Fitness Seller

10 kg aankomen in een jaar.. Mogelijk ofniet?

Ik ken personen die 30kg in een jaar zijn aangekomen (naturel, offc met vet)

Hallo,

Het kan wel, ik train nu bijna een jaar (in januarie een jaar)
En heb (bijna) vanaf het begin op mn voeding gelet.
Ben nu 13kg zwaarder sind januarie en nog 3 maanden te gaan.
Dus zonder vet komt dat neer op een kilo of 10:)

Mvg Tom

tuurlijk kan het. Ben zelf 15kg in 2 mnd aangekomen. Moet je wel 5000+ kcal per dag innemen en goed voor jezelf zorgen.:)

vorig jaar mei 63. Nu 84. allebei 1.82

15 kilo gainen kan, maar daar zal maar hooguit 5 kilo spier van zijn.

Als je 15 kg in 1 jaar aankomt zal het niet 5 kg VVM zijn. Veel meer...

Ligt maar net aan je dieet. Sommige vinden 10kg vvm in een jaar redelijk normaal terwijl dit moeilijk te halen valt naturel kan eigenlijk alleen in het eerste trainingsjaar met goede genen en waneer je sowieso nog lichtelijk in de groei bent.

Dit is echt wel haalbaar, het enigste wat je meot je doen is jezelf flink vol vreten (wel gezond dan hé).

vorig jaar mei 63. Nu 84. allebei 1.82

Dat is wel netjes man :P

Ik vroeg me af of ik niet minder aan zal komen omdat ik ook intensief voetbal? (5x per week) Mijn doel is echter om 15kg aan te komen dit jaar. Ik ben zeker dat dit mogelijk is, zag vrienden van mij het doen. Nu ik geblesseerd was (2 maand) ben ik 4kg aangekomen (trots) maar nu ik weer ga voetballen, zullen mijn inspanningen daar dan de voedingstoffen die ik innam niet verbranden? Of zal het geen probleem zijn?

Dat is wel netjes man :P

Ik vroeg me af of ik niet minder aan zal komen omdat ik ook intensief voetbal? (5x per week) Mijn doel is echter om 15kg aan te komen dit jaar. Ik ben zeker dat dit mogelijk is, zag vrienden van mij het doen. Nu ik geblesseerd was (2 maand) ben ik 4kg aangekomen (trots) maar nu ik weer ga voetballen, zullen mijn inspanningen daar dan de voedingstoffen die ik innam niet verbranden? Of zal het geen probleem zijn?

Zolang je maar kcal overschot maakt. Wat moeilijker is als je 5x voetbalt. Betekent dat je flink wat moet eten.

vergeet kilo's en gooi die weegschaal weg.. kijk in de spiegel das al wat telt..

vergeet kilo's en gooi die weegschaal weg.. kijk in de spiegel das al wat telt..

Zit zeker een kern van waarheid in, maar ik heb periode's waarbij ik denk dat ik 0,0 progressie boek, qua wat je ziet in de spiegel, en dan is de weegschaal er toch om het tegendeel te laten zien!! :)

Ben 9 kg aangekomen in mijn eerste jaar en ben zelf droger gaan staan ;)

Scooby is echt een malloot, skate board squats :')

Die 10+ kg gains, is dat dan met gebruik van creatine? Gedeelte daarvan kan dan ook watermassa zijn...
Ik hoop ook zulke gains te maken, maar zonder creatine lijkt het er nog niet op dat het me gaat lukken :)

Kan makkelijk indien je een strak voeding en trainingsschema hebt.
Ik ben 15kg aangekomen in 10 maanden. Waarvan ik denk ~10kg spiermassa.

Die 10+ kg gains, is dat dan met gebruik van creatine? Gedeelte daarvan kan dan ook watermassa zijn...
Ik hoop ook zulke gains te maken, maar zonder creatine lijkt het er nog niet op dat het me gaat lukken :)

jij denkt, dat als je 10kg gaint met creatine dat het 8kg puur vocht is dat wegtrekt?:rolleyes:

Tuurlijk is het haalbaar.

Ik snap vele antwoorden niet, mensen praten terwijl ze geen kennis hebben
Ik ben in 5 maanden van 63kg naar 80kg gekomen, noem het een begin sprint maar als je 200% geeft, genoeg rust. Voldoende eet, en goed begeleid word is dit gewoon haalbaar.

Kom niet van ah zeker gebruikt? Ik zal wel dom zijn als ik begin met trainen & er meteen een spuit in fl**ker. AAS vind ik sowieso een money waste & niet verantwoord. Maarja daar gaat deze topic niet over.
Ga naar je sportschool, laat je begeleiden. Lees op internet...

En voor de trolls hier ik ben van 4,3%Vet naar 6% gestegen in die tijd dus een reactie met het is allemaal vet is zinloos.
Ik ben een ectomorph en m'n uber stofwisseling maakt korte metten met vet, U mad?

Daarbij is perfect berekend wat ik nodig heb qua voeding om zo snel te kunnen groeien.
Het is maar hoeveel je er voor over hebt, en hoe graag je iets wilt bereiken...

Terug
Naar boven