AndroidHealthClinic

1 jaar resultaten

Goed blijven eten, er zit wel goede progressie in hoor

Ik zit nu zo ongeveer een jaar bij mn sportschool, heb goede resultaten gehad en ga ze hier posten.

Ben binnen een jaar zo een 7 kilo aangekomen. Mn omtrek van mn arm was eerst zo een 24 cm nu rond de 32.

IMAG0621.jpg

Zal nog meerdere foto's plaatsen van vroeger en nu.

Updatje: Ben nu al een tijdje 60+ kilo, hopelijk haal ik nog net voor het einde van het jaar de 65 :) Heb nu alleen wel wat last om te slikken bij het eten, vooral in de ochtend, wordt dan snel misselijk bv bij het tandenpoetsen, het is al gelukkig niet meer zo erg maar wel irritand zo. Hier nog een paar oude skinny fototjes van mij lol:
Look_at_dat_bicep.jpg

Mirin_calves.jpg

Updatje: vond nog op een ander BB forum een foto van mij, deze was zo een half jaar geleden.
Proggressie_2.jpg

Hier nog een front chest:
IMAG0654.jpg

Dit zijn wel genoeg foto's denk, ga nu beginnen aan een split routine, ga nu meer aandacht geven aan m'n benen en ga mn armen ook wat harder trainen.
je borst heeft al een mooie vorm , blijve bulken!!

Je hebt wel goede borst aanhechtingen

Sterk !

• Topic Starter Topic Starter
Weinig gegaind deze 2 maanden, door kerst/ziek zijn enz, misschien ook omdat ik ben gestopt met creatine? Had veel last van buikpijn en eten door creatine, nam het Volgesmij te lang zonder genoeg te drinken. Ga nu voor de zomer flink bulken en trainen, ga nu vooral op armen ,schouders en benen concentreren. Rug en borst zijn al vrij groot in vergelijking

@ de split of FB discussie. Ik heb even geen zin om alles uit te typen:

FTIO zei:
Ik zou sowieso beginners geen 3 dagen split aanraden, maar hooguit een tweedaagse split van upperbody - lowerbody.

De mensen die ik ken die op een 3 of 4 way split goed gaan zijn de mensen met aanleg. En ik denk dat die nóg beter zouden gaan op een UB - LB schema..

en dan nog een quote van een gerespecteerd lid hier op DBB over full body (ook een optie)

ik zou hem verdelen in een A en B routine, waardoor je bv in A Benched en in B een overhead press doet of een incline oefening etc.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

de hogere frequentie van een fullbody, of zelfs een ub/lb is over het algemeen verreweg superieur aan de 3 day split waarbij elke spier maar 1 keer aan bod komt per week.

goed bezig, de basis is er en nu lekker door knallen

je hebt echt super mooie aanhechtingen, als je doorknalt zie er er straks super uit

Heb je al die tijd je benen niet gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je al die tijd je benen niet gedaan?

Lol nu wel, maar toen niet nee :no:

Kwam ook omdat ik nooit iemand in de sportschool benen zie trainen, soms gaan mensen op de leg press maar echt maar 1 keer per week ofzo zie ik iemand squats doen.
Iedereen kijkt me aan als ik zit te squatten of deadliften omdat bijna nooit het iemand doen, achja :P

ik ben sinds 3 weken overgestapt op een 5 daags split schema, en vind dit wel lekker eigenlijk. omdat je de spiergroep maar 1 keer per week pakt kan je je spier veel meer uitputten. zo heb ik bijvoorbeeld maandag chest getraind en als ik mijn borst nu aanspan voel ik dat nog steeds lichtelijk.

Lol nu wel, maar toen niet nee :no:

Kwam ook omdat ik nooit iemand in de sportschool benen zie trainen, soms gaan mensen op de leg press maar echt maar 1 keer per week ofzo zie ik iemand squats doen.
Iedereen kijkt me aan als ik zit te squatten of deadliften omdat bijna nooit het iemand doen, achja :P

Maar het is echt ziek mooi als je je hele grote beenspieren hebt. Omdat dat gewoon een gevoel van macht geeft:D Ik bedoel als je de benen hebt kan niemand zeiken als je een mooi bovenlichaam hebt :D

Terug
Naar boven