Je krijgt ook maar resultaat te zie na 10 jaar trainen tenzij je AAS neemt, dan is het na 10 weken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus ik moet maar 500cal/dag binnen krijgen ofwat ? :/
---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 12:29 ----------
Huh ? hoe kan dat ?
nee, ik denk met jou gewicht en activiteitsfactor ongeveer 3200 kcal onderhoud. Daar dan 500 calorieën onder is dus 2700. Maar je eet maar 27 gram vet per dag, dit moet richting de 90-100 gram. Probeer wel goede vetten te eten, zoals in vis en noten.
met die afslankeiwit zou het toch echt wel een kilo of 6 moeten zijn, misschien moet je meer shakies drinken?
Dat dacht ik ook, ik neem hem nu 2x per dag zou dat niet voldoende zijn ?
Truffeltje van me, dat was geen serieuze opmerking!
1,5 kg afgevallen zegt niet zoveel... wat je wilt weten is: hoeveel vet heb ik verbrand?
Zorg nu eerst eens dat je je vetpercentage op laat meten, zodat je 'precies' kunt berekenen wat je dagelijks onderhoud is (hoeveel je mag eten, zonder dat je aankomt of afvalt). Op basis daarvan kan je een voedingsschema maken (bekijk dit forum voor tips e.d.) en dat laten keuren door ons.
Veel succes!
Je krijgt ook maar resultaat te zie na 10 jaar trainen tenzij je AAS neemt, dan is het na 10 weken![]()

wat? AAS? laatste keer dat ik AAS kocht had ik niet eens beet.![]()