- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Goed! Heb veel kunnen nadenken in mijn week ban

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leuk om al jullie boze gezichtjes, achter jullie computertjes te kunnen inbeeldenHet lijkt net alsnof de meeste mensen op DBB het elkaar niet gunnen om groot te worden. De sfeer hier vind ik om die reden een beetje rivaal achtig, zolang iemand betere stats heeft dan de ander, heerst er een jaloerze sfeer. DBB hoort een gemeenschap te zijn die elkaar steunt, die blij voor elkaar moet zijn met wat iemand bereikt heeft, maar de realiteit is eigenlijk dat de meeste mensen hier elkaar geen success gunt, behalve zichzelf dan.

haha ik ook
ik ga vanaf nu aan geen pindakaas grappen meer maken.

Je bent buffer dan ik, rotzak.
J/k 1luv!1!!1!
---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 21:45 ----------
Shit, heb je daar een week voor nodig gehad..?![]()
als wij naast elkaar staan dan zou je echt duidelijk zien dat jij buffer bent
Daarnaast is jouw chest gewoon sick man, ruilen? jouw chest voor 1 lichaams deel van mij
Jij mag kiezen 
Dat is je geradenhaha ik ook
ik ga vanaf nu aan geen pindakaas grappen meer maken.

Wen er maar aan, want in het kleine Nederlandse wedstrijd wereldje van het bodybuilden gebeurd precies hetzelfde. Rivaliteit en ruzies die een kleuter nog kinderachtig zou noemen. Kijk alleen al naar de hoeveelheid fora die wij hier in bodybuildend Nederland nodig hebben omdat we niet gezamenlijk op één forum kunnen zitten. Echt te zielig voor woorden.
Hmmm, ik zie mijn schouders net zo naar voren staan als op mijn begin picture, daarnaast is je deur vergelijking ongeldig, omdat op mijn begin pic het de deur van mijn kast is, en op mijn na-pic het de deur van mijn kamer is als je goed kijkt. Tja ''droge massa''.. Hoe moeten we dat toepassen? Omdat spiermassa altijd bij iedereen voor zo'n 70% uit water bestaat, zonder water kunnen je spieren namelijk niet functioneren.

Zelfs de spieren van Jay Cutler op wedstrijd shape, bestaat zo'n 60-70% uit water, dus vond het een kansloze opmerking van hem![]()