Fitness Seller

105 kg 16 jaar.

@yasmine wtf wat lul jij? Ik ben het toch echt.
OT, benen foto niet gemaakt, heb al tijdje last van mn miniscus ( hoe je het ook schrijft ). Nog van het voetballen. En genen zijn zeker aanwezig al kijk ik naar mn opa en nu mn vader waarmee ik train.

Ik zit niet veel in of ik je moet geloven of niet of je natural bent, wat mij wel boeit is hoe je combineert met een sport als voetbal. Hier verlies je toch heel veel rustperiodes door en groei je bijgevolg minder snel als dat je enkel met het ijzer werkt? Ik merk dit toch. Graag had ik dan toch wat tips van je als je hier minder last van ondervindt..

Wtf doe je moeilijk joh. Pak gewoon een telefoon, maak een foto van jezelf zodat je de sukkels hun bek kunt laten houden.

Of ga je liever tig replies geven en mensen proberen te overtuigen dat jij dit bent.

Ps. Ik denk dat je vol bullshit zit (genoeg incentief om met die foto te komen?)

Wtf doe je moeilijk joh. Pak gewoon een telefoon, maak een foto van jezelf zodat je de sukkels hun bek kunt laten houden.

Of ga je liever tig replies geven en mensen proberen te overtuigen dat jij dit bent.

Ps. Ik denk dat je vol bullshit zit (genoeg incentief om met die foto te komen?)

qft

echt zieke resultaten voor je leeftijd, respect !

Nu vraag ik me af hoe je erbij kwam toen je 14 was om hiernaar te streven???
Ik deed toen nog aan belletje lellen enz.

Wel dikke respect iig voor je instelling en wat je berijkt heb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is hij niet, hij naait iedereen waar je bijstaat, als je 18 bent kan je dit wellicht halen met minimaal 3/4 jaar trainen natural..

Ik zelf ben ook 16 Jaar, 101KG. 1.97m

Ben zelf nu 5 Maanden actief bezig (4-5 keer per week)
Bankdrukken haal ik 70KG vind 130KG daarom ook wel erg veel maar met zon fysiek zal het wel haalbaar zijn denk ik?

DL geloof ik wel ik zelf doe 170KG
Squat zelf 95KG (techniek nog leren)

Ben nieuw op het forum trouwens! hoop dat ik niet zwaar afgezeken ga worden :)

filmpje van je deadlift? 170kg @ 16yrs old?

Heb geen filmpje, zal even zien of dat mogelijk is.
Maar geloof je het dan niet ofzo? Ik ben hier niet om stoer te doen en gewicht boeit mij ook geen reet;)
160, excuseer.
Tuurlijk jonge maak een filmpje en doe aan het begin van het filmpje je vinger op je neus zodat we kunnen zien of jij het wel bent ;)

Yooo

Ik geloof het allemaal wel. Ik vind zijn fysiek er geloofwaardig uit zijn en ik ken ook iemand die naturel op zijn 16e ook al zo'n buffheid had.

Lol @ecto's. Niet iedereen moet 5000 kcal vreten op een dag om aan te komen. Mijn onderhoud kcal hangt op 2800 ofzo op 114kg.

Ik geloof het allemaal wel. Ik vind zijn fysiek er geloofwaardig uit zijn en ik ken ook iemand die naturel op zijn 16e ook al zo'n buffheid had.

Lol @ecto's. Niet iedereen moet 5000 kcal vreten op een dag om aan te komen. Mijn onderhoud kcal hangt op 2800 ofzo op 114kg.

Tja, en zo moet ik met 103kg al 3300kcal vreten, dan blijf ik op gewicht. maar bij 3700-4000kcal begin ik wel weer aan te komen.

zo zie je maar weer dat toch ieder lichaam iets anders reageert

Tja, en zo moet ik met 103kg al 3300kcal vreten, dan blijf ik op gewicht. maar bij 3700-4000kcal begin ik wel weer aan te komen.

zo zie je maar weer dat toch ieder lichaam iets anders reageert

nou... als je op 3300 op gewicht blijft kom je al aan op 3350 ... (alleen tergend langzaam, dat wel).

Wow goed bezig, ga je na een evt cut nog pics posten? Ben wel benieuwd hoe t er dan uit zou zien :cool:

heb niet alles gelezen, maar 18 pagina's en nog steeds geen bewijs dat hij het egt is? :rolleyes:

Ik hoop voor je dat je het egt bent, maar geloof er geen zak van dan :p

mensen van 16jaar praten over bp van 170 dus oprotten hier.

Snap niet dat mensen denken dat hij kuurt. Een dik mannetje dat liegt over zijn stats. Slotje.

Terug
Naar boven