MuscleMeat

1 jaar resultaten

• Topic Starter Topic Starter
Zie er wel zwaarder uit daarop, maar moet wel zeggen dat t licht echt optimaal staat.

Twee en een half jaar geleden woog ik nog net 41 kilo volgesmij. Ben ondertussen wel veel gegroeit enzo maar was echt skinny als ****, maar heb ook echt een heel smalle bouw met weinig vet. Hoor wel laatst veel complimentjes, ook al denken sommige mensen dat ik aan de anabolen zit... Tja :P

Vindt dit moeilijk te geloven. 41 kilo lijkt mij levensgevaarlijk, Heb je het BMI van een anorexia patient.

Om je topic niet te hijacken zal ik maar niet me foto plaatsen van 57 kilo op 1.75 toen ik begon.. Vrijwel geen spiermassa en erg dun. als ik daar nog 15 kilo vanaf trek leek ik op christian bale in "the machinist". Ben nog al sceptisch dat je er zo goed uit kan zien op dat gewicht en lengte. Ik zou je niet minder dan 75 kilo geven.

OT: Hoe dan ook goeie progressie.

Vindt dit moeilijk te geloven. 41 kilo lijkt mij levensgevaarlijk, Heb je het BMI van een anorexia patient.

Om je topic niet te hijacken zal ik maar niet me foto plaatsen van 57 kilo op 1.75 toen ik begon.. Vrijwel geen spiermassa en erg dun. als ik daar nog 15 kilo vanaf trek leek ik op christian bale in "the machinist". Ben nog al sceptisch dat je er zo goed uit kan zien op dat gewicht en lengte. Ik zou je niet minder dan 75 kilo geven.

OT: Hoe dan ook goeie progressie.

Maar toen ik 41 kilo was ik ook wel een stuk kleiner ofcourse, maar was wel echt ondergewicht.

mag zeker nog wat verzwaren.maar al zeer goed gedaan! en goede chest;)

Ziet er goed uit man.

Wauw Nice ga zo door. Ik ben 65kg maar lang niet zo veel spieren.

nice man alleen raar gewicht heb zelfde lengte alleen 10 kilo zwaarder maar gelijkmatige fysiek

Omdat ik nu al zo een jaar hetzelfde schema doe, zou ik niet onderhand een ander schema kunnen gaan maken? Of maakt dit voor je gains niks uit?

Omdat ik nu al zo een jaar hetzelfde schema doe, zou ik niet onderhand een ander schema kunnen gaan maken? Of maakt dit voor je gains niks uit?

Je moet je spieren "laten schrikken" / prikkelen, dus ik zou anraden elke 4-8 weken en nieuwe trainingschema te volgens/maken.

Maars als jij nog lekker groeit op je schema van nu dan zou ik dat aanhouden, gewoon kijken wat je lichaam doet.

Je moet je spieren "laten schrikken" / prikkelen, dus ik zou anraden elke 4-8 weken en nieuwe trainingschema te volgens/maken.

Maars als jij nog lekker groeit op je schema van nu dan zou ik dat aanhouden, gewoon kijken wat je lichaam doet.

Met een griezelig verhaaltje ofhoe?

Omdat ik nu een split routie moet uitkiezen, zou het dan slecht zijn om 2 keer in de week een spier te pakken, bijvoorbeeld maandag biceps en dan donderdag weer, ik herstel normaal vaak vrij snel, of ga ik dan ''overtrainen''?

Zou ik persoonlijk niet doen, zeker kleine spiergroepen niet. Vergeet niet dat je spiergroepen als je biceps ook tijdens rug pakt.

56kilo ?????? Dat geven je foto s een heel vertekend beeld You mirin? you mad ?

Terug
Naar boven