MuscleMeat

1 jaar trainen

Natuurlijk zijn strakke shirts boss, zit gewoon perfect+free showoff

Je hebt te strak en gewoon lekker fitted.

Echt zo strak waar je niet meer in kan bewegen, naaahh
en een shirt van 10 maten te groot ziet er ook niet uit

Edgar, laat je toch niet zo gek maken door al die haters op dbb. Je ziet er gewoon goed uit en hebt een goed fysiek, de enige reden dat ze je aanvallen is uit jaloezie. Afgaande op de foto's en je posts heb je denk ik een toffe persoonlijkheid. En je neus ziet er echt wel mooi uit hoor.

jr1df.jpg

:roflol:

succesfull t...

Vond hem eigenlijk best flauw :p Twijfelde heel erg of ik hem hier zou posten hehe.
Sorry edgar makker. Jongens, dit was misschien wel mijn laatste trollactie hier ;)

lol heel DBB tegen Edgar
jonges het is bijna kerstmis dit zijn tijden van vrede
geef elkaar een knuffel (no homo) en laat het achter jullie ;)

zou bijna denken dat ik in china woon met die dbb-censuur. svp geen posts meer verwijderen, zonde van me popcorn

tja zo gaat dat nu eenmaal he, moet zelf eerlijk zeggen dat ik toch wel een beetje anti edgar begin te worden.. 1 snelle scroll door zijn posts heen en je ziet voornamelijk rage :S je kan wel anderen de schuld blijven geven, maar tis wel erg toevallig imo..

no hate :)

Omdat het toch weer voor nieuwe discussies zal volgen, niet zo eigenwijs jij, of ik ga nog harder trainen puur om jou in te halen.

efjq8n.png

K, binnen 1 jaar.

1 jaar? wel heel lang, maar goed, 16 december 2012 is je deadline. ;) En gewoon stats vergelijken?

• Topic Starter Topic Starter
1 jaar? wel heel lang, maar goed, 16 december 2012 is je deadline. ;) En gewoon stats vergelijken?

1 jaar heel lang?? jij staat nu dik voor, daarnaast blijf jij natuurlijk ook door trainen en gainen. Er zitten een aantal KG's tussen nu, ik moet niet alleen die overbruggen, maar ook nog eens de KG's die jij dit jaar gaint.

We zullen het met fotos oplossen, DBB mag dan stemmen wie een beter fysiek heeft, deal?

Ik wil ook meedoen.:mad:

1 jaar heel lang?? jij staat nu dik voor, daarnaast blijf jij natuurlijk ook door trainen en gainen. Er zitten een aantal KG's tussen nu, ik moet niet alleen die overbruggen, maar ook nog eens de KG's die jij dit jaar gaint.

We zullen het met fotos oplossen, DBB mag dan stemmen wie een beter fysiek heeft, deal?

Ja is goed man. Come at me

Terug
Naar boven