harvey34
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik hoop t, heb het idee dat het nu (een week later) alweer iets hoger is, gevoelsmatig, maar geduld is niet mijn sterkste kant :$Don't worry, komt wel goed.
I've had lower, 21 vrije test om precies te zijn.
Dat zal allemaal best...maar als je een vriendin (of meerdere) tevreden moet houden is geen libido hebben echt geen optie haha
Dat is dus echt zwaar klote! ik zit nu in mijn 19de Off week en heb nog steeds amper libido.. weet me echt geen raad..
aan het einde van de kuur had ook ook geen libido meer trouwens! dus nu 250testE nemen puur voor mijn libido is ook geen optie en een wanhopige bui..
het is zwaar klote! 25mg provi zou dit het kunnen verhelpen?
Hehe had dit ook op het einde van de kuur geen libido
op amrikaanse fora lees je dat er veel zijn de "bridgen" bv met 250mg test-e ew, zou zoiets een optie zijn of is dat al teveel test?
merk wel dat m'n libido er altijd flink op vooruit gaat als ik ff bridge.
klopt. lijkt er alleen op als ik tijdens mijn kuur dbol erin gooi, wat ik vaak 4 weken op/af neem, mijn libido een boost krijgt... vraag me alleen niet hoe dat komt.
Aromasin kan je ook laten meelopen ja. En Chlomid is echt geen crapmiddel...maar is idd niet zonder bijwerkingen. Als ''opstarter'' is het vele malen beter als nolvadex. En dat is toch wat je wilt na een kuur...zsm je test weer omhoog krijgen.
---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------
Ik moet er trouwens wel ff bijzeggen dat dit is wat de stukken tekst zeggen...in de praktijk is het vaak compleet anders. Ik heb bv een keer gewoon geen nakuur gepakt en herstelde voor mijn gevoel nog sneller als zonder nakuur. Klinkt heel raar, is ook raar maar toch is het zo.

Dat is dus echt zwaar klote! ik zit nu in mijn 19de Off week en heb nog steeds amper libido.. weet me echt geen raad..
aan het einde van de kuur had ook ook geen libido meer trouwens! dus nu 250testE nemen puur voor mijn libido is ook geen optie en een wanhopige bui..
het is zwaar klote! 25mg provi zou dit het kunnen verhelpen?