XXL Nutrition

1 jaar trainen

Ik geloof dit niet. Ik ken mensen die goed eten, keihard trainen en met nette schema's werken die er niet zo uit zien. Dit heb je niet 'natuurlijk' behaald in 10-11 maanden. Of je traint langer, of je hebt idd gejuiced.

Het licht ook niet aan je genen. Of je moet een kruising zijn tussen superman en the hulk.

Mocht het toch waar zijn, dan respect!

De "Ik-ken-mensen-die-..." formule. Different people, different bodies. En of het aan zijn genen/juice/buurman/whatever ligt of niet... er is gewoon een degelijke progressie

genic'sssssss jay cutler kwam in de eerste 6 maanden dat hij trainde 22 kilo aan ;) natty

mijn reet genetics zelfs de echte bosnegers gainen niet zoveel

dude der zijn altijd uitzonderingen... die het eerste jaar veel gainen...
ik kwam ook 10 kilo aan met een jaar. terwijl ik 2 happen eten per dag at
en 2 gram speed in het weekend snoof en dan niks at...

ken je nagaan als ik wel op me voeding gelet had

• Topic Starter Topic Starter
Aghja zo'n 13KG spier aangekomen, maar zoals ik al zei had er meer ingezeten denk ik. Ik was namelijk midden in mijn trainingsjaar 1 maand volledig gestopt, en ik bleef maar veel eten, waardoor mijn bf van 16% naar 25% was gegaan. Ik had dus ook 2-3 maanden moeten cutten om al het vet er weer af te krijgen, terwijl ik die 2-3 maanden beter had kunnen gebruiken om spier te gainen. Dus inprencipe had er idd meer ingezeten ja.

Lol, hetzelfde hier.

15kilo bijgekomen, toen ik op mijn eten begon te letten 22kilo in totaal.

60-82 op een jaar tijd.

Problem?
bf was wel 15% :(

Ik weet al wat de verklaring is waarom hij buffer lijkt op de 2e pic..hij heeft zich daar ingesmeerd met babyolie :)

Aghja zo'n 13KG spier aangekomen, maar zoals ik al zei had er meer ingezeten denk ik. Ik was namelijk midden in mijn trainingsjaar 1 maand volledig gestopt, en ik bleef maar veel eten, waardoor mijn bf van 16% naar 25% was gegaan. Ik had dus ook 2-3 maanden moeten cutten om al het vet er weer af te krijgen, terwijl ik die 2-3 maanden beter had kunnen gebruiken om spier te gainen. Dus inprencipe had er idd meer ingezeten ja.

Meeste zit toch in je benen denk ik...... ik ben 1e jaar circa 6kg aangekomen en iets droger komen te staan maar pakte me beentjes dan ook niet zo intensief :$.

Benen/Rug... hmmmmmmmmmmmm

Meeste zit toch in je benen denk ik...... ik ben 1e jaar circa 6kg aangekomen en iets droger komen te staan maar pakte me beentjes dan ook niet zo intensief :$.

Benen/Rug... hmmmmmmmmmmmm

Benen train ik pas zo'n 7 maanden, deed in het begin alleen upperbody, en in die tijd haatte ik benen.

Zoals ik al aangaf post ik over een half jaar weer pics, eventueel mag jordy mij dan insmeren met babyolie :$

Ik geloof dit niet. Ik ken mensen die goed eten, keihard trainen en met nette schema's werken die er niet zo uit zien. Dit heb je niet 'natuurlijk' behaald in 10-11 maanden. Of je traint langer, of je hebt idd gejuiced.

Het licht ook niet aan je genen. Of je moet een kruising zijn tussen superman en the hulk.

Mocht het toch waar zijn, dan respect!

Helemaal mee akkoord.

De "Ik-ken-mensen-die-..." formule. Different people, different bodies. En of het aan zijn genen/juice/buurman/whatever ligt of niet... er is gewoon een degelijke progressie

Ook mee akkoord, maar er zit natuurlijk wel een limiet op. Dit soort gains is gewoon onmogelijk in één jaar. Ofwel heeft Hoody supergenen, ofwel heeft hij gejuiced, ofwel liegt hij over zijn trainingstijd. Hierbij zou ik de kans dat nummer 1 waar is ongeveer 100X kleiner inschatten dan de andere twee.

genic'sssssss jay cutler kwam in de eerste 6 maanden dat hij trainde 22 kilo aan ;) natty

Right. En jij gelooft ook nog in sinterklaas? 22 kg :roflol: natuurlijk heeft Jay fantastische genen, maar gebruik even je verstand, 22kg :roflol:

mijn reet genetics zelfs de echte bosnegers gainen niet zoveel

+1.

Jij was (en bent) een superecto, dat is wat anders ;)

Zucht... wat willen jullie dat ik moet doen?? speciaal voor jullie een bloedtest laten uitvoeren? Of weetje, moet ik in een potje gaan pissen zodat jullie het kunnen onderzoeken? Sommige in mijn sportschool denken ook dat ik juiced, ik geef dan eerlijk antwoord en zeg dat ik naturel ben, die mensen respecteren het en gaan niet met mij in discussie, terwijl 90% dan DBB dat wel doet, best triest.

Zucht... wat willen jullie dat ik moet doen?? speciaal voor jullie een bloedtest laten uitvoeren? Of weetje, moet ik in een potje gaan pissen zodat jullie het kunnen onderzoeken? Sommige in mijn sportschool denken ook dat ik juiced, ik geef dan eerlijk antwoord en zeg dat ik naturel ben, die mensen respecteren het en gaan niet met mij in discussie, terwijl 90% dan DBB dat wel doet, best triest.

Omdat je jezelf nu eenmaal hebt verraden op het begin :D

bijna iedereen denkt ook dat ik kuur, mooi toch als je weet dat het niet zo is. Kan je zien hoe kort door de bocht de meeste figuren reageren hier.;)

bijna iedereen denkt ook dat ik kuur, mooi toch als je weet dat het niet zo is. Kan je zien hoe kort door de bocht de meeste figuren reageren hier.;)

Of je (jullie) nu kuurt of niet, je houdt alleen jezelf voor de gek als je erover liegt... mij kan het eerlijk gezegd niet schelen of het waar is of niet.

Terug
Naar boven