Fitness Seller

10 mg Winstrol per dag

Status
Niet open voor verdere reacties.
kuur ervaring bla bla.. jullie zijn net een kudde schapen die elkaar nalopen.. Je leest twee kuurlogs en je denkt het te snappen.. Er is niemand van jullie behalve barebald die daadwerkelijk deze kuur heeft geprobeerd en toch hebben jullie allemaal een uitgesproken ongevraagde k*t-commentaar-mening. Waarom leggen jullie dan niet uit waarom het volgens jullie niet werkt dan. Daar weten jullie geen antwoord op he? Nee maar wel overtuigend zeggen dat het weggegooid geld is bla bla. En Bacardi Bimbo: Jou info is het meest waardeloze van alles en iedereen.. met je whey.. ik ben al met me 9e pot bezig dus jij moet helemaal niet praten. Wat een lozers allemaal.. denken dat jullie het hebben uitgevonden terwijl jullie shit weten behalve wat je klakkeloos overneemt van een ander.. verbaast me niks als jullie zelfs naalden overnemen van elkaar..

is barebald nu je vriendje???? hahahaha 31 jaar ook al roid-rage en je bent nog niet eens begonnen

pas maar op 5 mg. is miss al teveel voor jou

kuur ervaring bla bla.. jullie zijn net een kudde schapen die elkaar nalopen.. Je leest twee kuurlogs en je denkt het te snappen.. Er is niemand van jullie behalve barebald die daadwerkelijk deze kuur heeft geprobeerd en toch hebben jullie allemaal een uitgesproken ongevraagde k*t-commentaar-mening. Waarom leggen jullie dan niet uit waarom het volgens jullie niet werkt dan. Daar weten jullie geen antwoord op he? Nee maar wel overtuigend zeggen dat het weggegooid geld is bla bla. En Bacardi Bimbo: Jou info is het meest waardeloze van alles en iedereen.. met je whey.. ik ben al met me 9e pot bezig dus jij moet helemaal niet praten. Wat een lozers allemaal.. denken dat jullie het hebben uitgevonden terwijl jullie shit weten behalve wat je klakkeloos overneemt van een ander.. verbaast me niks als jullie zelfs naalden overnemen van elkaar..

Hoef je niet voor na te kuren, want van die 10mg komt maar een paar mg in je bloed dus heeft geen enkel effect, ook niet op je hpta

Vind ik een best heldere uitleg?

is barebald nu je vriendje???? hahahaha 31 jaar ook al roid-rage en je bent nog niet eens begonnen

pas maar op 5 mg. is miss al teveel voor jou

66kg 9 potten whey haha ik gebruik niks en ben zwaarder dan jij lol lol lol lol

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 00:28 ----------

1700 post en jij weet niet wie getxxl is??????????? nu moet jij je echt gaan schamen alsjeblieft doe ons
een lol en log uit en kom nooit meer terug

nJyFUao.jpg

:roflol: De t*ring zeg, wat een stel idioten in dit topic. DBB, raising r**ards since forever.

nJyFUao.jpg

:roflol: De t*ring zeg, wat een stel idioten in dit topic. DBB, raising r**ards since forever.

:roflol:

Ik snap niet dat mensen die het principe van aas niet begrijpen er überhaupt over na denken.

Ts denkt dat wanneer je 50mg Winstrol in je lichaam hebt ipv 50mg test je gains maakt :roflol:

Dit is typisch t figuur wat over 4 maanden terug komt; hellup kleine Jan staat Niet meer op

Nee die Specialpaint dan die denkt dat ik srs ben, potverdomme zeg :roflol:

weer een episch topic, thank you DBB :heart:

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 01:00 ----------

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Np, bringing the luls

@Special lees eens wat andere posts/topics van me, ik zat TS gewoon te trollen totdat jij er tussen kwam, mooie kans om jou ook ff mee te nemen:roflol:

Hahaha overduidelijk je gewoon 1 persoon zoekt die serieus zegt van "moet je doen". Er is al zo vaak in dit topic gezegd dat het een dom idee en je blijft doordrammen? Jij komt hier trouwens voor advies en dan zeggen dat wij niets weten? Waarom kom je hier dan überhaupt advies vragen?

Oh en ik ben al met mijn 10e pot whey bezig dus niet zo stoer doen.

Kuurervaring*
Jouw*
losers*

r*tard.jpg

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 01:07 ----------

nu begin je anders te lullen he?? je krijgt van alle kanten kritiek en nu inneens .. denkt dat ik srs ben

je bent een slechte troll en hypocriet gezien je post eerder

Hoop dat dit een trollreactie is, want het was overduidelijk dat Barebald aan het trollen was :o Zeker als je veel van zijn andere posts leest.

Hahaha overduidelijk je gewoon 1 persoon zoekt die serieus zegt van "moet je doen". Er is al zo vaak in dit topic gezegd dat het een dom idee en je blijft doordrammen? Jij komt hier trouwens voor advies en dan zeggen dat wij niets weten? Waarom kom je hier dan überhaupt advies vragen?

Kuurervaring*
Jouw*
losers*

*dat je gewoon
*een
*dat het een dom idee is
*en dan zeg je

Niet verbeteren als je zinnen zelf niet kloppen. :heart:

Np, bringing the luls

@special lees eens wat andere posts/topics van me, ik zat TS gewoon te trollen totdat jij er tussen kwam, mooie kans om jou ook ff mee te nemen:roflol:

als je aan het trollen was heb je me bij de ballen barebald is wel beetje mijn makke dat ik overal zo serieus
op inga
kijk in de andere sectie .s loop ik te dollen en word gedold prima

maar in de aas sectie die neem ik echt serieus en ik erger mij helemaal kapot aan die jochies van weet ik hoe oud en zelfs volwassen gasten die totaal niks weten en maar kuren nemen zooi in hun lichaam doen zonder erbij na te denken het gvd wel je lichaam heb je er maar 1 van hoor

ik plijt al een poos voor een soort echte toets maar komt er toch niet van weet ik vind ook dat er veel veel
sneller een slotje op moet dit kunnen wijzelf ook doen door bij onzinnige topics en vragen gewoon niet te
antwoorden en minder te reageren maar dit zal wel een utopie blijven denk ik

zo blijft deze sectie schoon en interessant denk ik voor de echte serieuze kuurder

maar voor nu is het 1-0 voor jou

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 01:25 ----------

Kuurervaring*
Jouw*
losers*

http://i659.photobucket.com/albums/uu315/ChrisPBacon91/r*tard.jpg

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 01:07 ----------

Hoop dat dit een trollreactie is, want het was overduidelijk dat Barebald aan het trollen was :o Zeker als je veel van zijn andere posts leest.

ja ben er weer eens ingestonken en bedankt weer he ??????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven