MuscleMeat

0 libido tijdens pct :(

harvey34

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
7%
Ik hoop dat er hier iemand is die tips of advies heeft.

Ik heb een vrij lange kuur gedaan ;

week 1-10 test-e 500mg
week 12-18 test-prop 100mg eod
week 1-14 tren-ace 75mg eod
week 15-18 mast-a 100mg eod

ik zit nu in mijn pct, eerste week op 50mg, 2e week op 40 en daarna gezakt naar 30mg.

Al na 3 dagen in mijn pct was mijn libido echt totaal weg, ik heb geprobeerd nolva 2 dagen op 20mg te nemen, daarna weer op 40...niks helpt, Diesel test hardcore erbij 6 tabs per dag, animal pak, zma voor het slapen...het is echt een drama, geen nagenoeg geen odol..

ik kon helaas niet aan HCG komen, neem ik de nolva te laag...of te hoog?is het teveel met de DTH erbij en de ZMA?

Ik besef dat deze kuur telang geweest is en dat ik daardoor de boel telang onderdrukt heb.

Pak AROFIXEN

probleem opgelost

• Topic Starter Topic Starter
maar doe ik iets verkeerd verder in mijn pct?zit ik misschien te hoog met de nolva?of te hoog met de DTH?

vertel ff hoelang en wat je nu prc als nakuur hebt en hoelang geleden je laatste inject geweest is

vertel ff hoelang en wat je nu prc als nakuur hebt en hoelang geleden je laatste inject geweest is

laatste inject was 7 november.
ben de dag erna begonnen met 50mg nolva ed, en dat anderhalve week lang, toen ben ik naar 40mg gegaan voor een paar dagen en nu zit op 30mg ed.

Teveel kerel,meer dan 20 mg is overkill. Je zal er wat HCG en Arofixen naast moeten gaan pakken.

Hierdoor zal je hoger in je LSH/FSH komen,ook de oestrogeenzal een boost krijgen,maar dat nekt de aromasin weer.
HCG niet zonder nolva enof aromasin/fixen pakken ivm rebound

Teveel kerel,meer dan 20 mg is overkill. Je zal er wat HCG en Arofixen naast moeten gaan pakken.

Hierdoor zal je hoger in je LSH/FSH komen,ook de oestrogeenzal een boost krijgen,maar dat nekt de aromasin weer.
HCG niet zonder nolva enof aromasin/fixen pakken ivm rebound

maar HCG gaat weer onderdrukken he...en ik zit al 3 weken en een dag in mijn PCT...zou het niet kunnen dat ik met die hoge dosis NOLVA een telaag oestrogeenlevel heb gekregen?en dat ik als ik de nolva naar 20mg, of zelfs 10mg omlaag breng het weer goed zou moeten komen?

(bloedtestuitslag zal ik met circa een week binnen hebben, maar het is megafrustrerend als je een superlekkere vriendin hebt en je er niks mee kunt, zelfs kamagra helpt nauwelijks..)

heeft het wel zin om de DTH en de zma te blijven gebruiken?

mijn voorkeur voor een nakuur is toch echt clomid..en als het echt nodig is zou ik clomid+hcg nemen..

zma schijnt idd wel goed te zijn voor nakuur...dth ken ik niet...

Gebruik je een DHT postcycle? Dat onderdrukt namelijk heel erg je libido

HCG zal idd onderdrukken,maar je nolva of aromasin breid dat weer recht DAAROM staat er dat je het niet ZONDER een van de middelen los moet gaan gebruiken kerel.
Wat je vriendin betreft.....tja dan zal ik wel in moeten springen....stuur maar langs...pffff altijd die rotklusjes wehehehehe.

mijn voorkeur voor een nakuur is toch echt clomid..en als het echt nodig is zou ik clomid+hcg nemen..

zma schijnt idd wel goed te zijn voor nakuur...dth ken ik niet...

Juist. Snap sowieso niet dat mensen alleen nolvadex als nakuur gaan pakken. Nolvadex is zover ik weet geen ''opstarter'' zoals Chlomid dat is. Het enige wat nolva doet is de receptor bezet houden zodat oestrogeen zich hier niet aan kan hechten. Het oestrogeenniveau in je lichaam zal door nolva NIET verlaagd worden.

Chlomid houd je lichaam in feite voor de gek. Het laat je lichaam denken dat er een overschot aan oestrogeen is waardoor je lichaam ter compensatie meer testosteron gaat produceren. Je lichaam zit gewoon zo in elkaar, het zal altijd zoeken naar de juiste balans.

Dus ik zou zeggen begin snel met chlomid.

We hebben het hier over Arofixen kerel, nolva en aromasin in een product.
Clomid is een crapmiddel met veel bijwerkingen

We hebben het hier over Arofixen kerel, nolva en aromasin in een product.
Clomid is een crapmiddel met veel bijwerkingen

Aromasin kan je ook laten meelopen ja. En Chlomid is echt geen crapmiddel...maar is idd niet zonder bijwerkingen. Als ''opstarter'' is het vele malen beter als nolvadex. En dat is toch wat je wilt na een kuur...zsm je test weer omhoog krijgen.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Ik moet er trouwens wel ff bijzeggen dat dit is wat de stukken tekst zeggen...in de praktijk is het vaak compleet anders. Ik heb bv een keer gewoon geen nakuur gepakt en herstelde voor mijn gevoel nog sneller als zonder nakuur. Klinkt heel raar, is ook raar maar toch is het zo.

Gebruik je een DHT postcycle? Dat onderdrukt namelijk heel erg je libido

Diesel Test Hardcore van Get Diesel, zou super moeten zijn in een PCT maar ik merk er totaal niks van, maakt het trouwens uit of je de Nolva 1 of 2 keer per dag neemt?

en het beste is dus gewoon verder nakuren met 20mg nolva?

halfwaardetijd is lang,in 1 gift nemen ja 20mg is zat

Aromasin kan je ook laten meelopen ja. En Chlomid is echt geen crapmiddel...maar is idd niet zonder bijwerkingen. Als ''opstarter'' is het vele malen beter als nolvadex. En dat is toch wat je wilt na een kuur...zsm je test weer omhoog krijgen.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Ik moet er trouwens wel ff bijzeggen dat dit is wat de stukken tekst zeggen...in de praktijk is het vaak compleet anders. Ik heb bv een keer gewoon geen nakuur gepakt en herstelde voor mijn gevoel nog sneller als zonder nakuur. Klinkt heel raar, is ook raar maar toch is het zo.

maar ben nu al dik 3 weken bezig he...zou het gewoon goed komen als ik doorga met 20mg nolva ed?en hoelang moet ik daar nog meer doorgaan?

Ikzelf zweer bij nolva, nmijn testwaardes gaan van 9 naar 21 met 20 mg pd. Duurt gewoon ff voor alles op de rails is. Maakt niet uit wat je neemt

Zou er voor de zekerheid toch ook wat Aromasin bijpakken. Ik denk namelijk dat er veel te veel oestrogeen in je lichaam circuleert, en ik hoef je denk ik niet te zeggen dat teveel oestrogeen je libido zwaar verdoet.

in dat geval kan hij beter Arofixen pakken

Is dan idd misschien toch de beste optie ja. Verder is het gewoon wachten tot je eigen Test aanmaak weer op een goed nivo komt...

Terug
Naar boven