AndroidHealthClinic

1 jaar trainen

Gezien de reacties is er veel onduidelijkheid ontstaan naar aanleiding van ''gebruiken''. Bij deze hoop ik jullie 100% hierover in te lichten. Tot op heden gebruik ik geen AAS, wel moet ik toegeven dat ik waarschijnlijk over een paar jaar wel wat zal nemen, mocht ik nogsteeds fanatiek zijn met BB en mocht mijn studie/werk het toelaten. Eff alle supplementen die ik tot op heden heb gebruikt:

Pre workouts
whey
vitamientjes

Ik hoop dat ik nu meer duidelijkheid over mij heb geschept.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is onderhand wel vrij obvious hoody, ook hoe je elke vraag eerst vermeed, haha. ;)

Say whut? Eerst was er de discussie dat hij zich niet over AAS uit wou spreken maar ook niet ontkende dat ie het gebruikte of natural was..

EN nu keihard zeggen dat ie natural is? UUh........
Nja verder hoef ik er niets op te zeggen xD Heeft toch geen zin!

• Like
Waarderingen: Obee
  • Topic Starter Topic Starter
Say whut? Eerst was er de discussie dat hij zich niet over AAS uit wou spreken maar ook niet ontkende dat ie het gebruikte of natural was..

EN nu keihard zeggen dat ie natural is? UUh........
Nja verder hoef ik er niets op te zeggen xD Heeft toch geen zin!

Blijkbaar heeft dat juist voor veel onduidelijkheid gezorgd, vandaar dat het mij het beste leek, om mezelf hierover uit te spreken.

Blijkbaar heeft dat juist voor veel onduidelijkheid gezorgd, vandaar dat het mij het beste leek, om mezelf hierover uit te spreken.

start-believing-in-troll-threads.jpg

Kom op Hoody, maak je zelf nog niet meer belachelijk, 2ml test en 2 ml deca was het niet?

En ik stop nu ook met posten, het is wel duidelijk nu, en krijg een vermoeden dat hoody weer aan het trollen is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Obee
start-believing-in-troll-threads.jpg

Kom op Hoody, maak je zelf nog niet meer belachelijk, 2ml test en 2 ml deca was het niet?

En ik stop nu ook met posten, het is wel duidelijk nu, en krijg een vermoeden dat hoody weer aan het trollen is.

2ml test en 2dm deca...? Is dat wel uberhaupt een fatsoenlijke kuur? Ik zie meestal in de AAS sectie dat mensen minimaal 200ml test nemen.

Jammer van het topic

who cares of ie gesnoept heeft. Het is gewoon een goede vooruitgang :)

Hoody zit dik aan de shakiessss sindsdien maakt die gains als een crazy man.

Hoody volgens mij train jij als een malle of wa??

Wel nette prestatie, maar wat is het nou? Train al je meerdere jaren of gebruik je AAS?

Gezien de reacties is er veel onduidelijkheid ontstaan naar aanleiding van ''gebruiken''. Bij deze hoop ik jullie 100% hierover in te lichten. Tot op heden gebruik ik geen AAS, wel moet ik toegeven dat ik waarschijnlijk over een paar jaar wel wat zal nemen, mocht ik nogsteeds fanatiek zijn met BB en mocht mijn studie/werk het toelaten. Eff alle supplementen die ik tot op heden heb gebruikt:

Pre workouts
whey
vitamientjes

Ik hoop dat ik nu meer duidelijkheid over mij heb geschept.

Geloof t wel brah, als je gaat cutten is Killy nog groter als jouw

:trollface:

Lol wat een onzin. Op de manier hoe je je verdedigt en over aas praat maakt het al duidelijk dat je geen natty bent.

Als iemand me ervan beschuldigt aan de aas te zitten terwijl ik in 1 jaar tijd zo'n monsterprogressie gemaakt hebt dan zou ik focking pissed off worden, aangezien je alleen zo'n monsterprogressie kunt maken als je het kind bent van ronnie en arnold die gaycoïtus gehad hebben en vervolgens 1 jaar als een mother****a hebt getraind waar zelfs dorian yates van moet kotsen.

Either way. Zeker nette resultaten, ga zo door.

Als iemand me ervan beschuldigt aan de aas te zitten terwijl ik in 1 jaar tijd zo'n monsterprogressie gemaakt hebt dan zou ik focking pissed off worden, aangezien je alleen zo'n monsterprogressie kunt maken als je het kind bent van ronnie en arnold die gaycoïtus gehad hebben en vervolgens 1 jaar als een mother****a hebt getraind waar zelfs dorian yates van moet kotsen.

Té epische verwoording :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Lol wat een onzin. Op de manier hoe je je verdedigt en over aas praat maakt het al duidelijk dat je geen natty bent.

Epic

:roflol: Mischien is hij wel de zoon van Arnold.

Geloof t wel brah, als je gaat cutten is Killy nog groter als jouw

:trollface:

Even voor de duidelijkheid Rijst, je vroeg 1.5 maand geleden wat mijn DB shoulder press was, ik antwoorde toen met 30KG per hand... Dat is inmiddels 1.5 maand geleden, en ik zit nu op 36KG dumbbells per hand 5x. Alsnog vind ik jou wel een chille gozer hoor, kan niet wachten om je een keer te knuffelen <3 wanneer gaan we samen trainen? :3

Terug
Naar boven