Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede vetten eten (Zalm, Pindakaas, hele eieren).
Eventueel HCG nemen, als je ballen nog steeds erg in zijn gekrompen
Arofixen pakken of Aromasin toevoegen aan je nolvadex ( komt op hetzelfde neer)
Eventueel Clomid toevoegen, heeft weer een andere werking (Wel sides als acné en depressiviteit)
serieus ik neem NEVER nog clomid, ten eerste werd ik een p*ssy, en ten tweede heb ik er oogschade van opgelopen! ik wist niet waardoor het kwam was toen nog niet zo geleerd in de AAS en toebehoren
maar was het blijven nemen op 50mg/dag terwijl ik na paar dagen al last van ogen kreeg, ik dacht toen dat het van te lang pc kijken kwam enz, niet te onderschatten dangerous stuff voor de ogen!Clomid is k*tmiddel,maat van mij kon zijn hoornvlies laten plakken....nooit van mijn leven.

Hoe wat waar?Clomid is k*tmiddel,maat van mij kon zijn hoornvlies laten plakken....nooit van mijn leven.
Je oogboldruk neemt toe. We waren pittig aan het squaten...denk 150+ en opeens zag hij alles alsof hij in een buis stond.
Direkt naar Oogziekenhuis gereden,had hij een loslatend vlies,hebben ze vast geplakt. Geheel losgelaten kreeg hij na het consult een herderhond pup mee naar huis....was net aan
Ik hoop dat er hier iemand is die tips of advies heeft.
Ik heb een vrij lange kuur gedaan ;
week 1-10 test-e 500mg
week 12-18 test-prop 100mg eod
week 1-14 tren-ace 75mg eod
week 15-18 mast-a 100mg eod
ik zit nu in mijn pct, eerste week op 50mg, 2e week op 40 en daarna gezakt naar 30mg.
Al na 3 dagen in mijn pct was mijn libido echt totaal weg, ik heb geprobeerd nolva 2 dagen op 20mg te nemen, daarna weer op 40...niks helpt, Diesel test hardcore erbij 6 tabs per dag, animal pak, zma voor het slapen...het is echt een drama, geen nagenoeg geen odol..
ik kon helaas niet aan HCG komen, neem ik de nolva te laag...of te hoog?is het teveel met de DTH erbij en de ZMA?
Ik besef dat deze kuur telang geweest is en dat ik daardoor de boel telang onderdrukt heb.
Ja ok, maar hij kreeg wel de k*t hé :-)
Nee, effe serieus. Heel afhankelijk van persoon tot persoon vermoed ik.
Ik heb nooit andere dingen dan clomid gebruikt in een nakuur (behalve wat hcg dan de weken ervoor als 't nodig was) en heb nooit echt last gehad ervan.
Ieder middel heeft zo zijn bijwerkingen en elk middel kent zijn horror verhalen, omdat er nu veel nieuwe middelen zijn wil dit niet altijd zeggen dat de oudere middelen ineens niet meer goed zijn.
Clomid is een perfect middel en ja sommigen kunnen er wzig door zien, maar om dit middel zo de grond in te boren is kul!
Geen libido is juist top, heerlijk slapen zonder de drang om te lozen niks mis mee hoor als ik off ben slaap ik beter en hoef dan gelukkig een tijd niet mijn knots achterna te lopen;-).
Geen libido is juist top, heerlijk slapen zonder de drang om te lozen niks mis mee hoor als ik off ben slaap ik beter en hoef dan gelukkig een tijd niet mijn knots achterna te lopen;-).