Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Misschien is de ze GOAT?

• Like
Waarderingen: mat
  • Like
Waarderingen: mat
No offense to the other artist, but come on dog, lets be honest
How many babies been made off me? O-M-G
Seriously, you're gon' act like that
Sit there like there ain't no truth to that
Lookin' at me like I'm not talkin' stats, O-M-G
Every boy, every girl, every child around the world
From the 90s up until today was made off me
-------------------------------
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...d-duidelijk-noor-blijft-in-de-eredivisie.html

:thumbup:

En op social media allemaal huilie huilie dat ze racistische leuzen maar der toe slingeren terwijl ze haar uitjoelen en uitfluiten

Ze grijpen alles aan om maar de racisme kaart te trekken

Ik mag haar wel

Hoor net op ARD dat ook die scheidsbal een nieuwe regel is en effectief...

Een scheidsrechtersbal wordt toegekend wanneer door toedoen van de scheidsrechter ofwel een doelpunt valt, ofwel het balbezit van team verandert ofwel een veelbelovende aanval op gang komt.

:no:

Allemaal leuk en aardig maar deze statistieken kan je toch niet serieus met elkaar vergelijken. Ook het aantal wedstrijden wat ze voor oranje spelen. Concurrentie bij de dames is er nauwelijks.

Vivvian mag de veters van Robin nog niet strikken.

https://www.ad.nl/wk-vrouwenvoetbal/van-persie-viviannetje-is-me-ruimschoots-voorbij~a6399734/

als er dingen zijn die vanuit de media en marketingbureau's zo gepromoot moeten worden dan mag men twijfelen aan de werkelijke schoonheid ;)

Nederland wereldkampioen? Dat gaat 100 procent niet gebeuren
Dat de Leeuwinnen het WK met twee zeges zijn begonnen, zorgt bij de Oranje-fans voor euforie. Columnist Hugo Borst loopt echter niet mee in de polonaise.

Er wordt op een gruwelijk laag toerental gevoetbald. En slordig. De o zo belangrijke inspeelpass naar de middenvelders ontbreekt of komt te laat. Vooral bij Dominique Bloodworth lijkt het alsof ze haar contactlenzen kwijt is. Kika van Es komt niet eens toe aan het plaatsen van een bal: zij is op weg naar Santiago de Compostella – wandelend dus.

Sherida Spitse heeft echt een schitterende trap, maar ze is helaas behept met de draaicirkel van een Boeing 747 en heeft de handelingssnelheid van een Griekse landschildpad. Wat houdt zij de boel dit toernooi op.

Is de bal per ongeluk voorin, dan gaat er ook een hoop fout.

Van een rechtsbuiten als Shanice van de Sanden zeiden wij vroeger: houd het hek dicht, anders rent ze het stadion uit. Eén kunstje is te weinig om te mogen meedraaien in een topcircus. Haar repertoire – imponerend snel diepgaan en dan een gouden assist – is beperkt, helemaal tegen grote voetballanden. Haar misbaar bij een wissel irriteert enorm.

Is dat wel een vrouw eigenlijk? :thinking:

Nu bij M (ned1) over Miedema.
Het lijkt wel bijna propaganda haha.

Als je alleen de media carrousel volgt m.b.t. het vrouwenvoetbal, dan kan je alleen maar hopen dat de hype snel weer gaat liggen.

Het is net een beetje de handbaldames hype. Alleen is dat wél niveau.

Net ook weer, Zuid-Afrika - Duitsland. Meine gute die keeper van ZA..

Terug
Naar boven