- Waardering
- 123
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 7%
waz met jou?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waz met jou?
Godsamme wat ben jij een naïeve mong**l. Deze kuur is debiel.
Is het vandaag downiedag ofzo?
kuur ervaring bla bla.. jullie zijn net een kudde schapen die elkaar nalopen.. Je leest twee kuurlogs en je denkt het te snappen.. Er is niemand van jullie behalve barebald die daadwerkelijk deze kuur heeft geprobeerd en toch hebben jullie allemaal een uitgesproken ongevraagde k*t-commentaar-mening. Waarom leggen jullie dan niet uit waarom het volgens jullie niet werkt dan. Daar weten jullie geen antwoord op he? Nee maar wel overtuigend zeggen dat het weggegooid geld is bla bla. En Bacardi Bimbo: Jou info is het meest waardeloze van alles en iedereen.. met je whey.. ik ben al met me 9e pot bezig dus jij moet helemaal niet praten. Wat een lozers allemaal.. denken dat jullie het hebben uitgevonden terwijl jullie shit weten behalve wat je klakkeloos overneemt van een ander.. verbaast me niks als jullie zelfs naalden overnemen van elkaar..
? hahahaha 31 jaar ook al roid-rage en je bent nog niet eens begonnen kuur ervaring bla bla.. jullie zijn net een kudde schapen die elkaar nalopen.. Je leest twee kuurlogs en je denkt het te snappen.. Er is niemand van jullie behalve barebald die daadwerkelijk deze kuur heeft geprobeerd en toch hebben jullie allemaal een uitgesproken ongevraagde k*t-commentaar-mening. Waarom leggen jullie dan niet uit waarom het volgens jullie niet werkt dan. Daar weten jullie geen antwoord op he? Nee maar wel overtuigend zeggen dat het weggegooid geld is bla bla. En Bacardi Bimbo: Jou info is het meest waardeloze van alles en iedereen.. met je whey.. ik ben al met me 9e pot bezig dus jij moet helemaal niet praten. Wat een lozers allemaal.. denken dat jullie het hebben uitgevonden terwijl jullie shit weten behalve wat je klakkeloos overneemt van een ander.. verbaast me niks als jullie zelfs naalden overnemen van elkaar..
Hoef je niet voor na te kuren, want van die 10mg komt maar een paar mg in je bloed dus heeft geen enkel effect, ook niet op je hpta
is barebald nu je vriendje? hahahaha 31 jaar ook al roid-rage en je bent nog niet eens begonnen
pas maar op 5 mg. is miss al teveel voor jou

?? nu moet jij je echt gaan schamen alsjeblieft doe ons 
![]()
De t*ring zeg, wat een stel idioten in dit topic. DBB, raising r**ards since forever.

Nee die Specialpaint dan die denkt dat ik srs ben, potverdomme zeg![]()

Normaal kom je ook niet echt slim over dus ik twijfelde ook
![]()

Jij kent natuurlijk iemand die zich ook altijd zo gedraagt?

Nee die Specialpaint dan die denkt dat ik srs ben, potverdomme zeg![]()

kuur ervaring bla bla.. jullie zijn net een kudde schapen die elkaar nalopen.. Je leest twee kuurlogs en je denkt het te snappen.. Er is niemand van jullie behalve barebald die daadwerkelijk deze kuur heeft geprobeerd en toch hebben jullie allemaal een uitgesproken ongevraagde k*t-commentaar-mening. Waarom leggen jullie dan niet uit waarom het volgens jullie niet werkt dan. Daar weten jullie geen antwoord op he? Nee maar wel overtuigend zeggen dat het weggegooid geld is bla bla. En Bacardi Bimbo: Jou info is het meest waardeloze van alles en iedereen.. met je whey.. ik ben al met me 9e pot bezig dus jij moet helemaal niet praten. Wat een lozers allemaal.. denken dat jullie het hebben uitgevonden terwijl jullie shit weten behalve wat je klakkeloos overneemt van een ander.. verbaast me niks als jullie zelfs naalden overnemen van elkaar..

nu begin je anders te lullen he?? je krijgt van alle kanten kritiek en nu inneens .. denkt dat ik srs ben
je bent een slechte troll en hypocriet gezien je post eerder
Zeker als je veel van zijn andere posts leest.Hahaha overduidelijk je gewoon 1 persoon zoekt die serieus zegt van "moet je doen". Er is al zo vaak in dit topic gezegd dat het een dom idee en je blijft doordrammen? Jij komt hier trouwens voor advies en dan zeggen dat wij niets weten? Waarom kom je hier dan überhaupt advies vragen?
Oh en ik ben al met mijn 10e pot whey bezig dus niet zo stoer doen.
Kuurervaring*
Jouw*
losers*

Np, bringing the luls
@special lees eens wat andere posts/topics van me, ik zat TS gewoon te trollen totdat jij er tussen kwam, mooie kans om jou ook ff mee te nemen![]()
Hahaha overduidelijk je gewoon 1 persoon zoekt die serieus zegt van "moet je doen". Er is al zo vaak in dit topic gezegd dat het een dom idee en je blijft doordrammen? Jij komt hier trouwens voor advies en dan zeggen dat wij niets weten? Waarom kom je hier dan überhaupt advies vragen?
Oh en ik ben al met mijn 10e pot whey bezig dus niet zo stoer doen.
Kuurervaring*
Jouw*
losers*
http://i659.photobucket.com/albums/uu315/ChrisPBacon91/r*tard.jpg
---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 01:07 ----------
Hoop dat dit een trollreactie is, want het was overduidelijk dat Barebald aan het trollen wasZeker als je veel van zijn andere posts leest.

?*dat je gewoon
*een
*dat het een dom idee is
*en dan zeg je
Niet verbeteren als je zinnen zelf niet kloppen.![]()