MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Blijft jammer dat Argentinië zo'n slecht elftal is. Als hij 1x een toernooi had gewonnen van de 3 kansen die ze hadden, was de hele GOAT discussie niet nodig.

Nu blijven CR fanboys het gooien op de internationale prijzen van Portugal
Dat is niet eens nodig, iedereen met een beetje verstand van voetbal ziet meteen dat Messi de overduidelijke voetballer is. Dat hij met een G elftal om zich heen geen internationale prijs pakt kan die niks aan doen.

Als het bestuur van Barcelona wat beter aankoopbeleid had gedaan had Messi minimaal nog 2-3 CLs gehad

Jij en ik zien dat.

Maar dit soort mensen.
Ongelooflijk. En er voor betaald worden.

Dubbele standaard. Ronaldo wordt beoordeeld op prijzen pakken, maar prijzen win je met een team.
Messi heeft veel meer prijzen gewonnen

Blijft jammer dat Argentinië zo'n slecht elftal is. Als hij 1x een toernooi had gewonnen van de 3 kansen die ze hadden, was de hele GOAT discussie niet nodig.

Nu blijven CR fanboys het gooien op de internationale prijzen van Portugal

Dat is niet eens nodig, iedereen met een beetje verstand van voetbal ziet meteen dat Messi de overduidelijke voetballer is. Dat hij met een G elftal om zich heen geen internationale prijs pakt kan die niks aan doen.

Als het bestuur van Barcelona wat beter aankoopbeleid had gedaan had Messi minimaal nog 2-3 CLs gehad
Dit laat ook gelijk de zwakte van de Messi fanboys zien hoor, jullie laten je flink kennen.
Je moet wel echt flink in de war zijn als je Argentinië een slecht of G-elftal gaat noemen omdat je prinsje er niet in presteert.

Er is maar een voetballer die al jaren laat zien de allerbeste te zijn. In meerdere competities én internationaal.

Dit laat ook gelijk de zwakte van de Messi fanboys zien hoor, jullie laten je flink kennen.
Je moet wel echt flink in de war zijn als je Argentinië een slecht of G-elftal gaat noemen omdat je prinsje er niet in presteert.

Er is maar een voetballer die al jaren laat zien de allerbeste te zijn. In meerdere competities én internationaal.
Ik ben helemaal geen Messi fanboy, maar als je Ronaldo een betere voetballer vindt dan Messi heb je echt poep in je ogen.

Kijk even naar de g speler

Ik ben helemaal geen Messi fanboy, maar als je Ronaldo een betere voetballer vindt dan Messi heb je echt poep in je ogen.

Kijk even naar de g speler

Je MoEt HeT mEt Me EeNs ZiJn AnDeRs HeB jE pOeP iN jE oGeN!!!111!1!1!1!1!

Hier, ik zal je even laten zien hoe de echte GOAT eruit ziet.

:roflol: leuke parodie

Wat een gozer haha

Edit hij is het niet echt :(

Kijk die Thai flippen :roflol:

En dat is de zwakte van Ronaldo fanboys.

Tijdens EK finale zorgt zn team ervoor dat hij wint.
"maar hij zorgde ervoor dat ze in de finale stonden"

Argentinië is inderdaad een bout team. Zonder messi hadden ze zich nooit gekwalificeerd voor het wk. Screenshot_20190616-170551.jpg
Dus ja, Argentinië is niks zonder Messi. Waar Portugal zonder Ronaldo, een prima land is.

Ronaldo deed ook niet mee tijdens de Nations League voorrondes. Kwalificeren zich gewoon voor finale.

Dat hij 1x na 100 pogingen er een vrije trap inschiet tegen Zwitserland, en plots is hij weer de GOAT.

Ze winnen van Nederland en weer is het ronaldo dit, ronaldo dat. Ik zou me als Portugese teamgenoot kapot ergeren, ervoor zorgen dat je kampioen wordt en alle aandacht gaat naar ronaldo..

In Engeland, spanje en nu Italië bewijst ie helemaal niks.
Outplayed bij messi, geen topscorer in Italië. Bij een team dat 8 speelronden voor het einde al kampioen is.

Weet nu de volgende uitdaging al: kampioen worden met PSG.
Daarna afbouwen bij Celtic, om die weer op de kaart te zetten in Schotland.

Zat te schijten dus moest toch wat:p

Ik zou normaal uitgebreid willen reageren, maar ik denk niet dat je het licht zal zien zolang je niet uit de aars van het prinsje klimt.
Toch even mijn 2 centjes.

De selectie van Argentinië bout noemen is, nogmaals, gewoon idioot. Leuk als je dat perse nodig hebt om een punt te maken, maar iedereen verklaart je voor gek. Kijk voor de grap even naar de selectie: https://www.transfermarkt.com/argentinien/kader/verein/3437
Wellicht waren ze ook een wat beter team geworden als de prins niet bij elke tegenslag de handdoek in de ring gooit en stopt, om vervolgens na 2 maanden weer terug te komen. Of als ze misschien een keer de beste spelers selecteren, i.p.v. enkel diegenen waarmee de prins het kan vinden.

Dat Ronaldo niets zou hebben bewezen is zo mogelijk nog idioter, daar ga ik nieteens op in.

Jongen, leuk dat je fan van iemand bent. Leuk ook dat je hem wilt 'verdedigen'. Maar houd alsjeblieft wat realiteitszin in je achterhoofd.

Laatst bewerkt:
Ik zou normaal uitgebreid willen reageren, maar ik denk niet dat je het licht zal zien zolang je niet uit de aars van het prinsje klimt.
Toch even mijn 2 centjes.

De selectie van Argentinië bout noemen is, nogmaals, gewoon idioot. Leuk als je dat perse nodig hebt om een punt te maken, maar iedereen verklaart je voor gek. Kijk voor de grap even naar de selectie: https://www.transfermarkt.com/argentinien/kader/verein/3437
Wellicht waren ze ook een wat beter team geworden als de prins niet bij elke tegenslag de handdoek in de ring gooit en stopt, om vervolgens na 2 maanden weer terug te komen. Of als ze misschien een keer de beste spelers selecteren, i.p.v. enkel diegenen waarmee de prins het kan vinden.

Dat Ronaldo niets zou hebben bewezen is zo mogelijk nog idioter, daar ga ik nieteens op in.

Jongen, leuk dat je fan van iemand bent. Leuk ook dat je hem wilt 'verdedigen'. Maar houd alsjeblieft wat realiteitszin in je achterhoofd.
Niemand zegt dat Ronaldo niets bewezen heeft a zibbie, hij is alleen overrated as f**k

Terug
Naar boven