XXL Nutrition

0% vet het bestaat.

Maar mevrouw denkt dat mannen het mooi vinden

in het begin, wellicht. maar nu, aldus zijzelf, is ze absoluut niet tevreden over haar uiterlijk en wil heel graag gewicht gainen en hier hulp bij krijgen. maar het achterlijke is dat ze alle aangeboden hulp weg wuift omdat het niet op een natuurlijke wijze zou zijn. achterlijk wijf. epic attention wh*re.

Kan idd niet anders dat ze er een aantal dingen aan overhoud maar dood gaan geloof ik niet...

Het is een verschrikkelijke ziekte..

Zal je misschien nog verbazen hoeveel mensen hier jaarlijks aan overlijden.
Verschrikkelijke psychische stoornis inderdaad, heb het van heel dichtbij mee mogen maken. Patiënt én omgeving gaan er echt kapot aan. Het is vaak een haast onbegonnen strijd, zit psychisch zo diep allemaal.

wtf ze ziet eruit als iemand uit een horrorfilm :P

iel en op 1:10 zie je gewoon dat ze een soort ''baard'' heeft...haren op gezicht alles

Is een reactie van het lichaam, overal gaan haren groeien om het lijf extra te beschermen (warm houden).

trololol , zit dat filmpje te kijken terwijl ik nu een dik stuk pannenkoekentaart naar binnen zit te rammen ... nu is m'n honger over en heb ik zin om de rest aan dat kind te geven :(

Ik snap die rare opmerkingen van sommige echt niet... Iedereen heeft zijn of haar manier van bodybuilden. Deze vrouw is in principe goed bezig want ze heeft het laagste punt bereikt als het ware en kan nu verhoudingsgewijs een grotere bulk er tegenaan gooien dan de meeste van jullie wat resulteert in grotere gains.

Of het er aesthetic uitziet is een andere vraag, maar opzich is haar fysiek niet heel slecht ofzo.

Wtf?

Ik snap die rare opmerkingen van sommige echt niet... Iedereen heeft zijn of haar manier van bodybuilden. Deze vrouw is in principe goed bezig want ze heeft het laagste punt bereikt als het ware en kan nu verhoudingsgewijs een grotere bulk er tegenaan gooien dan de meeste van jullie wat resulteert in grotere gains.

Of het er aesthetic uitziet is een andere vraag, maar opzich is haar fysiek niet heel slecht ofzo.

die kan echt niet meer hard bulken, waarschijnlijk zit ze op het randje van dood/leven, als die een kip op eet valt ze dood neer omdat haar lichaam dat niet kan verwerken.

wrm is ze zo behaard op haar gezicht? precies een mensaap?

Lichaam doet dat uit bescherming

Komt omdat haar lichaam minder energie kwijt wilt door koude. Dus probeert et zoveel mogelijk de warmte bij zich te houden. dit kan dmv beharing. Iedereen met anorexia krijgt een soort dons over zich

Laatst bewerkt door een moderator:

Is een reactie van het lichaam, overal gaan haren groeien om het lijf extra te beschermen (warm houden).

Lichaam doet dat uit bescherming

Komt omdat haar lichaam minder energie kwijt wilt door koude. Dus probeert et zoveel mogelijk de warmte bij zich te houden. dit kan dmv beharing. Iedereen met anorexia krijgt een soort dons over zich

Volgens mij groeien die extra haren ter bescherming!

Laatst bewerkt door een moderator:
all year round on dnp?

**** finasteride, ik ga dit ook doen. epic baardgroei ftw

jaw of the gods

The damage is done. Nu is het aftellen totdat ze neervalt. Geen medelijden mee

Knap dat ze überhaupt nog kan bewegen.

Vooral die bovenbenen.....sjiiit

nice cut bro.
Time to bulk, I would up your Test to 1500mgs and thow in some Deca at 600mgs. Defintely blast some Dboll at 60mgs for the first 6 weeks.

ieeeew wtf... precies een lopende hoop knoken :s

Terug
Naar boven