XXL Nutrition

Mr. Little will be Mr. Big

Donderdag check in:

Gewicht: 72,6
Arm omtrek: 40cm
Middel t.h.v. navel: 77cm
Smalste punt: 76
Quads: 57cm

Voedingsschema helemaal gevolgt
Honger: 7/10
Cravings: 5/10

Aantal keer getraind deze week: 2x
Hoeveelheid cardio: 3x 30 min Fasted walk.

Progressie in training: vooruitgang, kracht en energie is echt immens op het moment.
Pomp: 10/10
Spierpijn 8/10

Motivatie: 10/10
Gemiddeld aantal stappen: 10849
Gemiddelde slaap: 6,5 uur
Uitgerust gevoel: 10/10

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Dit gaat lekker. Goede berichten man. Lekker gevoel hè?

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Dit gaat lekker. Goede berichten man. Lekker gevoel hè?

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Knallen!
Heerlijk gevoel, de zin voor trainen komt zo echt weer terug. De spierpijn die dan 2 dagen aanhoud is dan een wat mindere bijkomstigheid 😂.

• Like
Waarderingen: Loca
Push day:

Machine fly 12/14 x60/50
Incline dumbell press 8/14 x42/36
Flat plate load Chest Press 10/14 x150/130
Plate loaded Shoulder press 12/13 x100/80
Cuffed crucifix lateral raises 17/15/13 x15
Tricep pushdown 16/14/13 x25
Overhead Rope extension 14/12/10 x17,5
Cable crunches 16/14/11 x42
Leg raises 17/15/13

Sessie ging weer heerlijk. Bij de borst oefeningen iets langer rust pakken de volgende keer. 2e oefening viel me tegen. Wel op praktisch alles een repje extra kunnen pakken. Energie en kracht is echt mega hoog.

Feedback op checkin:
Voedingsschema op alle traingsdagen omhoog.
Rustdagen: 2005kcal
TD upper: 2750kcal
TD legs: 3059kcal.

Heel blij mij, gaat me niet helpen in de cravings maar iets meer eten is in mijn ogen een teken dat alles goed gaat en er ruimte is om door te pakken. In me prep kreeg ik tranen in me ogen van geluk als ik hoorde dat ik een refeed mocht hebben. Op dit soort momenten bijna hetzelfde gevoel. Niet dat ik de hele dag honger heb ofzo op de lagere kcal, maar ik merk gewoon een enorm verschil in energie als ik wat meer koolhydraten binnen krijg. Keek al erg uit naar morgen, normaal een legday dis meer eten haha. Dat gaat niet door dus zaterdag leg day, zondag weer upper.

Zelf nog ontzettend blij met me shape hoe die nu is, hopelijk kunnen we rustig doorgaan en dit zo lang mogelijk volhouden.

In me prep het beste medicijn tegen adhd gevonden. De prep zelf, ik had zo weinig energie dat je gewoon rustig blijft. Nu ik weer meer eet komt het toch redelijk terug. Nadeel is dat je je zelf redelijk snel voorbij loopt. Plan me dagen op het werk alweer aardig vol waar ik savonds de tol voor betaal. Deze week al 2x gecrasht bij thuiskomst. Even een aandachtspunt om rekening mee te houden. Sommige dingen heb je niet in de hand, maar afspraken en werkzaamheden die ik makkelijk had kunnen spreiden had ik meer ruimte in moeten pakken.

Nog een weekje werken en dan met het gezin naar Luxemburg voor 8 dagen. Even een welverdiende vakantie. Die hebben we nog niet gehad. Even kijken hoe ik het doe met de voeding maar zal wel goed komen. We hebben een chalet met keuken, dus er zijn momenten dat ik me schema kan volgen. De momenten dat we weg zijn maar even kijken. Ga biet helemaal los, maar wel op vakantie. Dus wat afwijken van het schema moet kunnen. Nog even een gym zoeken daar om toch te kunnen sporten. De eerste die ik benaderde was 30 euro voor een dagpas, 90 euro voor een maand abo. Dat gaan we dus niet doen. Even verder zoeken.

Legs 2:

Hip abductor 12/14 x100/85
Seated leg curl 13/16 x57/47
Romanian dead lift 8/11 x140/120
Bulgarian split squat 12/15 x44/36
Leg press wide high stance 15/19 x120/100
Leg extension 13/16 x84/64
Single leg calf raise 12/15 x85/70

Op alles meer gewicht of herhalingen, dus dat gaat lekker. Sessie duurde 80 minuten, wat ik vrij lang vindt. Dus eens kijken waar ik wat tijd kunnen pakken om dit in te korten. Vandaag geen last van mensen die tegen me praatte dus daar lag het niet aan.

Voeding is afgelopen donderdag omhoog gegaan, dit is wel even wennen. De meals beginnen bijna op normale maaltijden te lijken. Door de verhoging ook besloten mijn vrije maaltijd binnen de macros te gaan passen. Gister wel een lekkere zelfgemaakte pizza gehad met de Kids. Dit stond al op de planning en was de makkelijkste oplossing. Zelf op cursus de hele dag, dus laat de kinderen van de opvang opgehaald. Mijn vrouw had een feestje. Dus even wat makkelijks was de beste oplossing en het plezier dat de kinderen hebben met het zelf beleggen van een pizza is geweldig. De keuken daarna weer schoon krijgen wat minder 😂.

Cravings zijn er wel, maar meer in de vorm dat je zin hebt in een koekje ofzo, als ik het dan zie is de interesse ook wel weg. Blij met die ontwikkeling. Begon het niet toegeven wel lastig te vinden.

Cardio moet ik nog 3p min paar dag, maar wil hoger in zone 2 gaan zitten. Ik merk met normaal wandelen dat dit lastig is, met een hoger tempo krijg ik last van me schenen. Dus misschien een gewichtsverlies of loopband in huis halen die Incline kan. Het weer wordt ook weer slechter en dan heb ik geen zin om buiten te lopen.

Hometrainer heb ik staan, maar dat is gewoon niet mijn ding.

Heb me bloedwaardes ook binnen. Lijken allemaal goed. Wat verhogingen die te verklaren zijn.

Bleek wel wat verhoogde ontstekingswaardes te hebben dus die over 6 weken weer controleren. Denk dat ze wel te verklaren zijn, in de laatste week van de prep natuurlijk enorme buikgriep gehad. En die klachten kwamen in de week van het prikken weer terug. Maar goed dat is een aanname, over 6 weken weet ik het zeker.

Vandaag alle fotos binnen gekregen. Van alles 3 met verschillende bewerkingen zoals in de vorige post te zien is. Ben ontzettend blij met het resultaat. Leuke ervaring, erachter gekomen dat model zijn niks voor mij is. Het is toch een vrij intensieve en lange sessie geworden. Was kapot erna. Maar veel geduld hebben is niet mij sterkste punt😅.

** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **

Na de fotoshoot dit hoofdstuk ook af kunnen sluiten. Prep en wedstrijd voorbij. Nu weer door met het nieuwe doel.

Voedingsschema is compleet, dus gewoon weer volgen. Ook weer zin in.
Trainings schema is vooralsnog hetzelfde als in de prep. Maar met hoe de sessies gaan sinds ik weer goed in me energie zit ga ik hier zeker veel progressie in maken.

Sochtends ook weer zin in me ochtendwandeling (dat was afgelopen week wel anders). Moet alleen meer in zone 2 zitten, dus denk dat ik of een loopband ga halen met Incline functie of de hometrainer weer pakken. Merknalleen met de hometrainer dat ik dat vrij intensief vindt voor me benen kwa herstel. Eens even uitzoeken wat me het best bevalt.

Wandelen buiten is het lekkerst, maarja Nederland is vrij vlak, en bij echt snelwandelen krijg ik last van me schenen.

Ik ga zien wat de komende periode gaat brengen, maar verwacht veel goeds!
Ziet er goed uit 💪🏻

Ik vind het wel humor dat je op elke foto dezelfde gezichtsuitdrukking hebt

Pull:

Cable Pullover: 14/12 x 42
Barbell row: 9/13 x 120/100
High row: 9/14 134/104
Standing uni row: 10/13 x 60/50
Rear lateral fly machine: 14/13/10 x 40
Dumbell curl: 16/13/10 x 16
Lower Cable curl: 13/12/10 x 20
Cable crunches: geskipt
Leg raises: geskipt

Redelijke workout, ging goed veel vooruitgang maar vaak even langs de wc. Vannacht om 2 uur me bed uit, weer aan de schijterij , eigenlijk al al vanaf vrijdag morgen, maar zakte weer een beetje af. Buikspieren geskipt ivm enorme krampen. Durfde ik niet aan om te doen.

Ondertussen toch gaan uitzoeken waar het vandaag komt. Had eerst het idee door de vrije maaltijden, deze keer begonnen de klachten voor me vrije maaltijd al. Dus eerst verder kijken. Ontdekt dat de smaken COR die ik heb gluten bevatten. Laat ik daar nou niet zo goed tegen kunnen. Ik heb geen allergie maar een intolerantie. En dan is het nog niet 100% zeker dat het gluten zijn. Dus voor nu de COR eruit. En rijstebloem erin. Kijken of dit beter gaat. Helpt dit niet, vrije maaltijden eruit. En zo een beetje zoeken wat de oorzaak is. Hacmvernout blijft er wel in hier nooit problemen mee gehad. Had altijd pantozopral vanwege de klachten en sinds ik gestopt ben met brood eten konden de maagbescherms eruit. Nazit het probleem niet in me maag maar me darmen. Vooral rond me navel.

Gister was het 1 á 2 uur na me bak COR dat de klachten enorm heftig werden. Vergelijkbaar met laatste prep week. Vieze rare boeren. Dus vandaar de link naar de COr. Eens een tijdje proberen en kijken wat er uit komt.

Verder gaat het lekker, kracht ouput blijft stijgen, energie wordt met de dag beter. Oog een stuk groter in de spiegel. Het plan dat we volgen lijkt zijn vruchten af te werpen. Motiverend om me er ook aan te houden.

Laatst bewerkt:
Wellicht een vreemde suggestie, maar zouden de buikklachten niet ook nog kunnen komen van dat je onlangs ziek bent geweest?

Bij mij en bij meerdere mensen in mijn omgeving lijkt het herstel langzaam te gaan, regelmatig opnieuw last van klachten.

Oh en uiteraard beterschap gewenst!

Wellicht een vreemde suggestie, maar zouden de buikklachten niet ook nog kunnen komen van dat je onlangs ziek bent geweest?

Bij mij en bij meerdere mensen in mijn omgeving lijkt het herstel langzaam te gaan, regelmatig opnieuw last van klachten.

Oh en uiteraard beterschap gewenst!
Daar zat ik ook al wel over na te denken. En iedereen hier heeft de hele tijd terug kerende klachten. Dus het zou goed kunnen.

Ik merk alleen dat na sommige maaltijden de klachten heftiger worden, en die klachten zou ik wel graag onder controle willen hebben.

Diarree vindt ik nog niet zo vervelend. Maar heb enorme krampen waardoor ik helemaal verstijf en verga van de pijn.

Legs 2:
Sessie duur 94min

Seated leg curl:
Set 1: 8 x60
Set 2: 15 x47
Smith squat:
Set 1: 11 x90
Set 2: 16 x70
Leg press:
Set 1: 13 x180
Set 2: 17x 140
Leg Extension:
Set 1: 8 x90
Set 2: 13 x70
Hip abductor:
Set 1: 8 x100
Set 2: 13 x 85
Seated Calf raise:
Set 1: 8 x100
Set2: 13 x85
Single Leg calf raise:
Set 1: 10 x90
Set 2: 13 x80

Sinds deze week Hack squat er uit en vervangen voor Smith machine squat. Wat een verbetering. Bij de hack squat kwam ik niet voorbij 90 graden. Nu gewoon volledige ROM. Quads enorm gevoeld. Wel meer spanning in de rug vandaar wat voorzichtig begonnen.

Voor de rest ging het lekker, op alles behalve de Leg extension vooruitgang gemaakt. Leg extension heb ik nu het zitje verder naar achter gezet zodat ik achterover zit. Oefening wordt meteen een stuk zwaarder. Dus van af hier opnieuw loggen en progressie meten.

Vandaag de eerste dag weer klachten vrij, zegt nog niet zoveel die heb ik vaker en dan na een paar dagen komt het terug. In ieder geval ontlasting ingeleverd bij de huisarts, nu wachten op de uitslag.
COR is uit me schema en vervangen voor rice powder van xxl. Geen idee of dit helpt maar stap voor stap dingen proberen. Besloten dat de COR er wel uit mag blijven, rice powder is lekkerder met een schepje flavour powder.
Klein misstappen de voeding gemaakt vandaag, meer gegeten als in me schema stond.
2x rijstwafel met pindakaas
2x cracker met kaas en ham.
Schade valt mee en gelukkig op leg day, dat is toch al een intensieve dag.
Nuber weer even strak op t/m vrijdag. Zaterdag ga ik een week met het gezin op vakantie naar Luxemburg. Chaletje gehuurd voor weinig. Ben al aan het kijken om daar te sporten, maar de sportschool in het plaatsje vraagt 30 euro per dagticket. Dus even in luxemburg stad informeren. Wil best blijven sporten op vakantie maar niet voor 30 euro per dag.

In ie de er geval ga ik genieten, veel dingen gepland staan om te kunnen doen als het weer het toelaat. En voornamelijk in het teken van de kinderen. Speeltuinen e.d. hebben ze er veel dus zullen we veel te vinden staan. (Hebben wij ook wat rust, daar vermaken ze zichzelf wel)😅

Push sessie:

Machine fly :
Set 1: 12x 65
Set 2: 14x 55

Incline dumbell press
Set 1: 9x 42
Set 2: 10 x38

Flat plate load Chest Press:
Set 1: 9x 160
Set 2: 14 x130

Plate loaded Shoulder press:
Set 1: 8x 110
Set 2: 13x 80

Cuffed crucifix lateral raises:
Set 1: 16x 17,5
Set 2: 14x 17,5
Set 3: 13x 17,5

Tricep pushdown
Set 1: 16x 28
Set 2: 13x 28
Set 3: 10x 28

Overhead Rope extension
Set 1: 15x 17,5
Set 2: 13x 17,5
Set 3: 11x 17,5

Cable crunches:
Set 1: 17x 42
Set 2: 13x 42
Set 3: 12x 42

Leg raises:
Set 1: 16
Set 2: 13
Set 3: 11

Lekkere sessie, in alles omhoog gegaan. Enorme pomp. Stond een beetje onder tijdsdruk druk dus het tempo wat opgevoerd. Laatste 4 oefening in superset. Triceps en buik. 1 min voor het alarm er op ging naar buiten gelopen.

Merk in alles dat energie en drive wel echt omhoog gaat. Heerlijk gevoel. Morgen de laatste sessie van de week, dan ern week ontspannen in luxemburg en daarna weer lekker in het ritme. Ook wel even toe aan een week wat minder met sport/werk bezig zijn. Even een rust momentje creëren. Wil niet zeggen dat ik los ga, maar gewoon even ontspannen, leuke dingen met het gezin gaan doen.

Vanmorgen check in gehad:

Gewicht: 74,1kg
Omtrek bicep: 40cm
Omtrek quad: 57cm
Omtrek taille t.h.v. navel: 78cm
Omtrek taille smalste punt; 77cm

Voeding:
Meer gegeten als het schema.
Kleine cheat gehad gister en zondag.
Niet veel, 2 rijstwafels met pindakaas en 2 crackers met ham en kaas.
Zondag een klein zelfgemaakt oreo toetje.
Vrije maaltijd: afgelopen vrijdag een zelfgemaakt pizza met kipfilet, paprika, mozarella en een eitje.

Eetlust; 7/10
Cravings: 6/10.
Weet nog niet of het echt cravings zijn, wil niet snaaien ofzo, meer zin in een keer wat anders als elke dag hetzelfde.

Geen verterings problemen. Darm klachten zijn ook al 2 dagen helemaal over. Cor is eruit misschien dat het daar aan lag. Heb nu rice powder van xxl. In mijn ogen een stuk lekkerder. Zit geen smaak aan dus kan zelf weer een beetje prutsen om het lekker te maken.

Hoe vaak getrained: 4x
Progressie in kracht: vooruitgang
Spierpijn na de training: 8/10
Pomp na de training: 10/10

Hoeveelheid cardio;
3x 30 min wandelen
1x 15 min Hometrainer
1x 45 min wandelen.

Gemiddeld aantal stappen: 8863
Gemiddeld aantal uur slaap: 6,5
Uitgerust gevoel: 10/10
Gemiddelde hoeveelheid caffeine: 420mg
Gemiddelde rusthartslag: 83bpm
Gemiddelde nuchtere bloedsuiker: 5,1
Gemiddelde bloeddruk: 125/78

12755.jpg
12760.jpg
12758.jpg

Laatst bewerkt:
Legs 2:

Hip abductor:
Set 1: 11x 100
Set 2: 17x 90

Seated leg curl:
Set 1: 9x 60
Set 2: 13x 50

Romanian dead lift:
Set 1: 9x 140
Set 2: 11x 120

Bulgarian split squat:
Set 1: 10x 46
Set 2: 14x 38

Leg press wide high stance:
Set 1: 13x 160
Set 2: 17x 130

Leg extension:
Set 1: 9x 90
Set 2: 14x 70

Single leg calf raise:
Set 1: 9x 90
Set 2: 13x 80

Bijna lege sportschool en toch calf raises en leg extension om moeten wisselen. Lekkere zware sessie, beentjes zijn weer opgepompt. Mezelf naar de sportschool moeten slepen. Vandaag cursusdag met examen, in 5 uurtjes nog even volgestouwd worden met info over het opzetten van netwerken. Examen gehaald, dat hebben we maar weer gehad. Leek handige info voor het werk, hebben we net op het werk een ieuw concept bedacht waardoor we geen netwerken meer hoeven op te zetten. Het staat wel leuk op me cv.

Laatste sessie van de week, morgen naar luxemburg.

Benieuwd naar me gewicht en shape als ik terug kom. Kom vrijdag avond terug en zaterdag een check in.

Fijne vakantie!

Vakantie workout:

07:10 - 09-15.

Hip abductor:
Set 1: 20x 70
Set 2: 18x 70

Seated leg curl:
Set 1: 12x 65
Set 2: 16x 50

Barbell squat:
Set 1: 12x 110
Set 2: 16x 90

Dumbell Romanian deadlift:
Set 1: 13x 44
Set 2: 15x 38

Leg press:
Set 1: 15x 200
Set 2: 12x 200

Leg extension:
Set 1: 13x 60
Set 2: 15x 50

Leg press Calf raise:
Set 1: 13x 160
Set 2: 16x 140

Cable chest fly:
Set 1: 13x 12,5
Set 2: 16x 10

Incline dumbell press:
Set 1: 10x 40
Set 2: 12x 34

Shoulder press:
Set 1: 11x 45
Set 2: 14x 35

Side raises:
Set 1: 14x 12
Set 2: 13x 12
Set 3: 11x 12

Triceps Single arm extension:
Set 1: 14x 12,5
Set 2: 12x 12,5
Set 3: 10x 12,5

Tricep Overhead extension:
Set 1: 16x 20
Set 2: 14x 20
Set 3: 11x 20

Cable crunches:
Set 1: 14x 40
Set 2: 12x 40
Set 3: 10x 40

Heerlijke workout ondanks dat het t*ring vroeg was. Paste mooi in het dag ritme. Prijs viel nog tegen 25 euro voor een dagpas. Dit is inclusief sauna waar ik toch geen gebruik van maak. Gym was verder goed, heel groot ruim opgezet. Alles van technogym en matrix. Was al wel druk met oudjes dus her en der even zoeken naar een alternatieve oefening het is toch vakantie het mag wat minder strak.

Vandaag een combinatie van benen en borst/schouders/triceps gedaan. Aangezien ik maar 2x ga sporten ik op deze manier me hele schema toch kan afwerken. Donderdag dus: benen, rug, schouders en biceps.

Voordeel dat ik op een trainingsdag meer mag eten, dus vanavond lekker uit eten.

Eerste 2 dagen waren lekker genieten, voeding iets minder strak, besloten dat ik hier toch wat meer op wil letten heb geen zin om bij thuiskomt 5kg zwaarder te zijn. Ondanks dat dat grotendeels vocht zal zijn. Wel weer enorme krampen gehad gister en heb eregister wat meer brood gegeten. Ik was 7 dagen klachten vrij dus mijn aanname dat het aan gluten ligt lijkt redelijk te klopen. Heb verder geen vette cheat ofzo gehad.

Vandaag waarschijnlijk een rustig dagje, de jongste spuugt alles onder. Even kijken hoe hij zich voelt en anders nog lekker zwemmen.

Probeer me cardio doel te halen elke dag, maar dat is pittig. Niet gewend om in de bergen te lopen, me schenen branden elke keer na een stevige klim.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Loca
Woensdag al terug gekomen van vakantie, 3 dagen eerder dan gepland. De jongste was niet te genieten. Weinig slapen, jengelen, chagrijnig. Woensdag besloten naar huis te rijden, thuis was hij meteen een stuk vrolijker en donderdag ziek. Dus waarschijnlijk zat dat hem dwars. Verder een leuke vakantie gehad. Veel speeltuinen gezien dat hebben ze genoeg in Luxemburg. Uit eten was er lastig aangezien dat pas van af 18:30 is. Wij eten normaal rond 17:00 en als dat een half uur later is merken we dat terug in het humeur van de kinderen. Dus lekker geluncht en savonds koken in het huisje. Toch lekker ontspannen, nachten gemaakt van 9 uur dus dat is wel eens lekker. Terug thuis en meteen weer 4 uur wakker. Besloten een nieuwe topper te bestellen kijken of dat wat doet. En vanmorgen was ik 06:30 wakker. Nu kijken ofniet dit volhouden.

Donder en vrijdag getrained.
Push en legs. Had niet niet veel zin om te loggen dus dat stukje ontbreekt.
Sessies gingen goed met overal weer progressie op. 2 leg oefeningen gefilmd en gedeeld met de coach. Hier moet ik wat in aanpassen dus volgende week eens toepassen. Doe dit te weinig, de service is er dus toch eens meer gebruik van proberen te maken.

Gewicht bij terugkomst was 76,1kg. Dat is een stijging van ongeveer 2kg t.o.v. de week ervoor. Weekgemiddelde was 75,1kg. Vanmorgen was me gewicht al weer 75,1kg. Dus het vocht van de vakantie verdwijnt alweer. Ook niet gek, snachts weer veel wakker en aan de schijt, rommelende darmen en vieze boeren. Deze keer is de oorzaak wel duidelijk.. heb me reta met de verkeerde verhouding gemengd dus zette elke keer dubbele dosis. Dat gebeurt me niet weer 😂

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Legs 2:
Hip abductor:
Set 1: 12x 100
Set 2: 14x 90

Seated leg curl:
Set 1: 9x 60
Set 2: 14x 50

Romanian dead lift:
Set 1: 10x 140
Set 2: 11x 120

Bulgarian split squat:
Set 1: 9x 48
Set 2: 13x 40

Leg press wide high stance:
Set 1: 9x 140
Set 2: 16x 110

Leg extension:
Set 1: 9x 80
Set 2: 14x 60

Single leg calf raise:
Set 1: 11x 90
Set 2: 14x 80

Goede workout, lekkere pomp. Bij sommige oefeningen het gewicht wat naar beneden gedaan om meer op techniek en gecontroleerde beweging te focussen.

Sessienduurde 100 min. vrij lang maar merk dat leg days leuker zijn als je iets meer rust pakt. Misschien iets teveel rust gepakt maar het gevoel was goed. Nadeel is dat ik dan pas 21:00 thuis ben en nog moet eten. Wil minimaal een uur wachten na het eten met slapen anders merk ik dat mijn rusthartslag een stuk hoger ligt. Dit merk ik ook terug in de kwaliteit van me slaap.

Slaap is nu gemiddeld 7,5 uur per nacht. Dat is ongeveer 1,5 uur meer als 4 weken geleden. Dus dat gaat top.

Cardio en stappendoel is een dingetje aan het worden. Door het slechte weer en langer slapen zijn er 2 beperkende factoren voor mijn cardio. Met regen heb ik geen zin om te wandelen. Door het langer slapen heb ik sochtends geen tijd meer om dit te doen. Hier moet ik even een weg in vinden. Op een werkdag zet ik maximaal 3-4000 stappen, dus dat is veel te weinig. Moet even kijken hoenik dit in mijn dagen ga passen. Gister een loopband besteld zodat ik met regen gewoon in de woonkamer kan lopen op Incline. Wat sowieso beter is om me Hartslag wat hoger te krijgen. Hometrainer heb ik op marktplaats gezet. Handig geweest maar niks voor mij.

Reta + cardio? Ik dacht dat dit een (lean) bulk log was of heb ik iets gemist?

Reta + cardio? Ik dacht dat dit een (lean) bulk log was of heb ik iets gemist?
Niks gemist;)
Retatrutide heeft zelfs in bulk voordelen op low dose voor o.a. insulinegevoeligheid. Maar zeker in rebound fase waar honger sky high wordt.
En cardio kun je gewoon het hele jaar doen. Als je PED's gebruikt en geen cardio doet vind ik dat zelfs beetje dom. Puur voor de cardiovasculaire gezondheid.

Terug
Naar boven