Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Respect.
Ik woog zelf +- 110kg vorig jaar. Weeg er nu 83.
k ga nog tot 78kg door gaan en dan ge ik voor massa.
Heb jij iets speciaals gedaan voor je vel?
Hoe lang ben je btw?

goed gedaan, is nog wel eens motivatie voor anderen denk ik!
nomineer jij em of doe ik het?

...Toen iedereen buiten aan het voetballen was, was ik binnen aan het vreten en gamen. Was zwaar verslaafd aan games vooral MMO's etc. Speelde soms wel 17 uur per dag en dan alleen maar eten en vreten. Chips, koekjes, cola, sapjes etc etc. Was gewoon zo iemand die je op tv altijd zag...een hopeloos geval die de hele dag niks anders deed dan spelen en vreten. Maar vorig jaar werd ik gelukkig wakker en alles over een andere boeg gegooid.Knopje gevonden en omgezet of zoietsnomineer jij em of doe ik het?
echt respect voor je prestatie man! goed bezig!
maar als nieuwsgierig aagje, mag ik vragen hoe het zover heeft kunnen komen?![]()

True that, al blijft dat zelfvertrouwen wel een hele lange tijd op een laag pitje...gewoon omdat jezelf dat fatso beeld lang met je blijft dragen al zegt je omgeving dat het er veel beter uitziet. Ma dat komt vanzelf na een tijdje ook wel goed.Je zelfvertrouwen en sociaal leven is er ook op verbeterd neem ik aan
ah ok....Toen iedereen buiten aan het voetballen was, was ik binnen aan het vreten en gamen. Was zwaar verslaafd aan games vooral MMO's etc. Speelde soms wel 17 uur per dag en dan alleen maar eten en vreten. Chips, koekjes, cola, sapjes etc etc. Was gewoon zo iemand die je op tv altijd zag...een hopeloos geval die de hele dag niks anders deed dan spelen en vreten. Maar vorig jaar werd ik gelukkig wakker en alles over een andere boeg gegooid.Knopje gevonden en omgezet of zoiets![]()
speel(de) zelf altijd ultima online, fantastisch spel vond ik dat 
Thanks,ah ok.
echt respect voor je prestatie hoor! btw, welke mmo's speelde je?speel(de) zelf altijd ultima online, fantastisch spel vond ik dat
![]()