XXL Nutrition

1 jaar trainen, JA vandaag!

• Topic Starter Topic Starter
Thanksss, sowieso wil ik inderdaad niet afgaan op die weegschaal. Ga even een huiplooimetertje kopen en dan lekker zo laten meten! En inderdaad nu pas met voeding begonnen en wil dus zeker het tweede jaar met voeding meer progressie boeken!

Onderrug gaat nu echt superlekker en ook de lats beginnen goed bij te trekken! Volgende maand wss weer foto's maken! :)

Doe dat, dan lieg je niet

cool story bro.

Inmiddels wat aan het aftakelen qua trainen helaas, op het moment nog maar 3x in de week full body training ivm full-time werk ver van huis, reizen met openbaar vervoer zit nooit mee en ben kapot als ik thuis kom. Moet echt even iets verzinnen dat ik toch blijf gaan en meer energie krijg met voeding, eet namelijk ook steeds minder. :( Afgelopen tijd gelukkig niet afgevallen ofzo.. Nu weer oppakken die zooi, op naar m'n doel!

cool story bro.

Inmiddels wat aan het aftakelen qua trainen helaas, op het moment nog maar 3x in de week full body training ivm full-time werk ver van huis, reizen met openbaar vervoer zit nooit mee en ben kapot als ik thuis kom. Moet echt even iets verzinnen dat ik toch blijf gaan en meer energie krijg met voeding, eet namelijk ook steeds minder. :( Afgelopen tijd gelukkig niet afgevallen ofzo.. Nu weer oppakken die zooi, op naar m'n doel!
http://www.youtube.com/watch?v=VZ2HcRl4wSk

Terug
Naar boven