Fitness Seller

10 kg aankomen in een jaar.. Mogelijk ofniet?

1ste jaar dat ik trainde heb ik 20kg gegained zonder 1kg vet, om het zo maar te zeggen dus het is goed mogelijk.

dat dacht ik eerst dus ook. Maar NO ****ING WAY dat dat 20 kg puur spier is.
Veel vocht en vet ook al lijkt het van niet. Na een paar jaar zie je pas hoeveel een kg spier is.

dat dacht ik eerst dus ook. Maar NO ****ING WAY dat dat 20 kg puur spier is.
Veel vocht en vet ook al lijkt het van niet. Na een paar jaar zie je pas hoeveel een kg spier is.

Ik zeg niet dat het 20 KG puur spier is, maar in het eerste jaar heb ik over de 20 KG gegained, en ik had toen nog een hele strakke buik, aderen liepen over m'n borst en schouders.

Moet er wel bij zeggen dat ik echt ondervoed was toen ik begon (59kg bij 1,85m)

10kg is mogelijk hoor... mits voldoende eten!

4 kilo maar? het gaat wel allemaal heel langzaam zo vind ik. Dus dan zou je een richtlijn aan kunnen houden van 0.4 kg p/maand.?? Ik hou nu een kg per maand aan ongeveer. Maar zet ook veel vet aan vind ik. Ik train een dik jaar.

geregistreerd in 2004, en je traint pas een jaar?

de 1 is de ander niet hè...veel van die monstergainende pubers zitten ook gewoon nog in de groei dus kan je daar ook wel wat aan toeschrijven

10 kg in een jaar is goed mogelijk.

Ik ben van 57 kg naar 67 gegaan en train nu 10 maanden.

Let wel ik ben er serieus mee bezig, ga minimaal 3 keer per week naar de sportschool (meestal 4) en eet 6 maaltijden per dag.

grtz
Mike

10 kg in een jaar is goed mogelijk.

Ik ben van 57 kg naar 67 gegaan en train nu 10 maanden.

Let wel ik ben er serieus mee bezig, ga minimaal 3 keer per week naar de sportschool (meestal 4) en eet 6 maaltijden per dag.

grtz
Mike

Mooi, ga zo door.

Makkelijk haalbaar al zit je hoog in de cals en veel water dringt en niet overtrained.

Ik ben 15 KG aangekome in eerste jaar btw maar gaat nu wel langzamer.

Ik houd zelf een Excel bestand met daarin allerlei gegevens omtrent het trainen. Zo ook mijn lichaamsgewicht.

11 Oktober 2007:
73.5 KG

24 Oktober 2008
90 KG

In een jaar tijd toch ruim 16 kg.

niceee

Weeg nu overigens 96 kg, toch alweer 6 kg erbij in een half jaar. Het komt allemaal neer op meer eten. Elke keer wanneer ik begon met meer te eten kwam ik bij, de zelfgenoemde 'hardgainers'' eten gewoon niet genoeg.

geregistreerd in 2004, en je traint pas een jaar?

de 1 is de ander niet hè...veel van die monstergainende pubers zitten ook gewoon nog in de groei dus kan je daar ook wel wat aan toeschrijven

Ja in het begin half jaartje aangekloot met dumbbells thuis, toen hele tijd niks meer gedaan en nu train ik 14 maand in de gym

ik ben nu ongeveer 8maanden aan het trainen 3a4x in de week
heb een vrij laag vet percentage een woog eerst maar 63kg 1,82lang vet 9% Ik ben nu 69kg en heb nu biceps van 33cm gaat dit snel?? had eerst 28ofzo

Zeker haalbaar. Zelf in drie maanden 7 kg aangekomen en na een cut 6 kg overgehouden en droger dan voorheen.

dit is een topic van 2 jaar geleden :s reportet!

zielig.. net of dat iets uitmaakt?

Terug
Naar boven