AndroidHealthClinic

10 Juli, 25 miljoen euro! wat zou jij ermee doen?

Ik heb ook voor het eerst één lot gekocht. Achteraf een beetje spijt dat ik geen 5 1/5 loten heb gehaald voor hetzelfde geld. Heb liever 5x kans op 5 miljoen dan 1x op 25.

Maargoed als ik het win?

- 5 Miljoen naar een goed doel
- paar miljoen naar familie
- mooi huisje + auto
- eigen gym beginnen
- de rest op de bank zetten en genieten van het leven

waarom naar een goed doel dat is echt een rage geworden je kan het beter zelf gebruiken

lekker naar het buitenland vertrekken.

heb 4 1/5e loten en 1 vol lot.

goede doelen doe ik niet aan, 80% van het geld ben je kwijt aan het bestuur en de organisatie van het doel, de rest wordt misschien iets mee gedaan.

dan laat ik liever zelf paar scholen in ontwikkelingslanden bouwen of zo, betekend ook dat ik dan bij Oprah kom, waar ik weer geld voor kan cashen en dan heb ik die scholen weer terug verdiend + naamsbekendheid opgebouwd!

ik koop liters limonade, 100 kg chocolade om aan iedereen uit te delen ...:) ...

ik heb 2 loten. en het 1ste wattik zal doen is in mn blote kont door de straat heen rennen van vreugde :P

Wat moet je nou met 25 miljoen, dan heb je echt nikt meer over om nog te wensen. Volgens mij zouden de meeste mensen er echt niet gelukkiger van worden. Je hele leven staat op z'n kop, mensen moeten allemaal opeens wat van je. Ik had liever gehad dat ze 25x1 miljoen ofzo zouden weggeven. Maar ok.

Ik zou zelf een paar huizen kopen in een aantal landen, natuurlijk wat andere leuke spullen, maar het grootste deel gewoon op de bank zetten en gewoon met m'n normale leven doorgaan, niet stoppen met werken, wel minderen, en lekker veel reizen en tijd aan hobby's besteden.

O ja, ik zou ook een of ander liefdadigheidsproject of natuurbehoudsproject opzetten denk ik.

Eten kopen voor de magere ecto's hier op het board :)
Verder kunnen we als Belg niet meedoen zeker? haha
Ik zou zeker naar het buitenland vertrekken, waarschijnlijk Amerika (omdat ik er al vrienden heb) Natuurlijk zouden men ouders en zus er ook rijk van worden en men goede vrienden het iets makkelijker krijgen.
Maar uiteindelijk zou ik liever win for life winnen, een mooi bedragje elke maand waardoor je niet gaat zweven en je zelf blijft. Want is makkelijk praten, maar echt bijna iedereen zou zich anders gaan gedragen

Ik koop een km³ aan water, 1000 broden en 500 vissen. Dit zal ik verdelen over het arme volk.

Een groot huis met een homygym ter grote van gold's gym. En een shit load aan auto's.

De rente bedraagt met dat bedrag 5000,- per dag! lol

Als iemand van DBB moest winnen, zou hij een deel moeten afstaan aan de members.

En maal 5 aan die met het idee kwam

kan je nou eigenlijk nog loten kopen morgen voro de trekking van morgen?
???

Ja tot morgenvroeg 12:00 uur

Zelf heb ik 5 volle lootjes gehaald

Ga ik eerst naar de dealer, haal ik een S5 en een TT Quattro voor me vrouwtje en me maatje. Doe ik er een grote strik om, en doe de sleutel in een doosje. En die doe ik in een bapao ofzo.

Daarna organiseer ik een feest exclusief voor geflipte mensen, en mag iedereen onbeperkt alcohol, ghb/coke/mdma of chocomel/fristi pakken. Zet ik 1 big-ass stoel neer op een verhoging, doe ik een roze badjas aan.. sigaar in me bek en geniet ik van het feestje. Boven mij staat er een groot lichtgevend bord met: 'Alles is overrated'.

Alles aan de staat geven, die zijn ook altijd goed geweest voor mij

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens een belachelijk verhaal van een waarzegster op tv die ff vertelde dat de winnende eindcijfer een 3 wordt en het lot gaat vallen in de Zaanstad ergens bij een man en een vrouw waarvan de man altijd last heeft van zn oor.
:D

Ga ik eerst naar de dealer, haal ik een S5 en een TT Quattro voor me vrouwtje en me maatje. Doe ik er een grote strik om, en doe de sleutel in een doosje. En die doe ik in een bapao ofzo.

Daarna organiseer ik een feest exclusief voor geflipte mensen, en mag iedereen onbeperkt alcohol, ghb/coke/mdma of chocomel/fristi pakken. Zet ik 1 big-ass stoel neer op een verhoging, doe ik een roze badjas aan.. sigaar in me bek en geniet ik van het feestje. Boven mij staat er een groot lichtgevend bord met: 'Alles is overrated'.

Kan ik nog kiezen voor een 3 serie coupe?

Ik doe niet mee. Zoveel extra loten verkocht dus de kans word nog kleiner dan normaal;)

Terug
Naar boven