Fitness Seller

1 jaar trainen

Dat jij oer lelijk bent, en een schijt fysiek hebt moet je bij je ouders wezen. Klein rot jochie.

En waaromee lok ik reacties uit? Omdat ik een EIGEN FOTO topic open en dat lelijkerds/schaapies zoals jou daar een dikke afgunst op hebben?

met zo'n gezicht mag je over niemand zeggen dat ie lelijk is
nuff said

Hoody nice pics man, je gaat echt lekker.

:trollface:

Ja Hoody man, je pics zijn nice. Beest!!!

Vrouwen willen een man met een goede job , iemand die ook aan de toekomst denkt . En kinderen wil . Good looks is gewoon een leuk detail voor hen .

Wil je one night stands , dan heb je alleen good looks en smooth talking nodig .

voor mijn part heeft edgar zyzz fysiek, die kop verkloot het toch

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 15:07 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
edgar kijkt wat sipjes als ie niet kan winnen

Haha wat een losers, dat ze tijd erin steken om zo te trollen.

@ iwj, ik durf te wedden dat jij geen 10secs volhoudt in de ring.
Neem die hond van kratakoa ook even mee

But hey, ik durf mezelf te plaatsen op een forum kan ik van faillures zoals jullie niet zeggen.

Otherwize zou jaloers op je zijn Edgar :o

OT: Gaat lekker hoor!

Leuk reltopic trouwens , denk dat dit wel gauw een slotje verdient .

Haha wat een losers, dat ze tijd erin steken om zo te trollen.

@ iwj, ik durf te wedden dat jij geen 10secs volhoudt in de ring.
Neem die hond van kratakoa ook even mee

But hey, ik durf mezelf te plaatsen op een forum kan ik van faillures zoals jullie niet zeggen.
Oh en btw post ook ff dat ene gevecht toen ik 16 jaar oud was en een 11 jaar oudere fransman in de eerste ronde afmaakte. Kan ik van nou niet zeggen met je 16 jaar, jij haalt je mama en papa er zeker bij.

even terzijde dat ik net 15 ben en volgend jaar wss mma wedstrijden ga doen:rolleyes:

Hahahahaha, 16 jaar en mma wedstrijd doen. Kneusje ben je toch. Ik denk dat je nokkie gaat in de eerste ronde en dat je ma je moet komen redden.

Aan jou ''post je foto'' topic te zien heb je een behoorlijke minderwaardigheids complex
trouwens weet ik het nog helemaal niet of ik wedstrijden wil gaan doen maar toch lekker relevant in deze discussie.
niet iedereen vind zichzelf zo geweldig als mister olympia edgar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2cz7nlg.jpg

ja bij jouw rennen ze spontaan weg als ze die kop zien, jammer dat ik niet zo'n wapen heb

nog maals, maakt niet uit of ik ecto ben op een oude foto, je mag niemand lelijk noemen als je zelf zo'n graf**p hebt

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 15:42 ----------

trouwens kap ik ook met posten in dit topic
inb4 permban

@ IWJ Nu val je wel heel zwaar door de mand door snel je foto's weg te halen.

Zou voortaan maar eens een iets minder grote mond hebben.

Hey hoody, heb je nog nieuwe pics?

Ik ga geen kant kiezen hier, maar iemand bashen op iemands hoofd is wel erg laag als je zelf geen enkele pic van jezelf op deze site hebt staan.

slotjee :) ga me er maar niet mee bemoeien.. al valt me wel op dat er vaak relletjes onstaan rond edgar..

jammer van de topichijack :(

nog maals, maakt niet uit of ik ecto ben op een oude foto, je mag niemand lelijk noemen als je zelf zo'n graf**p hebt

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 15:42 ----------

trouwens kap ik ook met posten in dit topic
inb4 permban

Die foto was van 17 september, Ben benieuwt hoe veel groter jij nu bent na 3 maanden?

Fail is strong als je iemand heel de tijd lelijk noemt en oude foto´s boven water haalt en nu je eigen foto weg edit van 3 maanden terug.

Ik zal hem nog maar even toevoegen dan zodat we wel weten wat weg ge edit is.

http://i56.tinypic.com/99e0ja.jpg

Terug
Naar boven