MuscleMeat

1 ste keer aan de tren

riseandshine

mister buff
Elite Member
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
yoo dude's

vond het wel eens intressant om een logje aan te maken ! bij voldoende intresse blijf ik deze ook updaten tot het einde;)

wk 1-12 : test e 5OO
wk 1-10 : tren e 2OO
wk 1-12 : primo 3OO

nakuur arofixen
heb ook dostinex en aromasin bij de hand voor moest ik last krijgen van gyno (waar ik toch een beetje voor vrees)

zondag 13 mei begin ik want ben nog aant wachten op mijn bloeduitslagen(die weet ik dinsdag avond)
can't wait:p

stats zijn voor de moment 1m75 81 kg 10% (kom van 85kg 10%)
laatste kuur was test e only 12 weken 625 ("zwaarste kuur" tot dusver)

doel is nu 85kg 7%
eigelijk maken kg's me geen **** uit ! het is de fysiek die telt en wil zo compleet mogelijk worden:cool:

voeding gaat als volgt zijn

1 -100 gr havermout + 2 scoops whey
-3 omega 369 caps
-3 adam now foods multivit caps
-3 osteobolin c caps (pezen en gewrichten)

2 -shake met 250 gr magere kwark + halve scoop whey
-4 rijstkoeken (ongezouten)

3 -100gr rijst + 200 gr kip + groenten (broccoli ,wortelen,..)

4 -100gr rijst + 200 gr kip + groenten

5 -100gr rijst + 150 gr steak + groenten

(pangasiusfilet ,zalm zal er ook regelmatig bij zitten)

tijdens training water + amino
na training 1scoop whey + 1 scoop dextro juice + 5gr creatine

6 -half uur na training 150 gr tonijn

7-2 scoops night proteine of 3OOml eiwit + halve scoop whey

alles word gebakken in olijfolie en in de loop van de dag gooi ik een hand vol cashewnoten naar binnen

op zondag hou ik 1 "cheatmaaltijd"
kip kebap ,pizza kip ,zoete aardappel fritten of,scampi diabolo of iets dergelijks
drink dagelijks minimum 3 l water (al mijn shakes en maaltijden worden bereid met water trouwens)

dit is de eerste keer dat ik trenbolone ga proberen ! dus ben benieuwd wat het geeft:D
heb sowieso al een vurig karakter ,maar heb een chick die me steunt in alles en heb haar de negatieve bijwerkingen van tren al ingeprent:p:)

grtz

Benieuwd naar je bloeduitslagen!

succes goos
ik ben vandaag begonnen soortgelijke kuur
1-12 Test E 500mg/w
1-10 Tren E 400mg/w
1-6 Winny (tabs) 40mg/d

• Topic Starter Topic Starter
vandaag de uitslagen van mijn bloed gehad . alles was in orde en normaal . juist mijn leverwaardes waren lichtjes verstoord . maar niks om me druk om te make volgens de dokter

zondag is D day dus :)al moet ik zegge dat het nu serieus begint te kriebelen om te beginne

zo ff updaten

ben woensdag avond al begonne (gear stak men ogen uit :D dus waarom nog wachten)

tot nu toe nog geen sides (buiten iets meer zweten als normaal )
voor de rest cava

kg's ben ik nog niet bij ,maar ik toon wel een stuk voller terug (volgens de vriendin toch)
enige nadeel wat ik vandaag had bij chest- triceps was dat ik echt een stuk slapper was als normaal

kreeg met moeite 40kg dumbbells incline 6x gedrukt in serie
in de winter deed ik 54kg incline nog 10x

erna decline bench met moeite 80kg 10x
in de winter deed ik 130kg 7x

nu heb ik nog al gehoord dat sommige van de tren kracht verliezen?andere worden dan weer berensterk ervan...

in ieder geval zat de pomp en het gevoel toch goed (en dat is in mijn oge belangrijker)

ben benieuwd naar de resultaten. zal deze log zeker volgen. Succes alvast!

ga de kcal ook een beetje omhoog gooien
zat nu op 3400 en ga naar de 3800 gaan

Die aromasin neem je op het moment dat je gyno aanvoelt? Werkt dat zo effectief dan? Ben ook benieuwd wat tren met je mind doet, ook al is het geen enorme dosering. Ga je trouwens ook foto's toevoegen aan je log? Succes gast

moest ik last krijge van gyno dan neem ik aromasin ed . moest dit niet helpen dan probeer ik dostinex.werkt dit ook niet dan probeer ik het met letro

qua mind**** van de tren .ik weet goed wat het met je doet . heb me goed ingelezen over alle sides en heb ook enkele goede vrienden die het al meerdere keren hebben gebruikt

ik sta stabiel in het leven en ga dit zeker niet combineren met alcohol of drugs . heb ook een goede stabiele relatie en dit is sowieso ook een must vind ik. wijven kunne je nu eenmaal laten doordraaien :D
op het werk zit ook alles goed ! ben pas gepromoveerd en de zaken lopen goed . al deze dingen spelen sowieso ook een rol als je met zo producten begint .

fotos zou ik wel willen posten . maar het probleem is dat ik redelijk herkenbare tattoos heb op mijn borst en rug .mezelf op het internet zetten is dus niet echt verstandig...

deze morgend gewogen en ben terug 1,5kg bij .ben deze morgend wel naar de prive sauna geweest dus het vocht is er terug wat vanaf nu.
ga me probere slechts 1x per week te wegen

Ik heb geen ervaring met tren, maar als ik kuur hang ik gewoon een poster in mijn kantoor dat eenvoudig weg zegt : "Chill the **** out"

Helpt het humeur te relativeren en herinnert me eraan dat je perceptie door AAS heftiger kan worden :)

Ik heb geen ervaring met tren, maar als ik kuur hang ik gewoon een poster in mijn kantoor dat eenvoudig weg zegt : "Chill the **** out"

Helpt het humeur te relativeren en herinnert me eraan dat je perceptie door AAS heftiger kan worden :)

Haha effectieve manier wel!

Dat helpt niet. Dat is sterker dan jezelf. Ik kon zelfs niet meer lachen of relativeren toen ik methyl tren nam. Op het werk, thuis, bij mijn vrienden. Iedereen had opgemerkt dat ik een nukkige, sombere, impulsieve periode had. Ik ben nochtans gewoon om test of winstrol in mijn lichaam te hebben. Ik ben ermee gestopt na 2-3 weken maar het was het middel waarvan ik merkte dat mijn lichaam er op vooruitging. Ik was ook actief. Ik nam de bus niet meer 's morgens maar ging tevoet (3km) naar het treinstation. Ik deed dit om na te denken en te kalmeren omdat ik voelde dat ik opgefokt was, mar dat hielp niet. Het is niet voor iedereen weggelegd.

Tren is niet voor iedereen inderdaad. Ben er zelf gek op. Hoop dat de tren sides bij zweten blijven bij je .Succes met de kuur Rise, ik volg :)

even updaten

sides vallen tot dusver nog altijd goed mee.
alleen vandaag ff in de apotheek op men tanden moeten bijten om niks te zegge ...
kerel achter mij was constant aan het blazen omdat ik uitleg vroeg achter een product voor men vriendin.
toen de apotheker wou afrekenen besloot die kerel zelfs om langs mij kome te staan en zen bestelling al te doen . WTF !?

apotheker zelf zei daarop dat hij zen beurt moest afwachten en ik heb gewoon gezwegen .
voelde me wel serieus geërgerd door die gast ,maar heb het zo gelaten. (dit zou ik zonder de tren ook al hebben)

verder gaat alles TOP !!
dag 5 en ben terug 3kg bij . vind voor de moment zelfs dat ik best ever sta .in de gym heb ik ook al een deel bedenkelijke blikken gehad en gasten die weten dat ik on ben zeiden dat ze het al serieus zagen :)maar normaal train ik ook altijd in losse t-shirten .deze keer nog eens een strak t-shirt aangetrokken.dan valt het sowieso harder op

kracht is nog altijd een stuk minder als normaal .
maar pomp is INSANE !sta ook na oefening 1 al serieus vol
ga 1 van dees ook eens wat oefeningen posten .maar nu voor de moment zijn men kracht stats alles behalve dat.

vrijdag ga ik nog eens met beast nr 1 van hier op het forum samen traine . delts afmaken :) vroeger trainde we vaak same ,maar nu door ons werk valt dit zelden nog voor dus dan kunne we nog eens knalle ;)
ik hou jullie op de hoogte

is het niet leuk om een begin en after foto te maken? van je kuur? ik ben benieuwdt man 3kg in 5 dagen t*ring!

zoals eerder gezegd.ik zou dit heel graag doen ,maar heb nog al herkenbare tattoos op rug en borst . het zou dus niet helpen als ik enkel men gezicht onherkenbaar maak...en wil er langs de andere kant ook niet te koop mee lopen . in belgie liggen de zaken nog net iets anders dan in nederland spijtig genoeg...

ja ik reageer super goed op kuur . meestal begint enanthate pas te werken vanaf week 4 tot 7 .
bij mij is het al knalle na week 1 tot 3.
heb ik eigelijk altijd al gehad.
en dit is tot dusver men zwaarste kuur . keer daarvoor was het 625 test e only

zoals eerder gezegd.ik zou dit heel graag doen ,maar heb nog al herkenbare tattoos op rug en borst . het zou dus niet helpen als ik enkel men gezicht onherkenbaar maak...en wil er langs de andere kant ook niet te koop mee lopen . in belgie liggen de zaken nog net iets anders dan in nederland spijtig genoeg...

ja ik reageer super goed op kuur . meestal begint enanthate pas te werken vanaf week 4 tot 7 .
bij mij is het al knalle na week 1 tot 3.
heb ik eigelijk altijd al gehad.
en dit is tot dusver men zwaarste kuur . keer daarvoor was het 625 test e only

aah wel jammer, een beetje fotosjoppuh zou ook niet helpen? ben gewoon nieuwschierig haha

zal binnekort eens wat pics laten trekken met tank-top aan ;) dan hebben jullie toch iets !
volledig men borst staat vol en men rug bijna volledig :) dus shoppen word wat moeilijk :)

en wie is beast nr1?

Terug
Naar boven