Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Wat een keeper.

Heeft die miedema lood in haar schoenen?

• Like
Waarderingen: mat
Tikkie terug jaap.

Scheidsbal omdat de ref aangeschoten wordt, bij een doeltrap mag je de bal in het strafschopgebied aannemen...

Wat voor gekkigheid is dit.

3 punten in de handtas.

Scheidsbal omdat de ref aangeschoten wordt, bij een doeltrap mag je de bal in het strafschopgebied aannemen...

Wat voor gekkigheid is dit.

Ik ben na de stuiterbal afgehaakt. Heb zelf knvb scheidsrechtersdiploma en zit me tijdens elke wedstrijd helemaal kapot te ergeren aan de foute beslissingen. Scheidsrechters halen alle snelheid eruit, tijdens corners, penalty's en vrije trappen zijn ze 5 minuten bezig iedereen te waarschuwen. Laat die corner nemen en fluit als ze vasthouden, iedereen weet gvd de regels toch wel, dat hoef je jiet 6x uit te leggen. De stuiterbal was voor mij de druppel, onbegrijpelijk.

Overigens is het aannemen van bal binnen de 16meter een nieuwe regel sinds 1 juni, dus dat mag gewoon.

• Like
Waarderingen: mat
Oh idd, had ik zelfs niet meegekregen.

Straks finale u20 :clap:

Rondon verso Los Otros zometeen

Die van Canada zien er wel vervaarlijk uit

BECKIE!!!

Ik wil team usa tegen een goeie ploeg zien :(

Die meid breekt volgens mij der arm, maar Arno Vermeulen lult over een zwangerschap en dat de bal tegen der hoofd kwam.
België en de BBC zenden het niet uit, wat een verschrikkelijk naar commentaar altijd van die vent. Bij Studio Voetbal is het ook 1 grote ergenis als hij er zit, betweter pur sang. De witte Chinees

Alleen Sierd en Schelveccio zijn te pruimen de rest is onuitstaanbaar. Jammer dat Frank Kramer moest stoppen.

'Nederland hoeft niet te vrezen voor Canada'

Let maar op.

Wytse van de Goot is ook wel oke, als het geen ajax is.

Meest verschrikkelijke afgelopen dagen gehoord bij het vrouwen Volleybal. Heb nog nooit een presentator zoveel fouten horen maken, en die wordt er nog voor betaald ook.

Een wedstrijd wordt automatisch ook beter met goed commentaar. Jack vGelder tegen Spanje bijvoorbeeld.

Vroeger kon je op Ziggo Sport bepalen of je engels commentaar wilde, maar dat kunnen we helaas niet meer. Dus moeten we het doen met Aad de God

Screenshot_20190615-222427.jpg
Bestuurders leven in een bubbel, maakt het voetbal kapot

Bakoe wil zich ook aan de wereld 'presenteren'. Zullen vast een aardig zakje met Olie dollars richting Nyon zijn gegaan

Nog zo'n twijfelachtig geval erin. Vrouwenvoetbal brengt m'n seksualiteit in de war :(

Blijft jammer dat Argentinië zo'n slecht elftal is. Als hij 1x een toernooi had gewonnen van de 3 kansen die ze hadden, was de hele GOAT discussie niet nodig.

Nu blijven CR fanboys het gooien op de internationale prijzen van Portugal

Terug
Naar boven