Fitness Seller

10 jaar + lid van DBB!

Alles en iedereen die een beetje rebels was is weggezuiverd.

2000+ bans and counting :D

Ooit had je figuren als Dr. Pepper en zijn vriend Wido ThE AsCeNdEd AsIaN. Van de hand van Dr. Pepper :

"***** geniet er nog maar ff van... bel de politie maar vast.. reserveer een kamer op de intensive care.. en bestel ook 6 planken voor de zekerheid!

Je had beter moeten weten... Zoals ascended al zei.. Met sommige gasten moet je gewoon niet fokken!!!!!!!! Branden zul je! Je zal smeken om je dood! Wij gaan jou pijnigen jonguh.. gillen en schreeuwen ga jij!

Sluit deze thread ook maar gelijk af met het leven van *****!"

Weer eens wat anders dan de 100 kickboxers die op bezoek zouden gaan bij DBC01 :

eyh vriend nu begin je wel dapper te doen he er zijn grenzen
ik hoef hier helemaal niks te bewijzen tegenover jou
en DAMN wat ben je zielig om het te gaan onderzoeken of het echt bedoeld is dat forum of niet echt abnormaal zielig gewoon.

en eyh als je er echt om vraagt moet je t zeggen weet je dan staan er 100 kickboxers voor je deur dan piep je wel anders.

Laatst bewerkt:
2000+ bans and counting :D

Ooit had je figuren als Dr. Pepper en zijn vriend Wido ThE AsCeNdEd AsIaN. Van de hand van Dr. Pepper :

Weer eens wat anders dan de 100 kickboxers die op bezoek zouden gaan bij DBC01 :

:roflol: die wido ook, met al die vriendjes die onder zijn account gingen posten omdat ze geen computer hadden :D

Ik ben het ook Rob:D. Alleen onder andere account. Daarna deze begonnen. Deze is bij 10 jaar.
Vroeger was het beter. Het clubbie was kleiner, selecter en beter. Al die ****ers tegenwoordig.
Ik lees nu af en toe nog wat mee, post zelden. Maar blijf wel af en toe terug komen.

Maar mis de 1e 3-5 jaar wel:D

same here! Tijd gaat gvd hard...is een hoop veranderd bij iedereen denk ik...ook mbt trainen..waar was de tijd dat je nog 5 x per week aan de ijzers kon hangen:D

• Topic Starter Topic Starter
Whahaha, geniaal. Die 100 kickboxers opmerking was echt legendary.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 13:18 ----------

same here! Tijd gaat gvd hard...is een hoop veranderd bij iedereen denk ik...ook mbt trainen..waar was de tijd dat je nog 5 x per week aan de ijzers kon hangen:D

Whaha ja en we uren konden discussieren over of nou brinta of havermout het beste voor je voedingsschema was, terwijl we een tonijn + lijnzaadolie shake weg ramde.

doe ik niet, ga ik gezeik mee krijgen

oke 1 dan

wie is deze enorme baas?

2qjk5mw.jpg

nostalgia :o

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 13:53 ----------

EduardJanssen, Nofeartrain.
Dinand!
Black Rush

Gratz!
ook al 6j lid ondertss pff

Mars...

Laatst bewerkt:
"Mars" Ja :D

Eerste 2 jaartjes op DBB waren voor mij toch zeker wel het leukst. Topics waarbij je letterlijk buikpijn kreeg van het lachen. Al tijdje geleden dat ik dat meegemaakt heb op internet

hahaha

Mijn ouders af en toe naar mijn kamer omdat ze dachten dat ik een of andere aanval kreeg maar dan was ik gewoon een mega goede post aan het lezen en als die post daarna nog beter was dan hield je af en toe gewoon ff op met ademen en stonden de tranen je op de wangen.:p

Het was helemaal erg nadat je net had gedeadlift ofsow, het leek af en toe alsof je abs er gewoon uitpopten :roflol:

Nu is het meer een glimlach achter je pc en dan ga je weer naar de volgende.

meeeeeemoriesssss

• Topic Starter Topic Starter
Meest epische opmerking van Mars was nog wel op die ene vrouwelijke bodybuildster die op DBB zat. Allemaal lyrische enthousiast mensen en die droogkloot: "monster jawline". Man whaha ik kwam echt niet meer bij :roflol:

Topic over die vaginale scheten was ook echt epic :roflol:

Laatst bewerkt:
9 jaartjes pas...

Ik mist Klaaswitz wel en zijn eeuwige strijd tegen zwakzinnigen.

Terug
Naar boven