeft alleen de brute pech dat het uitgerekend vier finales met Argentinië waren die hij verloor. :o
 
Laatst bewerkt:
Sowieso is alles binnen voetbal de waan van de dag.

Messi na de vrije trap tegen Liverpool = GOAT
Ronaldo hattrick tegen Zwitserland = GOAT
Liverpool wint CL= Van Dijk beste verdediger aller tijden en moet Ballon D'Or winnen

Messi en Ronaldo draaien een seizoen dat voor hen "slecht" is, terwijl Salah een voor hem goed seizoen draait (Messi en Ronaldo 40+ goals, Salah 22) en Salah moet in 1x de Ballon D'Or winnen.

En terwijl spelers die 1x een top seizoen draaien, daarna vastlopen, hebben Messi en Ronaldo weer een "matig" seizoen met 40+ goals.
(Modric, Salah, Hazard, Bale, Neymar
 
jttdz9_th.gif
 
Laatst bewerkt:

Wordt het water een keer gebracht in plaats van dat ze er 33 kilometer voor moet lopen is het weer niet goed.

:haha:
 
Back
Naar boven