AndroidHealthClinic

10 kg aankomen in een jaar.. Mogelijk ofniet?

Tuurlijk is het haalbaar.

Ik snap vele antwoorden niet, mensen praten terwijl ze geen kennis hebben
Ik ben in 5 maanden van 63kg naar 80kg gekomen, noem het een begin sprint maar als je 200% geeft, genoeg rust. Voldoende eet, en goed begeleid word is dit gewoon haalbaar.

Kom niet van ah zeker gebruikt? Ik zal wel dom zijn als ik begin met trainen & er meteen een spuit in fl**ker. AAS vind ik sowieso een money waste & niet verantwoord. Maarja daar gaat deze topic niet over.
Ga naar je sportschool, laat je begeleiden. Lees op internet...

En voor de trolls hier ik ben van 4,3%Vet naar 6% gestegen in die tijd dus een reactie met het is allemaal vet is zinloos.
Ik ben een ectomorph en m'n uber stofwisseling maakt korte metten met vet, U mad?

Daarbij is perfect berekend wat ik nodig heb qua voeding om zo snel te kunnen groeien.
Het is maar hoeveel je er voor over hebt, en hoe graag je iets wilt bereiken...

Gefeliciteerd. Ik ben erg enthousiast om de eerste te mogen zijn die je officieel huldigt met je bovennatuurlijke prestatie. Je hebt de grenzen van wat menselijk voor mogelijk werd gehouden verlegd. Ongelofelijk. Ga je er een boek over schrijven? Is er al interesse getoond door artsen en wetenschappers die willen weten hoe je dit hebt kunnen doen? We zullen zeker nog veel van je horen.

17kg droge spiermassa in 5 maanden! Geweldig!

• Like
Waarderingen: kix
Gefeliciteerd. Ik ben erg enthousiast om de eerste te mogen zijn die je officieel huldigt met je bovennatuurlijke prestatie. Je hebt de grenzen van wat menselijk voor mogelijk werd gehouden verlegd. Ongelofelijk. Ga je er een boek over schrijven? Is er al interesse getoond door artsen en wetenschappers die willen weten hoe je dit hebt kunnen doen? We zullen zeker nog veel van je horen.

17kg droge spiermassa in 5 maanden! Geweldig!
Laat gaan joh. Altijd wel een paar debielen met zulke sterke verhalen.

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 17:20 ----------

[/COLOR]

Ik ben in 5 maanden van 63kg naar 80kg gekomen, noem het een begin sprint maar als je 200% geeft, genoeg rust. Voldoende eet, en goed begeleid word is dit gewoon haalbaar.

Kom niet van ah zeker gebruikt? Ik zal wel dom zijn als ik begin met trainen & er meteen een spuit in fl**ker. AAS vind ik sowieso een money waste & niet verantwoord. Maarja daar gaat deze topic niet over.

En voor de trolls hier ik ben van 4,3%Vet naar 6% gestegen in die tijd dus een reactie met het is allemaal vet is zinloos.
Ik ben een ectomorph en m'n uber stofwisseling maakt korte metten met vet, U mad?

Daarbij is perfect berekend wat ik nodig heb qua voeding om zo snel te kunnen groeien.
Ah rot op joh, zelfs ectomorphs die aan de AAS zitten komen niet eens zoveel aan. Ook al is je voeding en rust uitstekend. Arnold had dit niet kunnen behalen in zijn jonge jaren zonder AAS. En nee not MAD. You troll!

Je praatjes zijn mooi, maar het is te mooi om waar te zijn. Je bent vast wel een onzekere ecto in real life van 55 kg. True story.

Doei!

Laatst bewerkt:
Als beginner 10kg vvm aankomen is zeker goed mogelijk.

Voor de wat meer doorgewinterde mens die al langer traint dan 1 a 2 jr wordt het steeds moeilijker.

Wat weer een hoop bullshit bij elkaar.

Denk dat het voor iemand van 1.90 die 65 kg weegt heel goed mogelijk is om het eerste jaar 10 kg aan te komen.

Maar als je wat langer traint en je gewicht al hoger is dan de centimeters boven de meter (1.82 alles boven de 82 kg) op een degelijk vetpercentage ga je echt never te nooit niet naturel 10 kg spiermassa per jaar gainen. Je mag dan al heel blij zijn met 3 a 4 kg per jaar.

Geweldig en dat te bedenken dat je dit een half jaar gelden hebt gepost.

Dag iedereen, (Ja dit is m'n eerste post)

Ik fitness niet, heb het ooit gedaan (Jaren geleden voor 2 maand lang)
Ik ben 20 jaar & weeg geen drol voor m'n lengte, slechts 64KG en heb eerder al proberen aan te komen met weightgainers (Wat mij 200gram gaf per 40,- euro #Fail)

Een vriend van mij traint al 3 jaar - is aardig groot en overweegt om winstrol te gaan gebruiken terwijl hij al die tijd zonder [A]AS heeft gedaan.

Ik heb hem verteld, stel je gaat dat gebruiken dan ga ik ook aan de [A]AS (Om zo de drempel voor hem hoger te leggen, aangezien ik het liever niet heb dat hij dat gaat gebruiken)
Maarja, t klinkt inderdaad erg dom & misschien is het ook gewoon een excuus om er zelf aan te beginnen - Ik weet t niet.

Dit forum is zo groot, mijn antwoord zal hier vast en zeker ergens staan maar kijk mijn profiel naam, dat zou genoeg moeten zeggen.
Dus eigenlijk vraag ik jullie om een gunst, namelijk wat is het beste [A]AS om mee te beginnen in MIJN situatie...

Ik heb tijd, ik zou in principe 3x in de week kunnen fitnessen..
Ik ben een slechte eter, ik zit vol na 3 boterhammen (Erg lastig)
Ik doe ong. 3x in de week in een fabriek werken (Pakketten tillen)

Ik probeer wat info te geven om een jullie een zo goed mogelijk beeld te geven hoe mijn situatie is,

Nu weet ik dat ik antwoorden krijg als:

- Je bent te jong om aan [A]AS te gaan.
- Je bent lui, hebt er te weinig voor over, je verdient het niet.
- Het is echt een dom excuus om aan [A]AS te gaan om die reden.
- Gay avatar!
- Al het bovenstaande

Of meer..

Maar dat was mijn vraag niet, toch? :)
Dus zou ik graag positieve reacties willen, en mochten ze negatief zijn wil je ze dan beargumenteren & laat ze dan ook op z'n minst grappig zijn zodat je mede forum 'gangers' er nog om kunnen lachen!

Met vriendelijke groet,

LazyMB

The fail and bullshit is strong with this one! En de kennis al helemaal ver te zoeken.

Ik ben in 14maanden 6,8 kilo spiermassa aangekomen. Ging van 94,4kg met 34,4%vet naar 90,4kg en 24,3%vet.
Train hard en eet niet al teveel. Ik bulk niet zeg maar. Wil met mijn vet nog meer naar beneden, wat best lastig is. Blijf nu een beetje hangen.

Krijg nu wel begeleiding op afstand met trainingsschema en voedingsschema. Van een nummer 5 van de Wereld.

10 kg per jaar makkelijk. Helemaal voor een beginner of een dunne nibbit.

ik snap niet wat de hele discussie is, ik gain makkelijk 1kg per maand=12kg per jaar

Vorig jaar woog ik 68 en nu 82kg dus het kan zeker

Wat weer een hoop bullshit bij elkaar.

Denk dat het voor iemand van 1.90 die 65 kg weegt heel goed mogelijk is om het eerste jaar 10 kg aan te komen.

Maar als je wat langer traint en je gewicht al hoger is dan de centimeters boven de meter (1.82 alles boven de 82 kg) op een degelijk vetpercentage ga je echt never te nooit niet naturel 10 kg spiermassa per jaar gainen. Je mag dan al heel blij zijn met 3 a 4 kg per jaar.

Voor al jullie beginners, lees dit nog eens door.

Ik ben op 13 maanden 23 kg aangekomen...

Hoe komt dat? Ik fitneste al 2 jaar daarvoor maar echt op een laag pitje met slechte voeding. Op een dag besloot ik ervoor te gaan en ben na 3 jaar te roken op een dag gewoon gestopt met roken, voeding helemaal omgegooid en ben met shakes begonnen.
BAM 23 kg!

Ik ben op 13 maanden 23 kg aangekomen...

Hoe komt dat? Ik fitneste al 2 jaar daarvoor maar echt op een laag pitje met slechte voeding. Op een dag besloot ik ervoor te gaan en ben na 3 jaar te roken op een dag gewoon gestopt met roken, voeding helemaal omgegooid en ben met shakes begonnen.
BAM 23 kg!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je klinkt al Supernaturall... problem? Ya problem.. GTFO :rolleyes:

*zucht

Terug
Naar boven