Fitness Seller

1 jaar trainen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha ik voel me aangesproken, zelf ga ik 4x per week naar gym, eet tot ik kots en rust goed en wat jij hebt behaald doe ik in 2 jaar tijd. Epic genen mijn reet, ik ben ook hard gegained maar jij bent ****ing veel vet kwijtgeraakt en spiermassa aangekomen in 1 jaar tijd! 1 jaar!

Die schouders maken het wel verdacht idd, al met al goed resultaat. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hier been pics... Eigenlijk is alleen mijn linker been goed aangespannen omdat mijn iphone anders teveel trilt door aanspanning:roflol:

2hqvuco.png

10kg spiermassa erbij in 11 maanden en fkn veel vet eraf nice

Naja , ik kan altijd nog met een goed voorbeeld komen over iemand meteen beschuldigen voor juicen..

Een maat van mij is van 70kg naar nu 100 kg in 1.5 jaar gegaan, ook naturel, wel van vet percentage 12 naar 18-20 maar dat maakt niet uit. ( + bankdruk stats van 70 kg naar 120kg)

hij Traint ook 4 x in de week, nog nooit training over geslagen ect.

jammer genoeg ben ik niet zo gedisciplineerd en gemotiveerd, verder doe ik ook geen Cios ( sportopleiding) dus aan een buff lichaam heb ik niks want ik ga financiele wereld in..

Dus hoody voor aas te beschuldingen is ont te recht, er zijn gewoon meer die hards dan je denkt, die gaan er 110% voor

Naja , ik kan altijd nog met een goed voorbeeld komen over iemand meteen beschuldigen voor juicen..

Een maat van mij is van 70kg naar nu 100 kg in 1.5 jaar gegaan, ook naturel, wel van vet percentage 12 naar 18-20 maar dat maakt niet uit. ( + bankdruk stats van 70 kg naar 120kg)

Train ook 4 x in de week, nog nooit training over geslagen ect.

jammer genoeg ben ik niet zo gedisciplineerd en gemotiveerd, verder doe ik ook geen Cios ( sportopleiding) dus aan een buff lichaam heb ik niks want ik ga financiele wereld in..

Dus hoody voor aas te beschuldingen is ont te recht, er zijn gewoon meer die hards dan je denkt, die gaan er 110% voor

Blij dat jij je deskundige mening ook even geeft, flappie.:rolleyes:

Hoody nu ik je wheels zie, klopt je weegschaal wel?Lijkt me toch meer dan 85 kilo?

Gasten het is algemeen bekend dat hij clen heeft gepakt.

Blij dat jij je deskundige mening ook even geeft, flappie.:rolleyes:

Hoody nu ik je wheels zie, klopt je weegschaal wel?Lijkt me toch meer dan 85 kilo?

Ja, vannochtend stond er zelfs 84.5 na nummertje 1 en 2:) Maar kan toch? Jimmy neutron was ook ****ing buff op 80KG.

hij Traint ook 4 x in de week, nog nooit training over geslagen ect.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

clen kan niet voor dit zorgen jongens, wel voor vetverlies, als iemand clen gebruikt zal die ook aas gebruiken.

Elke natty persoon kan toch zien dat dit bijna onmogelijk is naturel? kijk hoe groot zijn schouders zijn geworden. (maja 85% van dbb lift niet dus ze kunnen het niet begrijpen)

Ja, vannochtend stond er zelfs 84.5 na nummertje 1 en 2:) Maar kan toch? Jimmy neutron was ook ****ing buff op 80KG.

Ah, nu komt de aap uit de mouw!Kreeg je er ook een gratis pot creatine bij?:p

Nee ff srs, zou kunnen natuurlijk maar je oogt zwaarder dan je blijkbaar bent vind ik.No offense ofcourse.

Goed bezig man. En alle negatieve klanken hier ziijn klanken van jalozie.
Lekker sporten en vooral doorgaan. Je training iets meer verplaatsen naar de borst.
Zoals je zelf zegt, blijft die iets achter. Men wil wel met je ruilen hoor.

Ik ga natuurlijk geen opinie geven over AAS gebruik, omdat het op dit forum heel controversieel is, zo blijken uiterst betrouwbare leden, die maanden lang een log bijhouden met vele volgers uiteindelijk toch te liegen. Het zou dus oneerlijk tegenover de rest zijn als ik er hier wat over ga zeggen. Daarnaast... Is het eigenlijk wel relevant of ik nou zeg of ik wel of niet kuur...? Stel dat ik nu Nee zeg, dan zou klaarblijkelijk 99% van de mensen die mij verdenken, toch bij hun standpunt blijven, om om die reden zie ik dus geen waarde om mij hierover uit te spreken, ook zal het een eindeloze discussie opleveren, dus geloof maar wat je wil geloven, ik doe BB voor mezelf, niet voor anderen.

Het feit dat je AAS gebruikt is opzich ook niet erg. Het willen laten geloven dat dit natty behaald is na 1 jaar is gewoon irritant.

Terug
Naar boven