Fitness Seller

1 jaar trainen

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen! En even voor de duidelijkheid, mijn borst lijkt hier klein omdat mijn schouders + armen ver loorlopen op de rest, armen meten zo'n 46CM, daarnaast zijn mijn schouders ook wel goed ontwikkeld, waardoor het mijn borst dwarfed. Aghja... zo te zien is niet iedereen blij met mijn huidige fysiek, jammer omdat ik er best hard voor heb gewerkt. Maarja ik ben zelf ook nooit tevreden hoor, dus ik neem het jullie niet kwalijk... ik post wel weer over 6 maanden nieuwe pics, cya

geef is wat info for je training en voeding brah.

:D

Voeding is niet zo heel speciaal bij mij hoor! Gewoon ieder maaltijd rond de 200gr aan vlees+ groente + wat zilvervliesrijst, na 6 uur geen carbs en voila! Ohya en in totaal zo'n 80gr aan whey eiwitten + 100gr aan casseine eiwitten per dag.

Voeding is niet zo heel speciaal bij mij hoor! Gewoon ieder maaltijd rond de 200gr aan vlees+ groente + wat zilvervliesrijst, na 6 uur geen carbs en voila! Ohya en in totaal zo'n 80gr aan whey eiwitten + 100gr aan casseine eiwitten per dag.

ah, ja niet speciaal ieder maaltijd 200 gram vlees..dat is ****ing 7x200 gram :P

yea rite

Sorry hoor, u hahahahHah hij is goed 1400 khal yeh right.

3 maaltijden shakes??? Wtf

goed bezig

Laatst bewerkt:
Ziet er heel goed uit!

Je beginfysiek was ook al best sterk hoor. Doe je misschien zwaar fysiek werk?

whaha eet jij rijst als ontbijt? nog nooit van gehoord :D maar ok

dus geen ervaring en na 1 jaar trainen armen van 46cm..?? wtfook

Dan geef je toch ongelooflijk veel geld uit aan shakes?

zwakke chest, hoge verpercentage.. wordt cutten van de zomer.

armen/schouders zijn wel mooi gegroeid.

kerel post jij dan foto's als je durft met je domme opmerkingen die nergens over gaan. durf te wedden dat ie groter dan jou is. die jongen ziet er prima uit voor 1 jaar een progressie die weinig zullen maken tenzij die gekuurd heeft.
dus als jij man genoeg bent zou ik graag pics van je willen zien.

Erg sterk.
Je had dan ook wel een goede basis vind ik.

O en :roflol: @ 46cm armen

mooie reacties, alleen die chest is slecht, schouders en armen zijn goed genoeg.. alleen chest.. nee.
en bf is veel te hoog

Terug
Naar boven