Jorandh
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 10%
Damn man, jij hebt echt wel progres gemaakt! Uit mijn point of view is het veel.
Hoe ziet jouw trainings en voedingsschema er ongeveer uit? Ik hoop hetzelfde te bereiken binnen een jaar (nog 11 maanden te gaan)
Op het moment heb ik volgende schema:
Maandag - Rug
Dinsdag - Borst
Woensdag - Benen
Donderdag - Biceps en triceps
Vrijdag - Schouders en buik
Zaterdag & zondag rust
Echt op moment geen zin alle oefeningen uit te schrijven hoor.. Maar gewoon meest standaard oefeningen, 4 setjes en dan meestal 12 - 10 - 8 - 6 reps
Aflopend en gewicht opbouwend. Vind ik zelf erg fijn trainen!Daarnaast ben ik tot vorige maand nooit bezig geweest met voeding, wel zorgde ik uiteraard dat ik voor het trainen 2 liter water dronk en na het trainen een shake nam voor herstel. Sinds vorige maand flink bezig gegaan met koken van broccoli, kip en rijst, het maken van broodjes kalkoen en kipfilet, en het ontbijten met brinta
Af en toe als snack een broodje pindakaas (kijk ik elke dag weer naar uit! Haha).zie er zeker goed uit 15.1kg dat is best veel, hoe oud ben je?
Vorige week vrijdag 18 geworden
18 en anderhalve week dus!Goeie progessie! alleen vind ik dat je rug wel wat meer massa mocht bevatten.
Helemaal mee eens, focus me daar nu ook heel erg op, rug en schouders zijn de spiergroepen die bij mij niet echt snel groeien
Maar dat komt zeker goed.Bedankt allemaal
Keep's me motivated!

)

.