AndroidHealthClinic

1000mg/1200mg Test E, wat kan het beste erbij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als doel flink veel massa pakken denk ik eer aan deca, zou er dan test naast zetten (ben zelf niet echt een fan van hoge dosis test)

Eventueel ook nog tren of mast erbij.

Heb er ook wel is arimidex bij genomen

• Topic Starter Topic Starter
800 MG TREN E en je maakt de gains van je leven. Succes!

Mijn vorige kuur (zit nu nog in de nakuur) kwam uit op 700mg Test P en 700mg Tren A. De Tren A gaf mij alleen maar bijwerkingen, merkte er weinig positiefs van.
Zie mijn log:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/test-p-and-trenbolone-a-362539/

Even geen Tren meer voor mij, daarom hoge Test.

---------- Toegevoegd om 07:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:26 ----------

Ik zou persoonlijk niet opteren voor mast maar dat is vooral omdat het eigenlijk de enige AAS is waar ik echt sides van krijg. Dan spreek ik vooral over pukkels en haarverlies

Daarom ging mijn eerste gedachten ook niet gelijk naar Mast, ben inderdaad bang dat ik tijdens al erge acne krijg. Heb weinig zin om een meerdere maanden aan de ROA te gaan. (vindt een maandje zat)

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

Arimidex beginnen op 0.5 E3D en eventueel verhogen naar 0,5 E2D

Zal je een hoop bloat en ander oestrogeen gezeur besparen en veel kwaad kan het zeker niet

Merk je verder geen bijwerkingen van de Arimidex? Zal het niet teveel gains tegen gaan?
Grote kans dat ik hier voor ga :).

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

Aromasin evenmin in de traditionele zin van het woord, gezien het onomkeerbaar bindt.

GetXXL raad jij toch Aromasin aan boven Arimidex?
Zoja wel dosis dan?

Mijn vorige kuur (zit nu nog in de nakuur) kwam uit op 700mg Test P en 700mg Tren A. De Tren A gaf mij alleen maar bijwerkingen, merkte er weinig positiefs van.
Zie mijn log:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/test-p-and-trenbolone-a-362539/

Even geen Tren meer voor mij, daarom hoge Test.

---------- Toegevoegd om 07:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:26 ----------

Daarom ging mijn eerste gedachten ook niet gelijk naar Mast, ben inderdaad bang dat ik tijdens al erge acne krijg. Heb weinig zin om een meerdere maanden aan de ROA te gaan. (vindt een maandje zat)

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

Merk je verder geen bijwerkingen van de Arimidex? Zal het niet teveel gains tegen gaan?
Grote kans dat ik hier voor ga :).

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

GetXXL raad jij toch Aromasin aan boven Arimidex?
Zoja wel dosis dan?

Dat het je gains tegen gaat is onzin, je krijgt pas bijwerkingen als je oestrogeen te hoog/laag is en dat weet je dat je de dosis moet verhogen/verlagen

Gedacht aan de rebound war Ari bekend om staat? Met een beetje pech krijg je gyno na de tijd omdat je geen zin had in een beetje vocht. :)

Ja ben ik wel veel tegen gekomen, maar hoe groot is die kans?

Heb laatst ook gyno gehad door 700 test p en 700 tren a. dit heb ik bijna weg gekregen door 9 dagen letro (wat een troep zeg) het laatste ging in mijn nakuur weg door de arofixen.

Ben daar dus wel gevoelig voor. Maar ja ook voor puisten:mad:

test en tren

Ik vroeg om mensen met ervaring op minimaal 1000 test.
En als je alles goed zo lezen hier, dan zou je ook mijn log van mijn vorige kuur zien.
Heb al op 700mg Tren A gezetten en dat werkte voor geen ene meter

ik wil na deze blast even gaan cruisen en dan ook op een gram/1200mg test gaan zitten dus ben wel in.

Krijg normaal ook altijd bloat van test, mast erbij nu en helemaal geen bloat :) dust mast-e erbij man !
( Helemaal geen sides van de mast zoals hier gemeld )

En als je alles goed zo lezen hier, dan zou je ook mijn log van mijn vorige kuur zien.

Blijf het gek vinden, tren en 'werkte voor geen meter' in 1 zin :eek:

High test zelf overigens (nog) geen ervaring mee, ben ik te endo voor vrees ik.
Maar aldus de verhalen zou het heerlijk moeten zijn. Give it a shot ;)

Daar spreek je mee. IK heb 1000 test - 800 tren E gedaan. Deze kuur is letterlijk en figuurlijk 2 x beter dan een 500 test-400 tren, waarvan je er hier dagelijks een tiental van voorbij ziet komen, en ik zelf ook heb gedaan. Als je niet gained op 700 mg tren zou ik twijfelen aan de kwaliteit, maar dat terzijde.....Ik heb daarbij net als jouw ook tren ace gehad icm test P en mast op 100-100-100 EOD en vond dat tegenvallen. Was van een UG lab trouwens, waar ik sowieso geen fan meer van ben......

Ik ken verder je kuurhistorie niet, maar ik ben van mening dat je na een aantal kuurtjes op 500 mg test met wat anders gewoon niet zoveel gains meer maakt. Er vanuitgaande dat je voedingsschema top in elkaar steekt...en de rest ook. Net als alcohol, drugs, en supplementen. Pro alcoholisten werden van hun eerste biertjes ook al gauw dronken, en staan tegenwoordig op met 0.5 liter whiskey voor hetzelfde effect. Mensen die blowen werden van hun eerste paar hijsen ook knetterstoned, en roken er nu een aantal per dag voor t zelfde effect. Het lijkt erop dat je lichaam op een gegeven moment tolerantiegrens opbouwt. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

IK deed eerder 750 MG test, maar ging toch echt 2 x harder op 1 gram. Was overigens hetzelfde merk!
Naarmate je groter word heb je simpelweg meer nodig om meer gains te maken, anders waren we allemaal wel 120 kilo droog.

Laatst bewerkt:
TS dont mind for hijack plz :)

Nog terugkomend op mijn vraag op de vorige pagina. Test/Mast 2:1 tegen vocht, geld dit voor mast/primo/(bold?) En is 2:1 echt goude regel of hoe je het ook noemt of zou minder ook gewenste effect geven. Neem aan dat je dit ook gewoon moet proberen.

Waarom zo veel test?
Neem dan helft test helft deca of meer 750mg eq met mast op 400mg

Daar spreek je mee. IK heb 1000 test - 800 tren E gedaan. Deze kuur is letterlijk en figuurlijk 2 x beter dan een 500 test-400 tren, waarvan je er hier dagelijks een tiental van voorbij ziet komen, en ik zelf ook heb gedaan. Als je niet gained op 700 mg tren zou ik twijfelen aan de kwaliteit, maar dat terzijde.....Ik heb daarbij net als jouw ook tren ace gehad icm test P en mast op 100-100-100 EOD en vond dat tegenvallen. Was van een UG lab trouwens, waar ik sowieso geen fan meer van ben......

Ik ken verder je kuurhistorie niet, maar ik ben van mening dat je na een aantal kuurtjes op 500 mg test met wat anders gewoon niet zoveel gains meer maakt. Er vanuitgaande dat je voedingsschema top in elkaar steekt...en de rest ook. Net als alcohol, drugs, en supplementen. Pro alcoholisten werden van hun eerste biertjes ook al gauw dronken, en staan tegenwoordig op met 0.5 liter whiskey voor hetzelfde effect. Mensen die blowen werden van hun eerste paar hijsen ook knetterstoned, en roken er nu een aantal per dag voor t zelfde effect. Het lijkt erop dat je lichaam op een gegeven moment tolerantiegrens opbouwt. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

IK deed eerder 750 MG test, maar ging toch echt 2 x harder op 1 gram. Was overigens hetzelfde merk!
Naarmate je groter word heb je simpelweg meer nodig om meer gains te maken, anders waren we allemaal wel 120 kilo droog.

Ik had een goed UG lab, maten van mij hadden dezelfde en bij hun werkte het veel beter. En er zijn er zat op dit forum wie het zelfde merk als mij hadden. Ik reageer gewoon slecht op tren.

Met mijn eerste spuit kuur ben ik net klaar: Dat was gelijk met Test P en Tren A.
In oktober start ik mijn 2e spuit kuur en knal er dan gelijk minimaal 1000 Test E in per week.

Mijn mening goed kuren of doe het niet.

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

TS dont mind for hijack plz :)

Nog terugkomend op mijn vraag op de vorige pagina. Test/Mast 2:1 tegen vocht, geld dit voor mast/primo/(bold?) En is 2:1 echt goude regel of hoe je het ook noemt of zou minder ook gewenste effect geven. Neem aan dat je dit ook gewoon moet proberen.

Aan wie vraag je dit? Ik heb geen ervaring ermee. Beter stel je vraag in een eigen topic

was algemene vraag, waar ik geen eigen topic voor wou openen omdat het gewoon vraag is waarvoor ik het antwoord niet perse hoef te weten :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven