MuscleMeat

0% vet het bestaat.

Bezoekers in dit topic

Vrouw is 39 en weegt 25kg (woont tegenwoordig in Monaco). Dit is de resultaat van haar eigen keuzes en dieet waarvoor ze gekozen heeft vanwege (wat in haar ogen is) schoonheid en mannelijke aandacht.
0:50 dat is zij in 1994 in Chicago....was blijkbaar een model ofzo.
Tegenwoordig kan ze met moeite smaken uit elkaar houden en alles wat ze eet brengt haar ongelooflijke pijn. Zodat ze niet flauwvalt vanwege lage bloeddruk (60/40) drinkt zij STERKE koffie met liters. Veel lichamelijke problemen hebben invloed op wat ze wel en niet kan eten. En het feit dat eten geen smaak voor haar heeft en veel pijn doet.....tjah! daarom eet ze niet (veel).
Oh ja...... Zij vindt dat 25kg is haar ideale gewicht ???
 
zou der doen
 
Zon wijf neuk je in tweeen man. Wtf.
 
Vrouw is 39 en weegt 25kg (woont tegenwoordig in Monaco). Dit is de resultaat van haar eigen keuzes en dieet waarvoor ze gekozen heeft vanwege (wat in haar ogen is) schoonheid en mannelijke aandacht.
0:50 dat is zij in 1994 in Chicago....was blijkbaar een model ofzo.
Tegenwoordig kan ze met moeite smaken uit elkaar houden en alles wat ze eet brengt haar ongelooflijke pijn. Zodat ze niet flauwvalt vanwege lage bloeddruk (60/40) drinkt zij STERKE koffie met liters. Veel lichamelijke problemen hebben invloed op wat ze wel en niet kan eten. En het feit dat eten geen smaak voor haar heeft en veel pijn doet.....tjah! daarom eet ze niet (veel).
Oh ja...... Zij vindt dat 25kg is haar ideale gewicht ???
De mannen zullen vast voor haar in de rij staan... Zielig dat zij door die ziekte compleet irrationeel nadenkt.
 
De mannen zullen vast voor haar in de rij staan... Zielig dat zij door die ziekte compleet irrationeel nadenkt.
Uiteindelijk (aan het einde pas) zei ze dat ze haarzelf niet meer leuk vindt omdat niemand naast haar wil zitten in de bus, zelfs als bus propvol is en naast haar is een vrije zitplaats. Maar jah....beetje te laat denk ik
 
Uiteindelijk (aan het einde pas) zei ze dat ze haarzelf niet meer leuk vindt omdat niemand naast haar wil zitten in de bus, zelfs als bus propvol is en naast haar is een vrije zitplaats. Maar jah....beetje te laat denk ik

nee dat snap ik, als je een flinke boer of scheet laat ligt ze in stukken....krijg je dat gezeur met de politie enzo. Nee dan kan je beter ergens anders gaan zitten
 
pff windkracht 3.. ik blijf maar thuis vandaag!
 
die benen.

shit, die mensen zijn verknipt
 
Mja, als ze zo gelukkig is.
 
Damn, die haalt 2014 niet meer hoor.


Echt zielig dit
 
epic kaaklijn
 
luls ze is precies mijn stats, ripped as fua
 
M'n dagelijks werk.
Genezing is in principe altijd wel mogelijk, als het in het kopje, het knopje,ook maar omgaat, en daar ontstaat dan vaak het probleem. Bij deze dame zal er een heel verhaal achte verscholen zitten waarom ze zo is geworden.
Veel van de verschijnselen van AN zijn omkeerbaar, muv bot-afbraak
 
Back
Naar boven