AndroidHealthClinic

1 jaar trainen

• Topic Starter Topic Starter
Tis ok hoor:p Chest kan misschien wel wat beter en mijn bf wil ik lager dan 15%. De ene vind 15% acceptabel en de andere niet, ieder zijn smaak. Ik wil sowieso richting 10-12%, hopelijk heb ik dat + een grotere chest, als ik over 6 maanden weer pics post. Benen post ik vandaag of morgen trouwens.

Echt een super progressie man! Wat een schouders... damn! Benieuwd naar de pics over 6 maanden ;)

Benen ?

kijk naar zn post bovenaan deze pagina. Hij post ze vandaag of morgen nog

Gaat goed man.

Ziet er zeker goed uit. Epic genen? Trouwens ik vind je al best buf op de beginpic wat doe je zoal dagelijks bouwvakker ofzo:p?

grappig dat hoody zelf toch wel een beetje met mij akkoord gaat, en de rest mijn mening asociaal nergens op vind slaan.
je moet de waarheid spreken, niet zeggen van ''wow, goed hoor..'', want hier kan hij niks mee, en neem aan dat hoody zich wil verbeteren

Ziet er zeker goed uit. Epic genen? Trouwens ik vind je al best buf op de beginpic wat doe je zoal dagelijks bouwvakker ofzo:p?

Ty en nee, nog nooit fysiek werk verricht, ik ben een luie student.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 14:59 ----------

:roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 15:02 ----------

grappig dat hoody zelf toch wel een beetje met mij akkoord gaat, en de rest mijn mening asociaal nergens op vind slaan.
je moet de waarheid spreken, niet zeggen van ''wow, goed hoor..'', want hier kan hij niks mee, en neem aan dat hoody zich wil verbeteren

Tja er had misschien wel meer ingezeten, maar midden in het trainings jaar was ik 1 hele maand gestopt... En ik bleef veel vreten, waardoor mijn bf zo'n 25% werd waar ik erg mee zat.. Vandaar dat mijn bf 15% is, en het eigenlijk wat lager had moeten zijn.

ben wel wat sceptical over trainingstijd btw, van zo dik naar zo dun en dan nog zoveel spiermassa erbij in 1 jaar, misschien train je langer?

AAS, maar alsnog nice.

hij neemt geen aas maar jack3d, kijk zn topics maar

Volgensmij neemt 90% van DBB wel een pre workout ja, maar ook met een pre workout ben je nog naturel hoor:p

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 16:16 ----------

ben wel wat sceptical over trainingstijd btw, van zo dik naar zo dun en dan nog zoveel spiermassa erbij in 1 jaar, misschien train je langer?

Tja puur technisch gezien train ik pas 11 maanden in mijn gym, omdat ik 1 maand volledig was gestopt door prive redenen. Het duurde zo'n 3 maanden (heel de zomer dus...) om van 25 naar 15% te gaan, kan best dus.

Laatst bewerkt:
Nette progressie man

Lijkt me duidelijk gevalletje juice als de trainingstijd klopt.

Als jij 11 maanden lang 4-5x per week ''goed'' traint met goede voeding red jij het ook hoor, het probleem is juist dat 99% van de mensen niet naar de sportschool gaan als ze ''geen zin'' hebben, ik schop me er altijd naartoe zelfs als ik griep heb.

Als jij 11 maanden lang 4-5x per week ''goed'' traint met goede voeding red jij het ook hoor, het probleem is juist dat 99% van de mensen niet naar de sportschool gaan als ze ''geen zin'' hebben, ik schop me er altijd naartoe zelfs als ik griep heb.

Red ik het ook, I lolled maar dat terzijde.

Er zijn zat mensen die dat doen en niet zulke resultaten boeken.

3 opties:

1. Je hebt epic genen en staat over een paar jaar op de Mr.O.
2. Je trainingstijd klopt van geen kant.
3. Gewoon aan de juice gezeten.

Ik ga voor optie 3.

Red ik het ook, I lolled maar dat terzijde.

Er zijn zat mensen die dat doen en niet zulke resultaten boeken.

3 opties:

1. Je hebt epic genen en staat over een paar jaar op de Mr.O.
2. Je trainingstijd klopt van geen kant.
3. Gewoon aan de juice gezeten.

Ik ga voor optie 3.

Wat heb ik dan genomen volgens jou...?

Terug
Naar boven