Fitness Seller

1 jaar trainen, ~40kg kwijt.

40 kilo in een jaar.....je had er nog geld aan kunne verdienen en met je kop op tv. je lichaam zag er wel erg uit moet ik zeggeN:)....keep up the good work

• Topic Starter Topic Starter
Respect.

Ik woog zelf +- 110kg vorig jaar. Weeg er nu 83.

k ga nog tot 78kg door gaan en dan ge ik voor massa.

Heb jij iets speciaals gedaan voor je vel?

Hoe lang ben je btw?

Yo, ben rond de 1 meter 85-87. Heb niks speciaals voor men vel gedaan, wel wat last van striemen maar jah Ik noem ze gewoon War scars :p

nice man ,echt lekker

dikke respect!!

wanneer kom je op tv bij OPRAH met before and after? :)

respect

voorbeeld voor veel
nu de motivatie hoog houden

Dikke props
Hiervan moeten we er meer hebben op dbb

strakke progressie!

nomineer jij em of doe ik het? ;)

echt respect voor je prestatie man! goed bezig!

maar als nieuwsgierig aagje, mag ik vragen hoe het zover heeft kunnen komen? ;)
...Toen iedereen buiten aan het voetballen was, was ik binnen aan het vreten en gamen. Was zwaar verslaafd aan games vooral MMO's etc. Speelde soms wel 17 uur per dag en dan alleen maar eten en vreten. Chips, koekjes, cola, sapjes etc etc. Was gewoon zo iemand die je op tv altijd zag...een hopeloos geval die de hele dag niks anders deed dan spelen en vreten. Maar vorig jaar werd ik gelukkig wakker en alles over een andere boeg gegooid.Knopje gevonden en omgezet of zoiets ;)

Je zelfvertrouwen en sociaal leven is er ook op verbeterd neem ik aan

Je zelfvertrouwen en sociaal leven is er ook op verbeterd neem ik aan
True that, al blijft dat zelfvertrouwen wel een hele lange tijd op een laag pitje...gewoon omdat jezelf dat fatso beeld lang met je blijft dragen al zegt je omgeving dat het er veel beter uitziet. Ma dat komt vanzelf na een tijdje ook wel goed.

...Toen iedereen buiten aan het voetballen was, was ik binnen aan het vreten en gamen. Was zwaar verslaafd aan games vooral MMO's etc. Speelde soms wel 17 uur per dag en dan alleen maar eten en vreten. Chips, koekjes, cola, sapjes etc etc. Was gewoon zo iemand die je op tv altijd zag...een hopeloos geval die de hele dag niks anders deed dan spelen en vreten. Maar vorig jaar werd ik gelukkig wakker en alles over een andere boeg gegooid.Knopje gevonden en omgezet of zoiets ;)
ah ok.

echt respect voor je prestatie hoor! btw, welke mmo's speelde je? ;) speel(de) zelf altijd ultima online, fantastisch spel vond ik dat :D

ah ok.

echt respect voor je prestatie hoor! btw, welke mmo's speelde je? ;) speel(de) zelf altijd ultima online, fantastisch spel vond ik dat :D
Thanks,

Ragnarok online en World of warcraft kapot gespeeld net voor de expansion.
Toen ik kapte en ervoor koos om maar eens anders te gaan leven men character voor 2.5k e verkocht aan zo'n rich ass dubai dude. :cool:

altijd leuk om zulke verhalen te lezen. ook goed van je dat je uiteindelijk inzag dat het zo niet meer verder kon en de knop hebt omgezet. wat betreft je zelfvertrouwen komt het helemaal goed; met jouw motivatie en volharding sta je er volgend jaar zomer ripped bij. nou reken maar dat jouw zelfvertrouwen een boost krijgt (van de kippetjes);)

Respect . Punt .

hier heb ik nou echt respect voor!

Misschien kan BigT je naam even veranderen.. want Jiggle slaat nergens meer op ;)

Heel goed bezig!

Terug
Naar boven