XXL Nutrition

105 kg 16 jaar.

Ik moet zeggen dat ik dit eerst wel geloofde tot ik de foto's beter bekeek. Ik zie daar op z'n minst twee verschillende lichamen.

Iedereen die zegt dat ik ubergenen heb............ Ik heb er 18jaar over gedaan naar 105kg bij 179cm:(

1 kg per jaar maar?

Iedereen die zegt dat ik ubergenen heb............ Ik heb er 18jaar over gedaan naar 105kg bij 179cm:(

Het "geweldige genen-verhaal" is ook het standaard smoesje van degenen die er zelf vaak niet het geduld voor hebben en er de moeite niet voor willen/kunnen doen. Ik word altijd zo moe van dat soort opmerkingen. Natuurlijk, er is verschil in aanleg tussen mensen, maar uiteindelijk kan iedereen bereiken wat ie wil als ie er maar hard genoeg voor werkt. Maar oke, das wel een beetje offtopic allemaal.

de foto in het midden van de tweede rij is duidelijk, heel duidelijk een ander lichaam en lichaamstype. Die ene foto is een volledig ander lichaamstype.

• Topic Starter Topic Starter
@yasmine wtf wat lul jij? Ik ben het toch echt.
OT, benen foto niet gemaakt, heb al tijdje last van mn miniscus ( hoe je het ook schrijft ). Nog van het voetballen. En genen zijn zeker aanwezig al kijk ik naar mn opa en nu mn vader waarmee ik train.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 13:32 ----------

de foto in het midden van de tweede rij is duidelijk, heel duidelijk een ander lichaam en lichaamstype. Die ene foto is een volledig ander lichaamstype.

Oh haha ik snap het, dat is mn begin foto ( 4maanden trainen uit mn hoofd ).

Uit welke plaats kom je ? Of welke gym train je?

weer wat motivatie door dit topic;)

Ik zeg filmpje & benen pic. Verder zal het gewicht ongetwijfeld kloppen, vet zit behoorlijk hoog.

do u even lift?

be real or gtfo.

vids van weigh-in en lifts, otherwise trololololol

tymen was je weer dronken gister..

yo het kan wel opzich...het is niet onmogelijk.

gast, hou nou is op met reageren op dingen waar je niets van weet.........het wordt zo vermoeiend.

ONTOPIC: Dude serious ik ben 97 op 14% en oog een stuk bruter dan jou op 1,84 m......... overigens vind ik jouw physiek voor 16 jaar ****ing bruut hoor :D

ik vind het niet echt een lichaam lijken dat 106 kg weegt. al helemaal niet met de lengte van 1,78...
je hebt wel behoorlijke bf %

Maargoed ik weet niet waarvoor je traint... kracht? massa? ik gok op het eerste..

dan kuur jij toch ook ff. Hij dwarft je nog steeds;)

no hate. maar ipv haten kun je ook blij voor hem zijn ofzeuuuw

irrelevante onzin is irrelevant.

if real dan mag hij idd heel erg blij zijn. maar betwijfel of het allemaal wel real is. en zo moeilijk is het toch niet om ff te filmen als je weegt of een lift doet?! anders krijg je weer van die muayboran praktijken :rolleyes:

LOL

Terug
Naar boven