- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naja , ik kan altijd nog met een goed voorbeeld komen over iemand meteen beschuldigen voor juicen..
Een maat van mij is van 70kg naar nu 100 kg in 1.5 jaar gegaan, ook naturel, wel van vet percentage 12 naar 18-20 maar dat maakt niet uit. ( + bankdruk stats van 70 kg naar 120kg)
Train ook 4 x in de week, nog nooit training over geslagen ect.
jammer genoeg ben ik niet zo gedisciplineerd en gemotiveerd, verder doe ik ook geen Cios ( sportopleiding) dus aan een buff lichaam heb ik niks want ik ga financiele wereld in..
Dus hoody voor aas te beschuldingen is ont te recht, er zijn gewoon meer die hards dan je denkt, die gaan er 110% voor

Blij dat jij je deskundige mening ook even geeft, flappie.
Hoody nu ik je wheels zie, klopt je weegschaal wel?Lijkt me toch meer dan 85 kilo?
Hoody nu ik je wheels zie, klopt je weegschaal wel?Lijkt me toch meer dan 85 kilo?
Gasten het is algemeen bekend dat hij clen heeft gepakt.
Maar kan toch? Jimmy neutron was ook ****ing buff op 80KG.Naja , ik kan altijd nog met een goed voorbeeld komen over iemand meteen beschuldigen voor juicen..
Een maat van mij is van 70kg naar nu 100 kg in 1.5 jaar gegaan, ook naturel, wel van vet percentage 12 naar 18-20 maar dat maakt niet uit. ( + bankdruk stats van 70 kg naar 120kg)
hij Traint ook 4 x in de week, nog nooit training over geslagen ect.
jammer genoeg ben ik niet zo gedisciplineerd en gemotiveerd, verder doe ik ook geen Cios ( sportopleiding) dus aan een buff lichaam heb ik niks want ik ga financiele wereld in..
Dus hoody voor aas te beschuldingen is ont te recht, er zijn gewoon meer die hards dan je denkt, die gaan er 110% voor
Gasten het is algemeen bekend dat hij clen heeft gepakt.
Ja, vannochtend stond er zelfs 84.5 na nummertje 1 en 2Maar kan toch? Jimmy neutron was ook ****ing buff op 80KG.