XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #158.121
Haha je maakt je wel druk om die zending ofniet🤣
Weet niet hoe met jou zit.
Maar ik heb geen geldboom in de tuin staan.
Daarbij als een onlineshop iets aanbied en daarbij meld dat het de volgende dag in huis zou zijn (wat voor mij handig is vanwege vrije dagen dat ik dan thuis ben)
En dat het dan zo erg mis kan gaan en niemand verder weet over hoe en wat...
JA dan maak ik mij wel druk er over ja.
Ik wil je wel een tikkie sturen van €180 anders.

• #158.122
Weet niet hoe met jou zit.
Maar ik heb geen geldboom in de tuin staan.
Daarbij als een onlineshop iets aanbied en daarbij meld dat het de volgende dag in huis zou zijn (wat voor mij handig is vanwege vrije dagen dat ik dan thuis ben)
En dat het dan zo erg mis kan gaan en niemand verder weet over hoe en wat...
JA dan maak ik mij wel druk er over ja.
Ik wil je wel een tikkie sturen van €180 anders.
Dat geld ben je echt niet kwijt hoor dus je maakt je vooral druk zoals ik zei😜

• #158.123
Ontvanger is gesloten vanwege vakantie
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 16 oktober
Tussen 08:00 -18:00
Klinkt meer alsof na de eerste poging er een PUP geselecteerd is voor afgifte en deze vervolgens gesloten bleek. Gebeurt vaker, net zoals bij PostNL. Een 'onderzoek' starten inclusief update duurt bij DHL doorgaans zo'n 5 werkdagen, maar kan ook uitlopen door een depot wat geen antwoord geeft. Zeker als je met twee T&T's werkt en er eentje wellicht niet goed is aangemeld of er is wat anders mee aan de hand is het altijd een kwestie van net de juiste werknemer treffen die zin heeft het uit te zoeken. Uiteindelijk zal het vast wel aankomen, gelukkig is het geen primaire levensbehoefte.

• #158.124
Klinkt meer alsof na de eerste poging er een PUP geselecteerd is voor afgifte en deze vervolgens gesloten bleek. Gebeurt vaker, net zoals bij PostNL. Een 'onderzoek' starten inclusief update duurt bij DHL doorgaans zo'n 5 werkdagen, maar kan ook uitlopen door een depot wat geen antwoord geeft. Zeker als je met twee T&T's werkt en er eentje wellicht niet goed is aangemeld of er is wat anders mee aan de hand is het altijd een kwestie van net de juiste werknemer treffen die zin heeft het uit te zoeken. Uiteindelijk zal het vast wel aankomen, gelukkig is het geen primaire levensbehoefte.
Kijk hier heb ik wat aan. Geen idee wat een PUP is om eerlijk te zijn, behalve een jonge hond dan.
En hoezo GEEN PRIMAIRE LEVENSBEHOEFTE?? :grumble:
Thanks in elk geval :D

Nee tuurlijk ben ik dat geld niet kwijt!
Maar ik vind het wel kut dat zo gaat allemaal.
Allemaal gedoe waar ik helemaal geen zin in heb.
En nu moet ik nog langer wachten totdat ik 4 platen kan gaan drukken.
Angry Mark Cuban GIF

• #158.127
Aha, got you.
Wat wel gek zou zijn omdat ik dat nergens heb aan gegeven.
Hoe dan ook we morgen nog.
Eens kijken wat er dan gebeurd.
Ik schrijf ook dat dat is gebeurt ná een eerste bezorgpoging. Dat is een proces wat daarna optioneel gaat lopen, als de bezorger aangeeft om welke reden dan ook geen 2de bezorgpoging te willen en/of kunnen doen.

Laatst bewerkt:
  • #158.128
  • #158.129
Is er ook een: Wat heeft jou maand verpest? Dan kan deze er wel in wat mij betreft.
Vanmorgen zo dom geweest langs een paal in de parkeergarage te rijden.. alleen wa verzekerd. :(
Dat zal wel weer een paar duizend ekkers kosten

Bijlagen

• 20251008_080141.jpg
    20251008_080141.jpg
    260,9 KB · Weergaven: 57
  • #158.130
Is er ook een: Wat heeft jou maand verpest? Dan kan deze er wel in wat mij betreft.
Vanmorgen zo dom geweest langs een paal in de parkeergarage te rijden.. alleen wa verzekerd. :(
Dat zal wel weer een paar duizend ekkers kosten
Oh, heb ik ook gehad. Bij mij was het meer wit van het beton wat ik met een doekje weg kreeg gelukkig.

• #158.131
Misschien dat je mij kan helpen?
Ik weet het niet hoor, misschien dat ik het mis heb (dat kan)
Maar volgends mij is deze topic gemaakt voor mensen die iets meemaken wat niet zozeer leuk is en die mensen willen dan hun ei kwijt.
Hoe groot dat ei ook is.
Of het nou een zending is die verkeerd gaat.
Of het gaat dat je hond net buiten dood gereden is.
Of je beukt perongelijk een beeldje van een plank af wat je ooit van je overleden oma heb gekregen.
Of dat het uit is met je relatie.
Of je stoot je kleine teen die nu blauw is.

Het maakt geen ene donder uit wat eraan de hand is.
Op dat moment is het voor de gene erg. (hoe groot of klein het probleem is)
Denk jij dan dat iemand dan zit te wachten op een opmerking als "je maakt je vooral druk"

• #158.132
Als ik weer eens een nagel scheur zal ik hier ook komen uithuilen! 🤗

• #158.134
Misschien dat je mij kan helpen?
Ik weet het niet hoor, misschien dat ik het mis heb (dat kan)
Maar volgends mij is deze topic gemaakt voor mensen die iets meemaken wat niet zozeer leuk is en die mensen willen dan hun ei kwijt.
Hoe groot dat ei ook is.
Of het nou een zending is die verkeerd gaat.
Of het gaat dat je hond net buiten dood gereden is.
Of je beukt perongelijk een beeldje van een plank af wat je ooit van je overleden oma heb gekregen.
Of dat het uit is met je relatie.
Of je stoot je kleine teen die nu blauw is.

Het maakt geen ene donder uit wat eraan de hand is.
Op dat moment is het voor de gene erg. (hoe groot of klein het probleem is)
Denk jij dan dat iemand dan zit te wachten op een opmerking als "je maakt je vooral druk"
Allright, ik ben opgelicht voor €1600 en moet zeggen dat ik het erg jammer vind maar niet echt wakker van lig. En nu😜 ga je mij troosten🤣

• #158.135
Weet je nog gisteren met die 2 x 20kg aan schijven en dat ik daar de hele dag (opgesloten) voor thuis ben gebleven enzo?
Oke hou je vast komt die.
Vandaag op DHL app stond er een track en ttrace (die ene die 2 a 3 dagen vertraagd zou zijn) dat die bestelling vandaag zou komen
en dat ze bezig zijn met de planning. Na 11:00 op app bezorger is onderweg.
Nou oke dan maar, dus ik weer wachten. HIj zou weer tussen 08:00 en 18:00 uur langs komen.
Dus ik hou het hier allemaal in de gaten, kijk ik net op de DHL app.

En ik citeer... uhm .. komt die

Ontvanger is gesloten vanwege vakantie
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 16 oktober
Tussen 08:00 -18:00

Tsja...

Het word nog mooier.
De track en trace code van gisteren waarop ik de gehele dag op heb gewacht maar het pakket niet bezorgd zou zijn omdat ik
VERHUIST ZOU ZIJN!

Staat nu gepland voor morgen tussen 08:00 -18:00
Nou ik ben er klaar mee ik heb mijn geld terug gevraagd. Als ze als nog langs komen stuur ik ze gewoon terug.
Ik haal mijn schijven wel ergens anders vandaan.
Wat een gelul allemaal.
2 vrije dagen naar de klote voor niks.
Ook trouwens in de DHL app nog een track en trace code open van het zelfde bedrijf van de schijven waarbij staat zending nog niet aangemeld.
Ik heb bedrijf ook al gemaild hier over en die zouden contact opnemen met DHL maar van hun heb ik nog niks gehoord verder.

Ja nee het is of wijde kleding of geen kleding :D

En ik maakte me al zorgen toen ik jaren terug uhm uhm "mannen" zag trainen in leggings
Ik heb de hoop al opgevenen maar voor als er (nog) mensen zijn die er wel intresse hebben over hoe en wat met verhaal De schijven van EL.
DHL app.
De eerste T&T code zegt: verzendig 2 a 3 dagen vertaagd (dit was de gene die eerst zei dat ik op vakantie was)
De tweede T&T code zegt: bezorger is onderweg en komt tussen 08:00 en 18:00.

Wil er nog iemand een verspelling doen?? :D
Kleine update: net een mail gehad van die toko van de schijven.
Ze worden waarschijnlijk vandaag bezorgd en er is maar 1 code bekent bij hun en dat is niet de code die nu onderweg is...
Ben pas rond 16:00 thuis. Ben benieuwd

Allright, ik ben opgelicht voor €1600 en moet zeggen dat ik het erg jammer vind maar niet echt wakker van lig. En nu😜 ga je mij troosten🤣
Zolang je maar betaald vind ik alles best.

Laatst bewerkt:
  • #158.138
Als je behulpzame antwoorden negeert denk ik dat weinig mensen zich daar toe geroepen voelen :o Succes ermee.
Niet echt het was meer als grap bedoeld.
En wat bedoelde je precies met "Als je behulpzame antwoorden negeert"
Ik negeer helemaal niks volgens mij over dit onderwerp.
Als je bedoelde met "Ik schrijf ook dat dat is gebeurt ná een eerste bezorgpoging. Dat is een proces wat daarna optioneel gaat lopen, als de bezorger aangeeft om welke reden dan ook geen 2de bezorgpoging te willen en/of kunnen doen."
Er is nooit een eerste bezorgpoging bij mij geweest.
2 dagen thuis gezeten met de gordijnen open.
De Ring video deurbel op max volume en geen bezorger gezien.
Maar wel bij de ene t&t het bericht dat ik verhuisd zou zijn en bij de 2de op de 2de dag dat ik op vakantie zou zijn.
En nee ik heb geen PUP opgegeven alleen maar mijn eigen adres.
Ik kan begrijpen dat het voor iedereen verwarrend is.
Ondertussen vind ik het wel best allemaal.
Als ze komen komen ze en komen ze niet heb ik ergens over een maand mijn geld terug.
Ondertussen als ergens anders schijven besteld.

• #158.139
Niet echt het was meer als grap bedoeld.
En wat bedoelde je precies met "Als je behulpzame antwoorden negeert"
Ik negeer helemaal niks volgens mij over dit onderwerp.
Als je bedoelde met "Ik schrijf ook dat dat is gebeurt ná een eerste bezorgpoging. Dat is een proces wat daarna optioneel gaat lopen, als de bezorger aangeeft om welke reden dan ook geen 2de bezorgpoging te willen en/of kunnen doen."
Er is nooit een eerste bezorgpoging bij mij geweest.
2 dagen thuis gezeten met de gordijnen open.
De Ring video deurbel op max volume en geen bezorger gezien.
Maar wel bij de ene t&t het bericht dat ik verhuisd zou zijn en bij de 2de op de 2de dag dat ik op vakantie zou zijn.
En nee ik heb geen PUP opgegeven alleen maar mijn eigen adres.
Ik kan begrijpen dat het voor iedereen verwarrend is.
Ondertussen vind ik het wel best allemaal.
Als ze komen komen ze en komen ze niet heb ik ergens over een maand mijn geld terug.
Ondertussen als ergens anders schijven besteld.
Tip: Misschien gaat het sneller als je verhuisd.

En anders gewoon afwachten of zoals je al hebt gedaan, opnieuw bestellen. En laten bezorgen bij pakket punt. Iets laten bezorgen is bijna altijd kut.

• #158.140
Tip: Misschien gaat het sneller als je verhuisd.

En anders gewoon afwachten of zoals je al hebt gedaan, opnieuw bestellen. En laten bezorgen bij pakket punt. Iets laten bezorgen is bijna altijd kut.
Ja mooi gewoon vragen waarheen ik dan schijnbaar verhuisd ben en dan daar gaan wonen idd :D
Nouja opzich is laten bezorgen niet kut maar temniste hier in Leiden is het zo dat postnl top is en DHL echt helemaal kut.
Soort van Ziggo en KPN. Op sommige plaatsen is het goed en weer op andere weer helemaal kut

Terug
Naar boven