burnside0575
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Tuurlijk is het haalbaar.
Ik snap vele antwoorden niet, mensen praten terwijl ze geen kennis hebben
Ik ben in 5 maanden van 63kg naar 80kg gekomen, noem het een begin sprint maar als je 200% geeft, genoeg rust. Voldoende eet, en goed begeleid word is dit gewoon haalbaar.
Kom niet van ah zeker gebruikt? Ik zal wel dom zijn als ik begin met trainen & er meteen een spuit in fl**ker. AAS vind ik sowieso een money waste & niet verantwoord. Maarja daar gaat deze topic niet over.
Ga naar je sportschool, laat je begeleiden. Lees op internet...
En voor de trolls hier ik ben van 4,3%Vet naar 6% gestegen in die tijd dus een reactie met het is allemaal vet is zinloos.
Ik ben een ectomorph en m'n uber stofwisseling maakt korte metten met vet, U mad?
Daarbij is perfect berekend wat ik nodig heb qua voeding om zo snel te kunnen groeien.
Het is maar hoeveel je er voor over hebt, en hoe graag je iets wilt bereiken...
Gefeliciteerd. Ik ben erg enthousiast om de eerste te mogen zijn die je officieel huldigt met je bovennatuurlijke prestatie. Je hebt de grenzen van wat menselijk voor mogelijk werd gehouden verlegd. Ongelofelijk. Ga je er een boek over schrijven? Is er al interesse getoond door artsen en wetenschappers die willen weten hoe je dit hebt kunnen doen? We zullen zeker nog veel van je horen.
17kg droge spiermassa in 5 maanden! Geweldig!