Fitness Seller

1 jaar trainen, JA vandaag!

Standing lat pushdown. Sinds ik die doe merk ik meer groei :)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks zal het opnemen in mijn nieuwe schema!

Ik zal je wel aanraden je rug meer de trainen, loopt een beetje achter naar mijn mening, goed resultaat en ga zo door.

jou kennen ze vast niet meer terug ;-) echt netjes!

en nou volhouden, komt de rest (rug) vanzelf.

Netjes hoor nu lekker doorbulken!

Ben zelf van 53-55 naar 67-69 gegaan in net 5 maanden, dit is ook belachelijk veel denk ik?
Vooral voor 5 maanden, ben wel meteen goed op m'n voeding gaan letten!

Ff uitleg waarom ik 67-69 zeg, buikje leeg, gescheten en gepist als ik wakker word 67, alles in de avond vol zit ik op 69.

lekkerrrrrrrrrrrrr hoor
in de zin van goed gegained
nohomo

Lat pushdown al geprobeerd?

Lat pushdown zit nu standaard in mijn schema, heerlijke oefening! Erg fijn opgepakt bij 1ste rugoefening :) Bedankt voor de tip!

De rest ook bedankt voor de positieve reacties en Vreetzak super man! Nu ik meer op voeding ga letten wil ik dat soort resultaten ook graag bij mezelf gaan zien! Succes verder ook :)

Ik zal je wel aanraden je rug meer de trainen, loopt een beetje achter naar mijn mening, goed resultaat en ga zo door.

Heb nu een zwaardere rug training dus hopelijk is die aan het eind van dit jaar helemaal bijgetrokken, resultaten op kort termijn verwacht ik niet, maar op lange termijn moet die rug toch zeker super strak gaan worden net als de rest!

Netjes, maar dit is echt geen 13%. Eerder 8%. Zo'n weegschaal klopt voor geen fl**ker. Die doet maar wst suffe berekeningen aan de hand van je gewicht. Als je het echt wilt weten moet je het met zo'n tang laten meten.

Een voorbeeld, een voorbeeld voor andere mensen!
zou je een foto kunnen plaatsen van je armen zonder dat je ze aanspant?
Ben benieuwd wat het verschil is in rust met de eerste foto.

Goed gedaan hoor:D

Netjes, maar dit is echt geen 13%. Eerder 8%. Zo'n weegschaal klopt voor geen fl**ker. Die doet maar wst suffe berekeningen aan de hand van je gewicht. Als je het echt wilt weten moet je het met zo'n tang laten meten.

Nouja 8% is ook wel weer erg weinig, heb nog redelijk wat vet rond de benen/onderbuik zitten hoor.. Denk zelf 10% ongeveer :) Ga sowieso binnenkort even 4 punts systeem meting laten doen!

Een voorbeeld, een voorbeeld voor andere mensen!
zou je een foto kunnen plaatsen van je armen zonder dat je ze aanspant?
Ben benieuwd wat het verschil is in rust met de eerste foto.

Tuurlijk, moet ik even maken straks :)

Wauww ! Wat een verschil ! En dat in 1 jaar tijd.. Ik zou je niet eens herkennen haha ! Ga zo door.. :D dan ben je wrschnlk binnen een paar jaar een hulk :p

Dankjewel LadyinBlack! Motivatie voor tweede jaar is zeker aanwezig!

Zit nog ff te kijke maar is volgens mij echt niet 73k. Ben zelf 73 bij 1.75 en ben stuk groter. In je gallerij staat foto van november van je waar je zegt dat je arm 33 cm is. Moet nu tog.zeker 39cm zijn. Alsnog wel goede.vooruitgang

Mijn arm is nu 34/35, biceps hebben bij mij hele lange tijd geen aandacht gehad. Helaas... Was eerst beetje beachboy borst/buik/bovenrug... :') / dont blame me

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 04:40 ----------

Oh 36,2cm zie ik nu..... :')

Dus je hebt dit bekomen zonder een **** om je voeding te geven???

Lijkt me wel sterke genen dan xD

- Als ik dit kan bekomen in een jaar , i would be verry happy!! Keep it going..

Dus je hebt dit bekomen zonder een **** om je voeding te geven???

Lijkt me wel sterke genen dan xD

- Als ik dit kan bekomen in een jaar , i would be verry happy!! Keep it going..

Is op 17 begonnen, scheelt een hoop.

Nette progressie man !
Doorgaan zo, en niet teveel kijken naar zo'n tjep weegschaal.
Het is de spiegel die telt !

goed bezig man ; )

Terug
Naar boven