XXL Nutrition

1000mg/1200mg Test E, wat kan het beste erbij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

88ja

Competitive Bodybuilder
Waardering
201
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
In oktober wil ik gaan kuren op 1000mg/1200mg Test E wat kan hier nu het beste bij?
Mijn doel is flink veel massa ermee pakken, maar wil de oestrogenen en de bloat zoveel mogelijk beperken.

Arimidex half pilletje eod
aromasin ?
Nolva ?

Over Arimidex kan je veel lezen op dit forum. (wel oude berichten 2008)

Ik zou graag ervaringen horen van mensen die op deze hoeveelheid hebben gezeten of zitten.
Heb zelf ook nog een paar maanden om een hoop uit te zoeken.
Maar alle hulp is welkom.

Ik zou beginnen zonder AI of iets dergelijks. Aankijken of je echt zon last van bloat krijgt. Ik had het iig niet op Test Only. Eventueel preventief 500 mg MastE, zo doe ik 't nu ook.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou beginnen zonder AI of iets dergelijks. Aankijken of je echt zon last van bloat krijgt. Ik had het iig niet op Test Only. Eventueel preventief 500 mg MastE, zo doe ik 't nu ook.

En de puisten op mast E?
Want ik krijg richting einde altijd een vette huid wat dus acne gaat worden. Zit nu ook aan de ROA, maar dit echt zin om er meerdere maanden aan te zitten.

Je kan ook om de dag Mast-P zetten, heb zelf weinig last van acne nu terwijl ik dit in me jeugd wel altijd had.

En de puisten op mast E?
Want ik krijg richting einde altijd een vette huid wat dus acne gaat worden. Zit nu ook aan de ROA, maar dit echt zin om er meerdere maanden aan te zitten.

Aantal keer mast gehad en nooit puistjes gehad behalve m'n laatste run met MastP op 100 EOD. Geen idee waarom dit keer wel en verder nooit, ben ook niet acne gevoelig gelukkig. Had ze del aatste x ook alleen op m'n schouders, paar van die kleintjes.

• Topic Starter Topic Starter
Aantal keer mast gehad en nooit puistjes gehad behalve m'n laatste run met MastP op 100 EOD. Geen idee waarom dit keer wel en verder nooit, ben ook niet acne gevoelig gelukkig. Had ze del aatste x ook alleen op m'n schouders, paar van die kleintjes.

Misschien is mast dan ook wel een optie.

Jij neemt 500mg mast bij 1000 mg test? Is dat voldoende?

mast! ja 500 is voldoende. 1gr is lekker :D

800 MG TREN E en je maakt de gains van je leven. Succes!

1050 mg tren a en je word een op hol geslagen buffel haha trust me

Wil je mij niet zo napraten bacardi hahaa

hehehe :p ben net klaar met die kuur en werd er mentaal gek van, vandaar :o

kan iemand uitleggen waarom je beter meer aas kan zetten dan lage dosis aromasin of iets dergelijks?

zou toch zeggen dat 10mg aromasin ed > 500mg mast 'beter' voor je is. (geen ervaring met beide dus dont mind if wrong plz)

Ik zou persoonlijk niet opteren voor mast maar dat is vooral omdat het eigenlijk de enige AAS is waar ik echt sides van krijg. Dan spreek ik vooral over pukkels en haarverlies

Hebben heel veel mensen van 5-alpha dht´s.......opgezette prostaat is ook veelkomende ´side´

oke ty, dacht dat het met aromasin wel mee viel maar goed. weet genoeg ;)

EDIT: voor bloat is er dan een hoeveelheid die je minimaal moet zetten? even los van voeding, wrm word hierboven 500mg aangeraden. Is dit gewoon een cijfer of omdat test op 1g zit. bvd

Test:mast 2:1 ratio ja. Uiteindelijk blijft het vooral een kwestie van voorkeur. Zoals Kale al aangaf zou hij eerder 1:1 doen.

Maar zoals ts al aangaf is het vooral om het vocht te beperken en dan zal 500mg mast zeker genoeg zijn

Arimidex beginnen op 0.5 E3D en eventueel verhogen naar 0,5 E2D

Zal je een hoop bloat en ander oestrogeen gezeur besparen en veel kwaad kan het zeker niet

Test:mast 2:1 ratio ja. Uiteindelijk blijft het vooral een kwestie van voorkeur. Zoals Kale al aangaf zou hij eerder 1:1 doen.

Maar zoals ts al aangaf is het vooral om het vocht te beperken en dan zal 500mg mast zeker genoeg zijn

oke helemaal duidelijk, danku

zou kijken naar formeron, is een oestrogeen blokker die normaal geen rebound oplevert en het is gewoon legaal verkrijgbaar via de UK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven