suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Mag ik ook meedoen?
Ik ben ook naturel!
J/k ofcourse.
ja ik ook netjes 90 kg nu marcel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik ook meedoen?
Ik ben ook naturel!
J/k ofcourse.

+1
we zijn niet voor niks bodybuilders. Vrouwen doen strakke shirtjes aan om de tet*en te laten zien en wij doen dat om onze spieren te laten zien. Niks mis mee..![]()
Edgar, laat je toch niet zo gek maken door al die haters op dbb. Je ziet er gewoon goed uit en hebt een goed fysiek, de enige reden dat ze je aanvallen is uit jaloezie. Afgaande op de foto's en je posts heb je denk ik een toffe persoonlijkheid. En je neus ziet er echt wel mooi uit hoor.

makkelijkste karma die je ooit hebt gehadOmdat het toch weer voor nieuwe discussies zal volgen, niet zo eigenwijs jij, of ik ga nog harder trainen puur om jou in te halen.
![]()
K, binnen 1 jaar.
En gewoon stats vergelijken?1 jaar? wel heel lang, maar goed, 16 december 2012 is je deadline.En gewoon stats vergelijken?
(A)1 jaar heel lang?? jij staat nu dik voor, daarnaast blijf jij natuurlijk ook door trainen en gainen. Er zitten een aantal KG's tussen nu, ik moet niet alleen die overbruggen, maar ook nog eens de KG's die jij dit jaar gaint.
We zullen het met fotos oplossen, DBB mag dan stemmen wie een beter fysiek heeft, deal?