Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je borst heeft al een mooie vorm , blijve bulken!!Ik zit nu zo ongeveer een jaar bij mn sportschool, heb goede resultaten gehad en ga ze hier posten.
Ben binnen een jaar zo een 7 kilo aangekomen. Mn omtrek van mn arm was eerst zo een 24 cm nu rond de 32.
![]()
Zal nog meerdere foto's plaatsen van vroeger en nu.
Updatje: Ben nu al een tijdje 60+ kilo, hopelijk haal ik nog net voor het einde van het jaar de 65Heb nu alleen wel wat last om te slikken bij het eten, vooral in de ochtend, wordt dan snel misselijk bv bij het tandenpoetsen, het is al gelukkig niet meer zo erg maar wel irritand zo. Hier nog een paar oude skinny fototjes van mij lol:
![]()
![]()
Updatje: vond nog op een ander BB forum een foto van mij, deze was zo een half jaar geleden.
![]()
Hier nog een front chest:
![]()
Dit zijn wel genoeg foto's denk, ga nu beginnen aan een split routine, ga nu meer aandacht geven aan m'n benen en ga mn armen ook wat harder trainen.
FTIO zei:Ik zou sowieso beginners geen 3 dagen split aanraden, maar hooguit een tweedaagse split van upperbody - lowerbody.
De mensen die ik ken die op een 3 of 4 way split goed gaan zijn de mensen met aanleg. En ik denk dat die nóg beter zouden gaan op een UB - LB schema..
en dan nog een quote van een gerespecteerd lid hier op DBB over full body (ook een optie)
ik zou hem verdelen in een A en B routine, waardoor je bv in A Benched en in B een overhead press doet of een incline oefening etc.
---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------
de hogere frequentie van een fullbody, of zelfs een ub/lb is over het algemeen verreweg superieur aan de 3 day split waarbij elke spier maar 1 keer aan bod komt per week.

Lol nu wel, maar toen niet nee
Kwam ook omdat ik nooit iemand in de sportschool benen zie trainen, soms gaan mensen op de leg press maar echt maar 1 keer per week ofzo zie ik iemand squats doen.
Iedereen kijkt me aan als ik zit te squatten of deadliften omdat bijna nooit het iemand doen, achja![]()
Ik bedoel als je de benen hebt kan niemand zeiken als je een mooi bovenlichaam hebt