AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #158.101
Ho laat maar.
Ze hebben schijnbaar een sterke bezorger gevonden.
Schijfies komen als nog binnen vandaag :angstig:
Hou je vast we zijn er nog niet, het kan nog spannend worden.
DHL tijdvak ik van 08:00 tot 18:00 (lekker ruim genomen)
Net klaar met gehaast benen trainen (ik heb zo'n Ring deurbel die nu non-stop aanstaat zodat ik de oplichters in de gaten kan houden)
Zie ik mij tot net daar een geel DHL busjes door mijn straat heen karren.
Hmmm. Of hij komt zo terug of ik krijg zo een bericht dat ik niet thuis was.
Ik hou jullie op de hoogte (of je nou wilt of niet :D )

• #158.102
Net klaar met gehaast benen trainen (ik heb zo'n Ring deurbel die nu non-stop aanstaat zodat ik de oplichters in de gaten kan houden)

Nou nou ik heb mijn schijven hoor...

NEE NATUURLIJK NIET!!!
Komt die..
Nadat ik het DHL busje door mijn straat zag karren op mijn Ring videodeurbel sprong ik achter mijn toetsenbordje om eens gezellig te gaan chatten met iemand van DHL.
Na eerst een chatbot te hebben omzeild en doorgestuurd was naar medewerker nummer 3,
kwamen we samen erachter dat er 2 verschillende track & trace nummers waren en het schijnbaar zou gaan om 2 paketten. (opzich logisch omdat hier gaat om 2 schijven van elk 20KG)
Dus ik oke oke ik ben geduldig ik wacht af.
Rond 16:30 kijk op de DHL app en daar stond een melding.
Je zou misschien denken ."ah die kl***zak in dat busje is doorgereden en heeft het als niet thuis gemeld"
IK BEN VERHUISD!!

Ontvanger verhuisd of onbekend, we vragen de verzender om instructies​

Dus net even gelijk ook een mail gestuurd naar de verzender (ik wil alles zwart op wit je weet maar nooit wannneer je bewijzen moet leveren)
Gelukkig ben ik vandaag en morgen vrij, maar eerlijk gezegd had ik wel wat andere dingen gepland voor vandaag.
Hoe dan ook...
Ben ik nu heel erg benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.
Komen dan wel mijn schijven binnen?
Of moet ik weer een dag extra wachten?
Krijg ik morgen maar 1 schijf binnen.

• #158.103
Nou nou ik heb mijn schijven hoor...

NEE NATUURLIJK NIET!!!
Komt die..
Nadat ik het DHL busje door mijn straat zag karren op mijn Ring videodeurbel sprong ik achter mijn toetsenbordje om eens gezellig te gaan chatten met iemand van DHL.
Na eerst een chatbot te hebben omzeild en doorgestuurd was naar medewerker nummer 3,
kwamen we samen erachter dat er 2 verschillende track & trace nummers waren en het schijnbaar zou gaan om 2 paketten. (opzich logisch omdat hier gaat om 2 schijven van elk 20KG)
Dus ik oke oke ik ben geduldig ik wacht af.
Rond 16:30 kijk op de DHL app en daar stond een melding.
Je zou misschien denken ."ah die kl***zak in dat busje is doorgereden en heeft het als niet thuis gemeld"
IK BEN VERHUISD!!

Ontvanger verhuisd of onbekend, we vragen de verzender om instructies​

Dus net even gelijk ook een mail gestuurd naar de verzender (ik wil alles zwart op wit je weet maar nooit wannneer je bewijzen moet leveren)
Gelukkig ben ik vandaag en morgen vrij, maar eerlijk gezegd had ik wel wat andere dingen gepland voor vandaag.
Hoe dan ook...
Ben ik nu heel erg benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.
Komen dan wel mijn schijven binnen?
Of moet ik weer een dag extra wachten?
Krijg ik morgen maar 1 schijf binnen.
Ik vind het soms heel erg grappig en fascinerend tegelijk, hoe jij bepaalde dingen omschrijft maar ik hoop dat jij je gewichten binnen krijgt! 🤭💪🏻

• #158.104
Heb je denk ik nog wel een soort van geluk gehad.
Je zou er 1 bij hebben die totaal niet oplet. Heb je opeens 250kg in je nek! Lekker dan.
Ik heb gelukkig vaker met dit bijltje gehakt en wist wel wat ik kon verwachten, mijn collega totaal niet, maar ik heb hem een kans gegeven en even laten zweten natuurlijk, bij dit soort klussen sta ik de hele dag op scherp en uiteraard Koppie erbij!
250kg in je nek dat ga natuurlijk niet na vertellen 😅

• #158.107
  • #158.109
IMG_4052.jpeg

IMG_4053.jpeg

• #158.110
  • #158.114
Nou ho even voordat je gelijk die veren in mijn achterwerk steekt.
Ik ben nu 42 heb ook wel eens hier daar wat jaartjes geskipt hoor :D
Deze foto zou denk nu zo'n 2 a 3 jaar gelden zijn. Was toen denk ik net weer 2 jaar non stop bezig en (tot nu toe) nog niet gestopt.

• #158.115
Nou ik train al vanaf mijn eerste dag dat ik 16 werd voor mezelf en ik vind het wel best zo.
Die profiel foto was ooit een idee van mijn ex anders was die foto er nooit gekomen hoor.
Hmmm , ik denk dat iedereen ook een beetje traint voor de aandacht. Mensen rijden ook niet in een dure AMG voor hun zelf maar ook om te showen. Zie dat ook met je fysiek.

Beetje pronken mag wel, vooral als je jacked bent. 🫣🤪

• #158.116
Hmmm , ik denk dat iedereen ook een beetje traint voor de aandacht. Mensen rijden ook niet in een dure AMG voor hun zelf maar ook om te showen. Zie dat ook met je fysiek.

Beetje pronken mag wel, vooral als je jacked bent. 🫣🤪
Ach joh ieder zijn ding.
Mij zou je niet zo 1 2 3 in strak shirtje zien ofzo hoor :D

• #158.119
Weet je nog gisteren met die 2 x 20kg aan schijven en dat ik daar de hele dag (opgesloten) voor thuis ben gebleven enzo?
Oke hou je vast komt die.
Vandaag op DHL app stond er een track en ttrace (die ene die 2 a 3 dagen vertraagd zou zijn) dat die bestelling vandaag zou komen
en dat ze bezig zijn met de planning. Na 11:00 op app bezorger is onderweg.
Nou oke dan maar, dus ik weer wachten. HIj zou weer tussen 08:00 en 18:00 uur langs komen.
Dus ik hou het hier allemaal in de gaten, kijk ik net op de DHL app.

En ik citeer... uhm .. komt die

Ontvanger is gesloten vanwege vakantie
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 16 oktober
Tussen 08:00 -18:00

Tsja...

Het word nog mooier.
De track en trace code van gisteren waarop ik de gehele dag op heb gewacht maar het pakket niet bezorgd zou zijn omdat ik
VERHUIST ZOU ZIJN!

Staat nu gepland voor morgen tussen 08:00 -18:00
Nou ik ben er klaar mee ik heb mijn geld terug gevraagd. Als ze als nog langs komen stuur ik ze gewoon terug.
Ik haal mijn schijven wel ergens anders vandaan.
Wat een gelul allemaal.
2 vrije dagen naar de klote voor niks.
Ook trouwens in de DHL app nog een track en trace code open van het zelfde bedrijf van de schijven waarbij staat zending nog niet aangemeld.
Ik heb bedrijf ook al gemaild hier over en die zouden contact opnemen met DHL maar van hun heb ik nog niks gehoord verder.

Ja nee het is of wijde kleding of geen kleding :D

En ik maakte me al zorgen toen ik jaren terug uhm uhm "mannen" zag trainen in leggings

• #158.120
Weet je nog gisteren met die 2 x 20kg aan schijven en dat ik daar de hele dag (opgesloten) voor thuis ben gebleven enzo?
Oke hou je vast komt die.
Vandaag op DHL app stond er een track en ttrace (die ene die 2 a 3 dagen vertraagd zou zijn) dat die bestelling vandaag zou komen
en dat ze bezig zijn met de planning. Na 11:00 op app bezorger is onderweg.
Nou oke dan maar, dus ik weer wachten. HIj zou weer tussen 08:00 en 18:00 uur langs komen.
Dus ik hou het hier allemaal in de gaten, kijk ik net op de DHL app.

En ik citeer... uhm .. komt die

Ontvanger is gesloten vanwege vakantie
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 16 oktober
Tussen 08:00 -18:00

Tsja...

Het word nog mooier.
De track en trace code van gisteren waarop ik de gehele dag op heb gewacht maar het pakket niet bezorgd zou zijn omdat ik
VERHUIST ZOU ZIJN!

Staat nu gepland voor morgen tussen 08:00 -18:00
Nou ik ben er klaar mee ik heb mijn geld terug gevraagd. Als ze als nog langs komen stuur ik ze gewoon terug.
Ik haal mijn schijven wel ergens anders vandaan.
Wat een gelul allemaal.
2 vrije dagen naar de klote voor niks.
Ook trouwens in de DHL app nog een track en trace code open van het zelfde bedrijf van de schijven waarbij staat zending nog niet aangemeld.
Ik heb bedrijf ook al gemaild hier over en die zouden contact opnemen met DHL maar van hun heb ik nog niks gehoord verder.

Ja nee het is of wijde kleding of geen kleding :D

En ik maakte me al zorgen toen ik jaren terug uhm uhm "mannen" zag trainen in leggings
Haha je maakt je wel druk om die zending ofniet🤣

Terug
Naar boven