- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh kipje toch hahahaha ga eens eten man voor je mensen dingen wijs gaat maken.
Strong fysiek is strong
En zoals ik al zei mijn marktwaarde ligt goed hoog dat jou comment is invalid.
Aangezien ik elk moment met een meisje sjans heb mag ik gerust zeggen dat jij 1. een schijtfysiek hebt 2. schijtlelijk bent
Doei haters![]()

Jullie verpesten mijn topic alweerZo heb ik tbh ook geen zin meer, om nieuwe progressie fotos hier te posten, als dit zo door gaat.

Omdat het toch weer voor nieuwe discussies zal volgen, niet zo eigenwijs jij, of ik ga nog harder trainen puur om jou in te halen.Wat maakt jou dat uit, wat word je volgende cycle trouwens?
Volgens mij is het geen juice en ook niet naturel, gewoon de foto breder gemaakt
Maar maakt niet uit, de bedoeling is dat mensen hier hun mening geven en als jij ergens in een doorsnee locatie binnenkomt denken mensen zowiezo al "Beast!"
Gast hou je bek eens haha, je bent zelf t*ring lelijk en je fysiek ook in het echt wss dus bewaar je praatjes voor jezelf f**got.
Omdat het toch weer voor nieuwe discussies zal volgen, niet zo eigenwijs jij, of ik ga nog harder trainen puur om jou in te halen.Wat maakt jou dat uit, wat word je volgende cycle trouwens?
Omdat het toch weer voor nieuwe discussies zal volgen, niet zo eigenwijs jij, of ik ga nog harder trainen puur om jou in te halen.
![]()
K, binnen 1 jaar.

Ik draag ook altijd strakke shirtjes tijdens het uitgaan..Idd, ik ben t*ring lelijk, en mn fysiek in het echt ook. Ben ook nog maagd en heb nog nooit gezoend.
Hahaha jongen, types zoals jij he, die staan in de discotheek met hun strakke shirtje, beetje boos om zich heen te kijken met drankje in de hand aan de bar. Daar komt geen chick op af, dus blijf vooral liegen. Weet tegen wie je het hebt bro. Ondertussen snatch ik iedere chick voor je neus weg in de club, en je snapt maar niet waarom.. "ik ben toch buff? vrouwen zouden voor me in de rij moeten staan" Nee Edgay, je hebt gewoon een k*tpersoonlijkheid met bijpassend temperament en daar lusten de honden geen brood van.

Are boss.
iWJ; je denkt dat je cool bent en shizz maar iedereen bereikt meer dan jij![]()

Weet je wat voor persoon jij bent?
Zo'n eentje die mij ziet rondlopen in een club of sportschool en keihard van binnenuit brand van de jarloezie en op forums elk puntje van zo'n persoon gaat vergroten en heel negatief dachtlicht probeer te brengen.
Ik vind echt heel jammer dat je niet verteld wie je bent had graag ff met je gepraat.
En voor je t ff wou weten. Ik drink niet op stap en heb een vriendin en ben trouw daaraan, ik heb genoeg sjans en genoeg gesprekken met meiden en ik behandel vrouwen met respect. En over mijn persoonlijkheid. Je kent me niet dus je kunt niet voor me spreken. Je bent vast zo'n lelijkerd die zich alleen op een forum durft te vertonen maar dan wel heel anoniem.
Met je praatjes over vrouwen, gast je hebt wss een misvormde bek hebt en nooit een meisje aangeraakt hebt behalve je moeder toen je eruit kroop.
Voor de rest ben je niks anders dan een k*t troll die irl een scheef lelijk k*t hoofd heeft en de rest van zijn leven daarmee blijft zitten![]()