AndroidHealthClinic

1 kg magere kwark eten competitie

• Like
Waarderingen: BB_
hebben we ook niet de pot pindakaas gehad?
Dat klopt inderdaad. Wat ook leuk is zijn die challenges met Caroline Reaper pepers (1,5-2 miljoen Scoville) enzo. Ik ben eens helemaal stukgegaan van een Madame Jeanette-pizza en een Vindaloo echt op z'n Indiaas. Dat je het gewoon echt niet meer trekt. Schijnt vergelijkbaar te zijn met pepperspray, dat is ook wel leuk om te zien.

Dat klopt inderdaad. Wat ook leuk is zijn die challenges met Caroline Reaper pepers (1,5-2 miljoen Scoville) enzo. Ik ben eens helemaal stukgegaan van een Madame Jeanette-pizza en een Vindaloo echt op z'n Indiaas. Dat je het gewoon echt niet meer trekt. Schijnt vergelijkbaar te zijn met pepperspray, dat is ook wel leuk om te zien.
Had zo'n pepertje eens gekregen, en dacht dat het wel kon op een grote wokpan vol groenten, rijst en kip. Na een paar happen heb ik vervolgens drie kwartier met buikpijn op bed liggen zweten. Ik had serieus mijn telefoon bij de hand om hulp te bellen zo beroerd was ik ervan. :roflol:

Had zo'n pepertje eens gekregen, en dacht dat het wel kon op een grote wokpan vol groenten, rijst en kip. Na een paar happen heb ik vervolgens drie kwartier met buikpijn op bed liggen zweten. Ik had serieus mijn telefoon bij de hand om hulp te bellen zo beroerd was ik ervan. :roflol:
Heb ook ooit zo eens een stukje door een curry gedaan. Rode ogen, kweilende mond... :p

een kilo kwark is toch niks , met wat smaak erdoor krijg je m zo weg

Ik ben in, als toeschouwer

ik heb weleens 2 kg weggegeten in maximaal 3 minuten denk ik , en nog wel met pindakaas en fruit erdoorheen etc , kreeg er wel last van..maar is zo weg

kijk mijn foto s van wat ik vandaag heb gegeten , dat is pas veel volume , zeker 2 kilo groenten en fruit ..dat is veel zwaarder weg te werken en verteren

Het heeft niks met calorieen te maken maar met volume , 2 kilo kwark is veel makkelijker dan 2 kilo fruit of groenten
Ik eet makkelijker 2 kg watermeloen dan 2 kg kwark :o
Ik denk dat het persoonlijk is. Maar kwark vind ik meer vullen dan groente en fruit.

• Like
Waarderingen: BB_

Zou het hem wezen?

20200821_124639.jpg

Terug
Naar boven