MuscleMeat

1 jaar trainen

Leuk om al jullie boze gezichtjes, achter jullie computertjes te kunnen inbeelden :) Het lijkt net alsnof de meeste mensen op DBB het elkaar niet gunnen om groot te worden. De sfeer hier vind ik om die reden een beetje rivaal achtig, zolang iemand betere stats heeft dan de ander, heerst er een jaloerze sfeer. DBB hoort een gemeenschap te zijn die elkaar steunt, die blij voor elkaar moet zijn met wat iemand bereikt heeft, maar de realiteit is eigenlijk dat de meeste mensen hier elkaar geen success gunt, behalve zichzelf dan.

Je bent buffer dan ik, rotzak.:mad:

J/k 1luv!1!!1!;)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 21:45 ----------

haha ik ook :D

ik ga vanaf nu aan geen pindakaas grappen meer maken.

Shit, heb je daar een week voor nodig gehad..?:o

• Topic Starter Topic Starter
Je bent buffer dan ik, rotzak.:mad:

J/k 1luv!1!!1!;)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 21:45 ----------

Shit, heb je daar een week voor nodig gehad..?:o

Hehe! Lijkt alleen maar zo hoor, 11% bij 88KG...:eek: als wij naast elkaar staan dan zou je echt duidelijk zien dat jij buffer bent :p Daarnaast is jouw chest gewoon sick man, ruilen? jouw chest voor 1 lichaams deel van mij :) Jij mag kiezen :)

Marcel kies voor zn derde been, jij hebt toch een kleintje.

Alles behalve mijn piemol:(

nog bij de fysio geweest laatstelijk Hoody?

Wen er maar aan, want in het kleine Nederlandse wedstrijd wereldje van het bodybuilden gebeurd precies hetzelfde. Rivaliteit en ruzies die een kleuter nog kinderachtig zou noemen. Kijk alleen al naar de hoeveelheid fora die wij hier in bodybuildend Nederland nodig hebben omdat we niet gezamenlijk op één forum kunnen zitten. Echt te zielig voor woorden.

Wat wil je zelf dan? De ene helft roid raged voortdurend, de andere helft zijn trolls.

Net postuur. Ziet er goed uit. Met of zonder juice.
Maar moet wel met de mensen meegaan die zeggen dat je er eerlijk over moet zijn. Ik bemoei me er niet mee.

Laatst bewerkt:
Ik kan wel geloven dat dit natural is. Er is wel sprake van wat gezichtsbedrog.

De poses op de twee foto's lijken wel op elkaar qua silhouette, maar verschillen eigenlijk sterk in realiteit. In de tweede foto worden de schouders naar voor geduwd waardoor de torso breder lijkt en vooral de schouders veel groter lijken omdat ze op de lats liggen, de borst wordt hierdoor echter samengeduwd waardoor deze net kleiner lijkt (wat ook het contrast tussen armen & schouder tov borst verklaart). Daarnaast is de tweede foto ook van een kleinere afstand genomen, maar doordat de broeksomsluiting op gelijke hoogte is gebracht en de foto's verschillend zijn besneden valt dit niet op (behalve als je kijkt naar de grootte van de deur in beide foto's)

Er mag echter wel degelijk gesproken worden van een mooie vooruitgang (vooral de benen zijn erg netjes). Alleen werd deze uitvergroot tot aas-proporties door het verschil tussen beide foto's.

Voor diegenen die nog twijfelen: 11 kg spiermassa op een jaar is best wel doenbaar. Te meer omdat ongeveer 1/4 daarvan echt droge massa is.

Hmmm, ik zie mijn schouders net zo naar voren staan als op mijn begin picture, daarnaast is je deur vergelijking ongeldig, omdat op mijn begin pic het de deur van mijn kast is, en op mijn na-pic het de deur van mijn kamer is als je goed kijkt. Tja ''droge massa''.. Hoe moeten we dat toepassen? Omdat spiermassa altijd bij iedereen voor zo'n 70% uit water bestaat, zonder water kunnen je spieren namelijk niet functioneren.

Hmmm, ik zie mijn schouders net zo naar voren staan als op mijn begin picture, daarnaast is je deur vergelijking ongeldig, omdat op mijn begin pic het de deur van mijn kast is, en op mijn na-pic het de deur van mijn kamer is als je goed kijkt. Tja ''droge massa''.. Hoe moeten we dat toepassen? Omdat spiermassa altijd bij iedereen voor zo'n 70% uit water bestaat, zonder water kunnen je spieren namelijk niet functioneren.

Ooh, dan moet ik dus meer water gaan drinken!

goede schouders, ziet een stuk groter uit. ga zo door

Not bad! Not bad at all ;)

Zelfs de spieren van Jay Cutler op wedstrijd shape, bestaat zo'n 60-70% uit water, dus vond het een kansloze opmerking van hem:rolleyes:

Gast, ik probeerde je te verdedigen. Ik maakte die opmerking over water en spieren enkel om duidelijk te maken dat het wel degelijk mogelijk is 11 kg spiermassa te winnen op een jaar tijd. :rolleyes:

Ik geloof dit niet. Ik ken mensen die goed eten, keihard trainen en met nette schema's werken die er niet zo uit zien. Dit heb je niet 'natuurlijk' behaald in 10-11 maanden. Of je traint langer, of je hebt idd gejuiced.

Het licht ook niet aan je genen. Of je moet een kruising zijn tussen superman en the hulk.

Mocht het toch waar zijn, dan respect!

Terug
Naar boven