- Waardering
- 12.551
hij heeft een nieuwe trend gemaakt, want als je van ontbijt deze armen krijgt dan zullen er vast meer mee gaan doen!
Was een bro tip van mij.Ik mag Hoody erg graag.

hoody?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij heeft een nieuwe trend gemaakt, want als je van ontbijt deze armen krijgt dan zullen er vast meer mee gaan doen!

hoody?80% van dit forum bestaat uit r**ards, die niks anders doen dan trollen. Heb je slecht fysiek dan ben je hun vriend, heb je goed fysiek dan moet je gekuurt hebben, heb je dat niet?
Dan ben je hun vijand en zullen ze je elke topic/reactie bashen en dan doen alsof jij de bad guy bent. Beter let je er niet op en negeer je die r**ards.
Het zijn een stelletje schrale ecto's die hun bek altijd dicht hebben in de gyms en hun frustraties uiten op een forum.
Zal wel 16 jarig kneusje. Kom achter je pctje vandaan en post een die gains die je maakt. Jelly mofo
Zal wel 16 jarig kneusje. Kom achter je pctje vandaan en post een die gains die je maakt. Jelly mofo

Sorry, je zal vast trainen in real life, maar die 78 kg kan ik niet echt terug zien met je bf.
Kijk dit zijn nou van die irritantje jochies zoals jou bijvoorbeeld. Waar ik serieus een comment neer zet meteen weer aanvallen dat ik aan het trollen ben etc.
Je bent gewoon een kneusje en daar is niks geschelds aan. Je zou jezelf zielig moeten vinden dat je zo'n afgunst hebt naar anderen.
Oh en btw je hebt het over niveau? Ik antwoord gewoon op dezelfde manier terug.
Jullie mogen blij zijn dat het mysterie over mijn fysiek ontraveld is, door rijst als ontbijt te eten
Brinta for betasMisschien heb je gelijk. Ik begrijp gewoon zoiezo niet wat al die peuters hier stoer komen praten over kuren en BB zelf. Stelletje haters/zielige personen.
Gaat lekker hoody.
Onze lichaamstype lijkt erg veel op elkaar dus ik geloof wel dat je natty bent ik kom ook ontzettend snel bij ben in 20 maanden van 68kg @ 9% naar 100 kg @ 19% en weer terug naar 79kg @ 9% gegaan.
Gewoon mazzel hebben met genen.

Hoezo mazzel met genen, je bent in 20maanden dus ongeveer 10kg spiermassa aangekomen.
Ik ben ecto en heb 14kg in 12 maanden gepakt![]()
Wat een gejank over die beginner gains, hoop van jullie was ook gegroeid als jullie helemaal niet naar sportschool waren gegaan (dat heet nog in de groei zitten). Wat maakt het nu een ene fl**ker uit hoe snel je het eerste jaar trainen groeit. Het gaat uiteindelijk om het doorzettingsvermogen, ook als je uiteindelijk een jaar lang je de t*ring moet trainen voor 3 kg spiermassa. Uiteindelijk bouwt iedereen met de juiste instelling en discipline een goed fysiek op. De beginner gains zijn voor de meeste niet het probleem, maar wel om het een aantal jaren vol te houden. En lol @ iedereen die een jaartje traint en dan een ander kan beoordelen over zijn progressie.
Weet niet hoe het met mijn genen zit, en daar zal ik ook geen conclusie over trekken omdat het vrij arrogant overkomt. Wat ik wel weet is dat mijn normale gewicht, dus puur zonder trainen en totaal geen sport op zo'n 70-72KG ligt. Veel mensen hier komen van 60KG en halen daarbij 10KG spiermassa in 1 jaar tot 70, nu vraag ik me af, is het niet veel makkelijker om 60-70KG in 1 jaar te behalen, dan 70-85KG?