XXL Nutrition

1000 kcal recept

Als ik flink wat kcal te kort kom en snel weg moet dan neem ik meestal zoiets:

-100 gram cashews/walnoten
-1 Liter chocolademelk

Meteen 1600 kcal erbij :)
Daarom snap ik ook nooit hoe mensen altijd kcal te kort komen, er zijn zat producten wat je zo naar binnen gooit....
+1 te weinig calorieen whahahah :roflol:

Kan gewoon niet inzien hoe je dat kan laten gebeuren denk eerder dat het er teveel kunnen worden :P

Dat snap ik. Ik bedoel dat die richtlijn van B&F nergens op slaat, maar ze zullen er wel iets op moeten zetten ofzo. Als je voeding via een webshop gaat bestellen ga ik er vanuit dat je zelf kunt bedenken hoeveel je nodig hebt.

Dat zal je verbazen...

Nice topic, ff doorkijken.

ik doe smorgens altijd (als ik in de bulk zit) 300ml halfvolle melk + 1 schep whey + 130 gr havermout + 1 banaan in de blender.

dit is goed voor ongeveer 1000 calorieën en is ook nog eens heerlijk om te drinken!!

300ml melk 138kcal
whey 111kcal
130g oats 451kcal
banaan(100g) 86kcal
--> 786kcal.

Stuk minder dan je dacht wss...;)

500 ml halfvolle melk + 250gr magere kwark + 2 bananen + schep whey = +/-800kcals en drinkt makkelijk weg

Dat snap ik. Ik bedoel dat die richtlijn van B&F nergens op slaat, maar ze zullen er wel iets op moeten zetten ofzo. Als je voeding via een webshop gaat bestellen ga ik er vanuit dat je zelf kunt bedenken hoeveel je nodig hebt.

Ik denk dat je darmen misschien lastig kunnen gaan doen bij enorme hoeveelheden vezels in 1 keer.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, het valt me op dat hier vooral shakes langskomen. En heel veel whey. Is dit echt nodig? Ik train al wel een tijdje maar ben pas net begonnen met een serieus voedingsschema (ja ik weet het dat is dom, het is nou eenmaal zo). Maar ik heb de tips gekregen om eerst fatsoenlijk te eten en als je dat eindelijk doet om dan aan shakes te gaan denken. Zijn jullie meningen daar hetzelfde over of moet ik eiwitten gaan aanschaffen?

Shakes neem ik puur vanwege het gemak, en ik denk niet dat een shake met oats en whey minder goed is dan een bord rijst met kip. Of je voor whey of kip of eieren kiest moet je helemaal zelf weten, zolang je maar onthoudt dat whey geen wondermiddel is.

Glas olijfolie :thumb:

Verder zijn er genoeg filmpje op bijvoorbeeld youtube voor echt massgainer shakes dus zoek eens wat op:)

Terug
Naar boven