AndroidHealthClinic

1 maand fitness zonder resultaten..

Jazee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
25%
Ik ben nu 1 maand aan het fitnessen en neem afslank eiwit van B&F 2x per dag in de ochtend en na de training en heb ook een aangepast voedingsschema en neem ook een PWO Strong! van B&F maar ik ben nog maar 1.5kg afgevallen ik doe ook telkens na mijn workout 60 min fietsen en ga 4x per week naar de fitness. Hoe kan dit ? ???

'1 maand'

tumblr_mqjqmnixk21sppmago1_400.gif

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou toch denken meer te verliezen dan 1.5kg..

Of je training suckt, of je dieet komt niet eens ver geneog onder je behoeften uit.

Hier kan je mijn dieetschema zien: http://gyazo.com/fde3ee321d34b0087d4e7df886bdd12e

Mijn krachttrainingen gaan wel goed en de PWO doet ook goed zijn werk, misschien nog te veel calorieën binnen ik weet het niet.

---------- Post toegevoegd 31 August 2013 om 10:52 ----------

Of je training suckt, of je dieet komt niet eens ver geneog onder je behoeften uit.

Hier kan je mijn dieetschema zien: http://gyazo.com/fde3ee321d34b0087d4e7df886bdd12e

Mijn krachttrainingen gaan wel goed en de PWO doet ook goed zijn werk, misschien nog te veel calorieën binnen ik weet het niet.

In plaats van hier een zinloos topic neer te plempen kan je je tijd beter besteden aan wat rondlezen in de voedingssectie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Pond per week afvallen is prima bro. Hardlopers zijn doodlopers. :)

Lees de stickies eens op je gemak door. Maak een goed voedingsschema, train hard, rust uit en heb geduld.

Post dit maar in de supplementenrubriek!!! Dit is het bewijs dat supplementen niks met je doet. Niet eens placebo. ;)

Laatst bewerkt:
met die afslankeiwit zou het toch echt wel een kilo of 6 moeten zijn, misschien moet je meer shakies drinken?

je eet te weinig vetten
teveel calorieën onder onderhoud + extra cardio

Ik ben nu 1 maand aan het fitnessen en neem afslank eiwit van B&F 2x per dag in de ochtend en na de training en heb ook een aangepast voedingsschema en neem ook een PWO Strong! van B&F maar ik ben nog maar 1.5kg afgevallen ik doe ook telkens na mijn workout 60 min fietsen en ga 4x per week naar de fitness. Hoe kan dit ? ???

Niks mis mee toch ?

Maar als je een antwoord wil hebben.. je eet precies genoeg (inclusief supplementen) om 1.5 kilo af te vallen in een maand tijd). Waar je het niet over hebt en wat echt essentieel is is je dieet (voeding dus).

Wat is dit nou weer voor n00b invasie ?!

Houdt je je wel écht aan dit schema?

Goeie eerste post! Welkom, wat zijn je doelen?

Danku, en ik wil afvallen en gespierd worden zodat je mijn abs kan zien.

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 10:33 ----------

met die afslankeiwit zou het toch echt wel een kilo of 6 moeten zijn, misschien moet je meer shakies drinken?

Dat dacht ik ook, ik neem hem nu 2x per dag zou dat niet voldoende zijn ?

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 10:35 ----------

Houdt je je wel écht aan dit schema?

Ja tuurlijk, ik wil echt snel afvallen en ik heb zelfs de laatste 2 weken de tussendoortjes gelaten om minder kcal binnen te hebben. Ik ken zelf niet veel qua voeding dus..

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 10:38 ----------

je eet te weinig vetten
teveel calorieën onder onderhoud + extra cardio

Dus ik moet nog meer cardio doen of langer doen ?

ik train al 4 jaar zonder resultaat.

Danku, en ik wil afvallen en gespierd worden zodat je mijn abs kan zien.

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 10:33 ----------

Dat dacht ik ook, ik neem hem nu 2x per dag zou dat niet voldoende zijn ?

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 10:35 ----------

Ja tuurlijk, ik wil echt snel afvallen en ik heb zelfs de laatste 2 weken de tussendoortjes gelaten om minder kcal binnen te hebben. Ik ken zelf niet veel qua voeding dus..

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 10:38 ----------

Dus ik moet nog meer cardio doen of langer doen ?

Nee je eet al teveel onder je onderhoud, dus die cardio is overbodig. Denk dat je zo 1500 calorieën onder je onderhoud zit (adv gewicht en aantal dagen KT). Dit is teveel eronder, ga eerder uit van 500 cal max per dag.

Nee je eet al teveel onder je onderhoud, dus die cardio is overbodig. Denk dat je zo 1500 calorieën onder je onderhoud zit (adv gewicht en aantal dagen KT). Dit is teveel eronder, ga eerder uit van 500 cal max per dag.

Dus ik moet maar 500cal/dag binnen krijgen ofwat ? :/

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 12:29 ----------

ik train al 4 jaar zonder resultaat.

Huh ? hoe kan dat ?

Terug
Naar boven